Bijna Stoppen met de pil!!

Hi Angèlle, was nog ff aan het rondneuzen voor het slapen gaan en las je berichtje dus dacht nog ff reageren, hihih. Jammer dat de rd-tjes zich hebben gemeld bij je. Maar 26 dagen is idd netjes. Hopelijk heb je regelmatige cyclus. Hier was het ronde 1 - 22 dagen. Dus nog 2 dagens en dan zou mijn NOD zijn, maar daar ga ik niet echt van uit. Denk dat het nu wel langer is, zegt mijn gevoel. Maar we wachten rustig af. Liever helemaal geen rd-tjes natuurlijk, maar denk dat we te weinig hebben kunnen klussen deze maand.

Wens je fijne klusperiode nadat de rd-tjes de deur weer uit zijn en hou ons op de hoogte hè.

Gr. Nathalie

Dag meiden!!!!

Nou hopelijk is het gelukt... ik verging vanmorgen weer van de buikpijn.. dat vind ik wel vervelend omdat ik niet weet waar het vandaan komt.. het lukt dan echt niet om te liggen zitten of staan.. na een paar minuten is het dan wel over maar blijf het lichtelijk voelen de hele dag.. Weet iemand wat dit kan zijn????
Ik wacht het wel af... hopelijk heb ik geweten wanneer mijn ei was... ik dacht afgelopen zaterdag maar volgens die test is het morgen pas   tja soms denk ik weleens ik ken mijn eigen lichaam niet eens..

He maar ready wat las ik nog niet ongi geworden??? Nou meid ik hoop het beste!!!
Nancy: wat jammer meid dat je ongi bent geworden.. Maar ja het was ronde 1 he..zou wel erg vroeg zijn.. Maar hopelijk in ronde 2!!!! duim voor je meid!!

Hahah natalie: sorry dacht dat ik iets had gelezen over de roze wolk

Sorry als ik iemand vergeten ben....

tot gauw meiden... hopelijk dan met goed nieuws...

Liefs Berkje

Wanneer is je NOD Berkje? Heb je je ei al gehad? Het kan misschien met innestelen te maken hebben. Of zit je bijna voor je NOD?   Ben benieuwd. Wel vervelend als je zoveel pijn hebt. Sterkte en hou ons op de hoogte wat er gebeurd hè.

Gr. Nathalie

Zo dames,
Hier ben ik weer een keertje. Allemaal weer flink aan het klussen en dan maar weer afwachten, spannend weer !!
Ik ben nog steeds niet ongi. Heb vorige week woensdag een licht streepje gezien,m aar zaterdag testen ik weer en zag ik helemaal niets !!
Heb nu geen test meer gedaan, word er alleen maar zenuwachtig van !!
Wel heb ik nu erg gevoelige borsten en vooral tepels.
Nou ja ik weet allemaal niet wat het inhoud, dus wacht het maar af.
Jullie horen van me als ik weer een test heb gedaan !!

Succes en ik duim voor jullie allemaal. X

hey dames!!!

Ik had afgelopen dinsdag avond ook nog zo'n buikpijn en ging toen naar de wc
nou toen zat er echt 1 stip bloed in mijn onderbroek... pff ik wist ff niet van hoe en wat..maar las toen   op internet dat het best eens de innesteling kan zijn..tenminste ik had eerst hevige buikpijn 2 dagen en toen dat ene stipje bloed.. nu vanaf gisteren avond is de buikpijn weer verdwenen..  snap er ff niks meer van.. ik wacht het wel af over 2 weken.. wie weet.. hihi ik moet heel eerlijk zeggen dat ik in ene keer heel zenuwachtig werd toen ik dat drupje zag..hihih ow.. het is best moeilijk om die 14 dagen nog af te wachten.. maar ja het zal wel moeten. Toen ik het aan mijn vriend vertelde leek hij erg vrolijk waardoor ik zei van wacht het ff af je weet niks zeker.. kun je nagaan hoe mannen er tegen aan kijken hihih!!!
Ready meid!! nog niet ongi?? heb je wel buikklachten?? hihi ik hoop t voor je!!! Dat is wel zenuwslopend zeg!!! laat gauw wat van je horen!!!

en nancy hoe gaat het bij jou?? Weer aan de klus he?? en dan weer afwachten!!!

Natalie: ik hoop idd dat ik meer nieuws heb maar vond dit al erg spannend!!! We houden elkaar op de hoogte!!!hihi vind dit erg spannend!!!

Tot gauw!!!

Liefs Berkje4

Hey Meiden, vandaag is mijn NOD gelukkig nog geen rd-tjes, maar vanmorgen heel stuk slijm (sorry voor de details) vind het maar vreemd. Toen ik vanmorgen in bed lag had ik ineens buikpijn. En nu nog met vlagen van die vage krampjes. Stuk slijm was best groot, verder niks geen slijm, dus dat vind ik vreemd.

Ik zie wel wat er gebeurd vandaag en de komende dagen. Liefs Nathalie

Dag lieve meiden,

Eindelijk kan ik weer s reageren en nog heb ik nu bijna geen tijd.. :S
Wij zijn gewoon lekker aan de klus, ook niet perse om de 2 dagen (wel vaak genoeg natuurlijk ;) )
Ik zou rond 20 april mijn eisprong weer hebben.
Momenteel ben ik er niet zo heel veel mee bezig, we trouwen over een maand en daar zijn we met nog wat voorbereidingen  voor bezig en dat begint ook langzaam wel erg spannend te worden.
Ik denk ook wel dat t goed is dat ik er niet constant aan denk want vorige maand was ik echt alleen nog maar met zwanger worden bezig.

Ready.. wat spannend :) Het klinkt toch wel alsof je echt zwanger bent als het zo lang op zich laat wachten.. Misschien een bloedtest bij de huisarts? Zou dat niet iets meer zekerheid geven? Ik ben benieuwd meid.

Voor de rest, allemaal veel succes met afwachten en klussen, en excuses voor de korte reactie maar we hebben zo weer een afspraak dus ik moet naar huis.
(Computer nog niet gemaakt :( )

Liefs,
Nancy

He Meiden,

Zo ik ben eindelijk vandaag ongi geworden. Ben eigenlijk juist wel blij,want ik was toch na al  die negatieve testen er vanuit gegaan dat ik gewoon ongi zou gaan worden. En ik dacht als het nu maar niet te lang weg blijft (nu was het 42 dagen), daar zit ik niet op te wachten !! Het is tenslotte ronde 1 dus alles goed !! We gaan er straks weer voor.

Verder is het bij jullie wel spannend he ??!?!? Ik ben echt super benieuwd.
Houden jullie me op de hoogte !!
En Nancy jij dubbel succes, want jij heb en voorbereiding voor je huwelijk en dit, haha !!

Terug
Bovenaan