Bijna Stoppen met de pil!!

Oh jammer Ready dat de rode duiveltjes toch zijn ge komen. Pff wel lange cyclus meis. Hopelijk bied de volgende ronde jullie meer geluk. Weg met die rd-tjes en weer lekker aan de klus. Wens je zeer vruchtbare ronde!

Liefs Nathalie

Zoals je kan zien aan mijn bannertje 3 dagen overtijd. Maar dit is dag 25 van mijn cyclus dus kan nog alle kanten op. Nog geen tekenen van rd-tjes hier!

Hallo,

Berkje, Spannend meid, hopen dat het inderdaad een innestelbloeding is.. :)
                     Ik   geloof dat zo'n bloeding een 7 dagen na je ei-sprong is.  
Wel leuk hoe je vriend er direct op reageert toch, lekker enthousiast :)

Nathalie, hoe gaat het met jou meid? Ik las dat je 3 dagen "overtijd" bent. (Even tussen haakjes gezet omdat je geloof ik niet precies weet hoe lang je cyclus is toch?) Ik hoop het voor je meid :) En in de tussentijd gewoon lekker doorklussen :)

Ready: Jammer dat je toch ongi geworden bent.. Hopelijk volgende maand beter.

Hier gaat ie goed :)
Ik hou me heel weinig bezig met het zwanger worden want de bruiloft nadert nu inderdaad echt, we hebben ook een druk weekend gehad en weinig tijd en zin gehad om te klussen dus ik verwacht niet dat het deze maand raak zal zijn. Maar dan gaan we voor de volgende, zou ook wel leuk zijn om op huwelijksreis zwanger te worden he.. :)

Liefs Nancy               Succes voor jullie allemaal

Hi, wanneer gaan jullie precies trouwen? ja zou wel heel bijzonder zijn als je tijdens huwelijksreis zwanger raakt. Jullie tijd komt dan nog wel meis. Lekker klussen wanneer je zin hebt en niet te druk maken.

Hier inmiddels bijna 6 dagen ''overtijd'' nou ja dit is nu (bijna) dag 28 terwijl het eerst 22 dagen was. Helaas negatieve test, maar misschien nog te vroeg. Ik had liever ff gewacht met testen, maar moest het gewoon voor mezelf zeker weten ivm behandeling chiropractie, dan is het wel belangrijkd at ik het aangeef. Ben benieuwd wat er allemaal gebeurd in mijn buikje. Krijg steeds meer kwaaltjes en/of erger. Voel me nu ook weer misselijk. Ik ga nu lekker slapen, morgen weer nieuwe dag!

Veel plezier met jullie huwelijksplannen en succes met zwanger worden!

Liefs Nathalie

Hallo,

Nou nancy spannend hoor voor jullie !! En je weet maar nooit, ze zeggen wel eens als je er niet te veel mee bezig bent gebeurt het vakk sneller dan dat je er steeds (te veel) mee bezig bent, haha !! Ja iedereen zegt van alles dus afwachten allemaal maar.

He nathalie, heb even bij de andere topic over je gelezen erg klote allemaal voor je, maar blijf positief hoor !! Wel super spannend he allemaal, steeds weer kijken of je al ongi bent ?!   Ik vond het ook wel heel moelijk om niet steeds te testen, he jij dat ook ??

He berkje, hoe is het met jou ? Ben jij ook al aan het afwachten of volop aan het klussen.

Hoor snel weer van jullie, ik wacht tot de rd'tjes over zijn en dan gaan we weer gezellig klussen. Ben er denk nu wel wat rustiger onder met alles dan de 1ste keer denk. Denk ook wel dat ik straks gewoon wacht met testen als ik overtijd ben. Nou ja dit duurd nog effe, eerst maar klussen.

Succes allemaal met alles en spreek jullie snel,

Liefs    Ready

Hi Ready, dank je voor je berichtje. Er gebeurd idd heel veel in mijn leventje op het moment. Het lijkt af en toe gewoon niet op te houden. Maar ga probeer me niet gek te laten maken door situaties, mensen of instanties. Zoveel mogelijk te genieten, al slaat af en toe een beetje de paniek toen.

Ik heb niet echt de neiging om veel te testen. Vooral omdat ik me na het nieuws van gisteren ook heel anders voel. Dat rare pijnlijke gevoel in mijn buik heb ik niet meer constant, voel me gewoon anders. Misschien eind van het weekend of volgende week testen. Er zijn gelukkig nog geen rd-tjes in aantocht. Ben er ook ff niet zoveel mee bezig op dit moment. Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Nathalie

hallo meiden..

Even weer wat nieuws van deze kant..
Tja die "kleine bloeding" was al vrij snel.. maar ik zat later te denken het kan natuurlijk ook zo zijn dat er iets beschadigd was van binnen.. het was savonds na de klus tijd zeg maar.. maar ja nu ga ik ook andere optie's zoeken denk ik .. dat moet ik eigenlijk niet doen gewoon maar afwachten.. hihi hoe zenuwslopend dat soms ook is.. ik zou eigenlijk a.s maandag ongeveer weer ongi moeten worden dus het is weer spannend..
Maaar ik heb totaal geen klachten wat naar een zwangerschap zou leiden.. maar ja dat hoeft volgens mij ook niet toch?? Ik hoop dat ik jullie goed nieuws kan brengen... dus nog ff wachten..

En jullie dames (nu weer genoeg over mezelf..)
natalie: en meid hoe is het??? de rode duivels waren er nog niet toch?? hihi erg he dat wachten...

En nancy: meid lekker alle dingen aan het regelen voor het trouwen??? heerlijk is dat he?? mooi vooruit zicht meid!!!!

Ready: moet je weer aan de klus meid?? hopelijk lukt het deze keer!!!

AVDA: hoe is het met jou meid ook nog aan de klus??

En meliss.. meid hoe gaat het met jou dan??

Ow ben erg zenuwachtig moet zo naar het ZH voor een injectie voor slijmbeursontsteking in de schouder... jeetje.. ben zo zenuwachtig!!!!!

nou meiden tot gauw!!

liefs Berkje

@natalie: Ow sorry meid ik had je bovenstaande bericht niet goed gelezen..Heb je slecht nieuws gekregen???? heeft het iets met zwanger worden te maken???? ik hoop het niet meid.. Ik hoor het nog wel ....Sorry dat ik het niet gelezen had...

Liefs Berkje

Hey Berkje, ik heb ff niet zulke leuke dagen gehad, maar gaat nu weer beter met me hoor. Rot nieuws rond het UWV en mijn aangepaste auto e.d.

Nog steeds geen rd-tjes hier. Dus gaat de goede kant op. Al heb ik mijn hevige klachten niet echt meer of zijn ze verminderd. Dus we wachten nog ff af hoe het er in mijn buikje aan toe gaat. Nog geen sporen van rd-tjes in aantocht in elk geval. Ik ga waarschijnlijk zondag of begin volgende week testen.

Wens jullie allemaal fijne dag en alvast fijn weekend.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan