Hoi Allemaal,
Nou volgens de predictor had ik dus afgelopen maandag mijn eisprong en het is heel raar maar ik had maandag steken aan de rechterkant....... weet niet of dat het is en of je het echt goed voelt, ik geloof dat het bij de een wel is en bij de ander niet.... we wachten af!
Ik heb ook last van gevoelige tepels (ik kan wel zeggen heel gevoelig) maar volgens mij is dat omdat we zijn gestopt met de pil, ik moet zeggen dat ik me wel veel en veel beter voel sinds ik gestopt ben, ik merk duidelijk verschil jullie ooK?
Ik lees dat jullie allemaal flink aan het "klussen" zijn, wij nog niet echt ik heb nog steeds zoiets het moet spontaan gaan en niet persé om de dag, misschien veranderd dat over een paar maanden!
Ondertussen is mijn man zover dat we het aan zijn ouders en mijn ouders en zusje hebben verteld, dus dat is alweer een stapje verder gelukkig!
Hebben jullie ook allemaal al je eisprong gehad? Ben benieuwd wat jullie voelden. Als ik een cyclus van 28 dagen heb dan moet ik 13 april ongesteld worden en ik denk dat ik dat wel wordt omdat we anders superzaad en eitjes hebben haha!
Nou succes allemaal!
Groetjes, Angèlle