Bijna Stoppen met de pil!!

Mijn vriend had net even naar het lijstje met zwangerschapskwaaltjes gekeken en vind dat het toch wel overeenkomt met wat ik allemaal heb, volgens hem ben ik ook wel snel geirriteerd..
Maar dat ben ik ook altijd voordat ik ongesteld moet worden, dus dat zegt niks..

Hoi hoi,

Berkje, wat vervelend dat je toch weer ongi bent geworden.
Ik begrijp helemaal hoe je je voelt.

Nancy, nou maar hopen dat jij een positieve test hebt zondag.
Leuk dat je vriend er ook mee bezig is.

Ik heb het zelf ook hoor.
Eerder geirriteerd, vergeetachtig, meer slijmerige afscheiding (sorry), gevoelige tepels en veel pukkeltjes op mijn rug.
Maar ja misschien houdt mijn lichaam me wel voor de gek. Dat zou ook nog kunnen.

Ik zelf moet 6 april ongi worden wat ik natuurlijk niet hoop.
Ik wordt eigenlijk nooit overdag ongi, maar altijd in de nacht.
Dus als ik zondag opsta en ben niet ongi dan ga ik testen.

Groetjes Bianca

Hallo Meiden, hier ook weer ff bij kletsen uiteraard. Wat naar van al die stukke pc's en rot interneteverbindingen. Als dat hier gebeurd ga ik gillen geloof ik, hahah. Tis hier veel te gezellig.

Ook ik was ruim een week te vroeg ongi. Je moet maar zo denken, dit beter dan hele lange cyclus, dan blijft het maar afwachten. Maar ben wel benieuwd hoe het deze ronde is. Hoe waren jou vorige cyclussen? Dit is voor ons ronde 2 dus heb nog geen vergelijking.

Spannend hè de dagen rond je NOD en van alles voelen en hopen, maar toch ook onzeker zijn of je lichaam je niet voor gek houd of je misschein teveel hoopt. Ik duim voor jullie! Laten jullie ff weten hoe het de komende dagen gaat? Ben benieuwd!

Fijne avond nog!

Liefs Nathalie

Hallo Meiden, hier ook weer ff bij kletsen uiteraard. Wat naar van al die stukke pc's en rot interneteverbindingen. Als dat hier gebeurd ga ik gillen geloof ik, hahah. Tis hier veel te gezellig.

Ook ik was ruim een week te vroeg ongi. Je moet maar zo denken, dit beter dan hele lange cyclus, dan blijft het maar afwachten. Maar ben wel benieuwd hoe het deze ronde is. Hoe waren jou vorige cyclussen? Dit is voor ons ronde 2 dus heb nog geen vergelijking.

Spannend hè de dagen rond je NOD en van alles voelen en hopen, maar toch ook onzeker zijn of je lichaam je niet voor gek houd of je misschein teveel hoopt. Ik duim voor jullie! Laten jullie ff weten hoe het de komende dagen gaat? Ben benieuwd!

Fijne avond nog!

Liefs Nathalie

Fijne avond nog!

Liefs Nathalie

Hoi Allemaal,

Nou volgens de predictor had ik dus afgelopen maandag mijn eisprong en het is heel raar maar ik had maandag steken aan de rechterkant....... weet niet of dat het is en of je het echt goed voelt, ik geloof dat het bij de een wel is en bij de ander niet.... we wachten af!
Ik heb ook last van gevoelige tepels (ik kan wel zeggen heel gevoelig) maar volgens mij is dat omdat we zijn gestopt met de pil, ik moet zeggen dat ik me wel veel en veel beter voel sinds ik gestopt ben, ik merk duidelijk verschil  jullie ooK?
Ik lees dat jullie allemaal flink aan het "klussen" zijn, wij nog niet echt ik heb nog steeds zoiets het moet spontaan gaan en niet persé om de dag, misschien veranderd dat over een paar maanden!
Ondertussen is mijn man zover dat we het aan zijn ouders en mijn ouders en zusje hebben verteld, dus dat is alweer een stapje verder gelukkig!
Hebben jullie ook allemaal al je eisprong gehad? Ben benieuwd wat jullie voelden. Als ik een cyclus van 28 dagen heb dan moet ik 13 april ongesteld worden en ik denk dat ik dat wel wordt omdat we anders superzaad en eitjes hebben haha!
Nou succes allemaal!
Groetjes, Angèlle

Hoi hoi,

Nou hier kunnen jullie zien dat ik nog maar heel even hoef te wachten.
Ik begin het nu wel echt spannend te vinden. Wie weet is het dit keer wel raak.

Ik voel nog geen ongi verschijnselen.
Normaal krijg ik last van mijn rug, maar tot nog toe helemaal niks (gelukkig)

Ik spreek jullie gauw weer.

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan