Bijna Stoppen met de pil!!

Hallo, leuk weer iets van jullie te horen. Het kan best hoor dat je je eisprong hebt gevoeld AvdA. Dat hoor je wel meer. Ben benieuwd hoe het de komen tijd met je zal gaan. Of je al kwaaltjes krijgt, hihih.

Goed teken dat je nog geen ongi symptomen voelt bianca. Maar ja ons lichaam kan ons ook goed voor de gek houden hoor. Soms lees je in een topic en dan denk je echt die is zwanger, maar nee helaas komen dan de rode duiveltjes.

Ik ben helaas een week te vroeg ongi geworden. Gelukkig vandaag eindelijkkk over. Ik zou eigenlijk vandaag mijn nod hebben. Af en toe heb ik van die kwaaltjes, dan weet ik ff niet wat ik ermee moet. Mijn cyclus is maar 22 dagen. Ben benieuwd wat het deze ronde is. Als het weer 22 dage is heb ik waarschijnlijk een deze dagen mijn ei.

We moeten het allemaal maar ff afwachten. Ben benieuwd hoe het verder met jullie gaat. Hou me op de hoogte.

Weltrusten voor strakkies.

Gr. Nathalie

Hallo,

He Berkje als eerst wil ik effe zeggen dat ik hetkammer vind dat je ongi bent geworden.
Het is misschien toch effe slikken vooral als je het eerder word dan verwacht ?
Nou gewoon lekker verder klussen meid zou ik zeggen net als Nathalie !!

Verder word het wel spannend hoor !!  Ga er van uit dat ik gewoon zondag ongi word en zo niet dan ga ik echt al testen hoor. Langer kan ik dan echt niet wachten.
Ook ik heb het verteld aan me ouders, ze reageerde echt helemaal SUPER, toch leuk zo'n reactie !!

Nou ik zou zeggen succes met de zenuwen en andere succes met klussen !!
Groetjes

Hallo meiden,

Mijn pc is nog steeds stuk... :(
Zo jammer, want nu kan ik hier veel minder kletsen.

Met mij gaat het wel goed, ik voel nog niks, normaal krijg ik wel s last van
buikpijn en pijn in mijn onderrug als ik ongesteld moet worden.
De ene dag heb ik wel wat last van misselijkheid, en een vol gevoel en de andere
dag helemaal niet, eten staat me wel in het algemeen minder aan..
Waarschijnlijk houdt mijn lichaam me voor de gek, ik denk dat ik gewoon ongi wordt, soms voel ik namelijk ook niet als ik ongi worden moet.

Nou dames, flink klussen :)
En voor de andere dames, nog maar eventjes afwachten :) Ik duim voor ons allemaal, en ben na het weekend benieuwd ;)

Hi Ready en hoe is ie met je? Vandaag moest je toch eigenlijk ongi worden?
Hopelijk niet natuurlijk. Hoe voel je je?

Jammer Nancy dat je pc nog steeds stuk is. We zien je vanzelf weer verschijnen meis, dan houden we nog heel wat verhalen van je te goed, hihih.

Hier lekker luie zondag. Niet veel puf. Eerst scheen de zon lekker dus ik dacht oh ga dalijk lekker ff naar buiten. Had niet te hard moeten roepen want net hagelde het ineens kei hard. Rot weer!

Wanneer heeft iedereen NOD? Misschien kunnen we hier ook lijstje neer zetten zodat we elkaar een beetje in de gaten kunnen houden en duimen natuurlijk, hihi.

NOD lijstje

Nathalie, 24 jaar                  2e ronde - 1e kindje                17-04-08

Hoi hoi...ik lees deze topic nu pas.....!!
Ik ben ook nog 22jaar.... bijna 23in mei....
Maar onze oudste is ook al anderhalf..dus ik was nog maar net21 toen ik van hem ben bevallen hoor.. ook jong dus...
Maar mijn man is ook bijna 5jaar ouder dan ik...en ik wilde altijd ook jong mama zijn....
Dus als jij je ergoed bij voelt zou ik me niets van je omgeving aantrekken..pfff laat ze kijken en praten denk ik altijd... zijn jaloers misschien wel...hihi
Maar spannend joh....en leuk.... wij gaan hier voor de 2de... heb nu alleen ff last van de rd'tjes ... maarja.. was nog maar 1ste ronde..
Succes joh!
Liefs mij

He hallo,

Nou vandaag was het dan de dag, of ongi of een positieve test.
Helaas allemaal nog niet !! Aan de ene kant gelukkig nog niet ongi, maar hij geeft ook een negatieve test.
Dus afwachten nu maar, als ik woensdag nog niet ongi ben dan ga ik toch maar weer een testje doen denk. Nou ja we zien het wel , is tenslotte pas de eerste ronde !!

Hoe is het met jou Nancy, dacht dat wij gelijk liepen he, spannend hoor ? Hoop snel van je te horen.   Andere succes weer met klussen, jullie zijn vast de rode duiveltjes weer kwijt !!!!

Doeg

Terug
Bovenaan