Bijna Stoppen met de pil!!

Ohhh Liza ben je zwanger?
Gefeliciteerddd!!!
Wel glittertjes strooien voor ons hè

Jammer Ready, maar geef het ff de tijd, misschien heb je nog niet genoeg hormonen in je urine. Hopelijk blijven de rd-tjes weg en kun je over een paar dagen positief testen.
We blijven voor je duimen!

Liefs Nathalie

Hey meiden!!!

zo dat is weer ff geleden.. tja we hebben nog steeds geen internetverbinding thuis moet telkens naar mijn ouders als ik erachter wil.. vandaar dat ik ff niks van me heb laten horen.. Nou de ongesteldheid is bijna achter de rug.. dan word het volgende week klussen!!! ronde 3.. volgens die test die je via predictor.nl kan doen heb ik rond de 12 april mijn ei.. dus ben benieuwd.. Ik heb idd ook van die rare stemmingswisselingen en pijnlijke tepels.. maar tja ik denk dat het bij mij meer te maken heeft met het ontpillen..daar is je hele lichaam van in de war..Maar ja het kan zo zijn dat je zwanger bent.. ik en mijn vriend hebben een klus week haha.. ik ben iig blij dat ik ongi ben geworden.. want ja als je dat niet word..  Maar meiden ik hoop dat jullie prikkelingen te maken hebben omdat je toch hopelijk zwanger bent!!!!  

Ik hoop jullie snel weer te spreken!! suc6 meiden!!!

Veel liefs Berkje4

(oja kan iemand anders mij op de roze wolk zetten het lukt mij steeds niet..)
Bedankt!!

Dag meiden..

Ik was dit weekend helemaal in de ban van mijn NOD.. Iedere keer als ik naar de wc ging en ik nog niets zag was ik zo opgelucht. Ik wist niet wanneer ik ongi worden moest, zaterdag of zondag maar toen ik het zaterdag nog niet geworden was begon ik toch wel een beetje hoop te krijgen hoor..
Zondag weer de hele dag niets.. Ik had echt zoiets van nou, dit gaat mooi.
Normaal ben ik het zo regelmatig dus ik dacht bijna, dat kan niet missen.
Maar toen ik zondagnacht om 00.30 uur (voordat we gingen slapen) naar het toillet ging werd ik toch ongi. Mijn vriend was toen pas een kwartiertje terug van zijn werk (draait soms late diensten).
Shit shit shit.
Ik was wel even down, en had echt zoiets van hoe kan dit nou??
Mijn vriend had zoiets van schat, je hebt op mij gewacht totdat ik thuis was zodat je niet alleen was.
En hij is heel positief, had zoiets van volgende maand verder, en het komt wel goed.
Ik moet zeggen dat ik maandag wel een beetje verdrietig was nog, ik had het zo gehoopt, en daarbij voelde ik me dus ook nog s zo stom omdat t pas ronde 1 is natuurlijk en je gaat er niet vanuit dat je direct zwanger bent, maar toch hoop je zo he?
Maar nu heb ik zoiets van, nou we gaan er gewoon volgende maand voor. Even wachten totdat de rode duiveltjes weer weg zijn en dan: Volgende keer beter. Net zo positief als Nathalie, probeer ik te zijn.. :)

He eens een vraagje Nathalie, wat zijn glitters eigenlijk? Ik zag dat je dat zei net in een stukje.. Vroeg ik me af..
En Ready?? Hoe gaat het bij jou? Nog niet ongi las ik... Dat is positief!! Ook al test je negatief dan kan het gewoon zijn dat je nog niet voldoende hccg hormoon in je lijf hebt. Ik duim voor je meid..

Liefs,
Nancy

He Berkje,

Ik las dat jij ook pijnlijke tepels hebt, en stemmingswisselingen..
Ik had daar dus ook last van, en ik was ook echt misselijk. Bij mij kan het
alleen niet het ontpillen zijn. Ik was helemaal niet aan de pil :S
Zo vreemd vind ik dat...

Succes, volgende week je ei las ik :)

Hoe is het met jullie allemaal?
Met mij goed! Ik ben gisteren ongesteld geworden dus mijn cyclus is 26 dagen! Vind het wel fijn om te weten dat ik gewoon ongesteld ben geworden en dat het 26 dagen is, dit is gewoon goed toch?
Misschien dat ik deze maand wel een serieuze poging waag! :)
Succes allemaal!
Groetjes, Angèlle

Terug
Bovenaan