Bijna Stoppen met de pil!!

Hoi Hoi,

Wij trouwen 16 mei..
Vandaag nog 3 weekjes dus, ik begin langzaam inderdaad de zenuwen te krijgen.
Zal alles wel goed lopen? Hebben we overal aan gedacht? Dat soort dingen. Maar op zich heb ik nog niet zoveel zenuwen als ik zelf verwacht had te hebben.
Ik droom wel al vaak weg naar de dag toe.. Ik heb er echt zin in.
Het haalt mijn hoofd ook echt wel van het hele zwanger worden af. Ik heb ook wel het idee dat ik er de eerste maand gewoon veel meer bezig was als ik de andere maanden ga zijn. Omdat het toch de eerste maand is dat je het probeert en het helemaal nieuw en spannend is.
Maar het kan ook gewoon zo zijn dat als de bruiloft straks geweest is ik er gewoon weer heel veel mee bezig ben..

Nathalie: Wat rot dat het nu even niet lekker loopt allemaal. Ik weet niet wat er precies aan de hand is maar ik wens je er sterkte mee meid.

Berkje: Een slijmbeursontsteking.. Ai, dat is minder!! Succes ermee, ik hoop dat het vlug over gaat nu je er een spuit voor krijgt..

Liefs Nancy

Hoe gaat ie nu Berkje? Is het een beetje meegevallen vandaag? Wat   zal dat pijn gedaan hebben zeg, brrrr.

De grote dag komt steeds dichterbij Nancy. Tja de eerste ronde is idd echt spannend. Tis allemaal onwennig, komt ineens veel op je af, je bent beetje hyper enzo van het grote nieuws, de grote nieuwe stap ons leventje. En rond je NOD is het zowiezo ff spannend. En ook zeker als je van alles gaat voelen enzo. Maar over het algemeen is lekker genietn gewoon het beste. En wat wil je straks nog meer. Getrouwd vrouw, helemaal happy. Huwelijksnacht wat msischien wel wonderen bied. En in mei leggen alle ............... een ei! hihihi

Fijn weekend! Liefs nathalie

hoi hoi...

Natalie: nou eigenlijk gaat het nu wel (schouder) de injectie was wel ff pijnlijk maar hopelijk heb ik er baat bij.. dat is afwachten.. ik ben wel benieuwd hoe dat bij jou zit hihih nog steeds niet ongi....Laten we hopen!!!

Ik had afgelopen nacht ook iets vreemds..Ik had zo'n gigantische buikpijn echt van die ongi pijn.. Het was zo heftig dat mijn vriend in staat was de dokter te   bellen.. ik kon niet zitten en al helemaal niet liggen en staan verliep ook niet geweldig. Dit hield ongeveer een uur aan en toen verdween het langzaam.. Echt vaag!!!! maar ik hoop echt niet dat ik ongi word!! maar waar komt die pijn dan precies vandaan???? nou ja ik hoop dat het nu weg blijft!!! ...

Nancy: ow hihi toch nog wat leuks op 16 mei!! mijn broer moet dan naar de kaakchirurg die word geopereerd!!! dus dat is minder..

Ready: en meid hoe gaat het bij jou???? nog aan de klus toch??
Is jouw vriend/man er ook zo veel mee bezig?

Liefs Berkje

Oh tweede keer dan maar weer, drukte helaas op de verkeerde knop en WEG was alles...

Nou hallo meiden,
Zo te lezen gaat het allemaal wel oke met jullie ?? Met mij ook hoor. We zijn weer begonnen met klussen en wachten maar weer rustig af. Ben er ook minder mee bezig dan de  eerste keer (gelukkig ook maar haha) Heb als het goed is zondag m'n ei (dan ga ik van 28  dagen uit), maarja was de eerste keer natuurlijk 42 dagen dus dan  is m'n ei wat later dus klussen gewoon lekker verder.

@ Berkje: Mijn man vind het ook wel erg spannend allemaal, hij is er helemaal klaar voor, haha. Toch leuk om te  horen.  
Wanneer  word je eigenlijk  ongi (hoop het natuurlijk niet) ergens deze dagen toch ???

@ Nancy: Zo wat leuk en het nu echt opschieten he je bruiloft. Ben je er veel mee  bezig. Je moet je niet zo druk maken hoor. Op zo'n dag moet je echt genieten, want alles word voor je geregeld !!! Wij hebben onze foto's van de bruiloft  (2 maanden terug getrouwd) en als je die dan ziet, echt helemaal geweldig !!
Nou succes en ook met klussen, wanneer hoop jij niet ongi te worden ??

@ Nathalie: Zo morgen weer testen ? Ben wel beniewd hoor ?? Laat je het ons weten.  Heb je ergens last van eigenlijk of helemaal niet ?
Nou we horen van je.

Succes allemaal meiden en spreek jullie snel weer, doeg

Hi meiden, nog ff een berichtje voordat ik morgen avond voor een lang weekend weg ben. Morgen ochtend ga ik testen idd, maar daat dat jullie dan nog wel ff weten hoor.

Ik heb eigenlijk dezelfde vragen als jou Ready, Berktje. Wat naar voor je dat je zo'n buikpijn had. Is je nod bijna? Vandaag niet ff naar de dokter geweest? Hoe gaat ie nu?

Ik weet ff niet meer wat ik tegen Ready wou zeggen, hihih. Ben beetje druk in mijn koppie geloof ik. De laatste was erdoor, spullen pakken, vanavond nog lekker ff zwemmen.

Wens jullie allemaal fijne avond, fijne dagen en we spreken elkaar morgen ochtend/middag nog wel ffies!

Liefs Nathalie

GRRRRR kutkutkut zit ik hier hele mooie tekst te maken, wil ik die voor de zekerheid ff kopieren wat mis gaat, en weg mijn tekst. Nu geen tijd om het helemaal overnieuw te typen!

Uitslag test [negatief] = [niet zwanger]

Liefs Nathalie

Poging 2 om gezellig met jullie te kletsen. Zal mijn berichtje van vanmorgen ff opnieuw typen hihih. Ik had al het gevoel meiden dat ik negatief zou testen. Natuurlijk is het niet leuk, maar voel me wel goed hoor.

Testdag!

1e test Kruidvat 16 april 7.05 uur > controlestreepje + teststreepje - [=negatief]
2e test Predictor 26 april 20.30 uur > controlestreepje - teststreepje - [=foute test]
3e test Predictor 29 april 7.05 uur > controlestreepje + teststreepje - [negatief]

Conclusie [= Niet zwanger]

Zoals ik al zei had ik dit een beetje verwacht. Had een 7.00 uur de wekker gezet, pff vroeg hoor. Toen lekker bij mijn mannetje in bed gekropen, 5 minuten later weer naar de badkamer om te gaan kijken. Je kan wel boven op dit test gaan hangen, maar daar gaat het streepje heus niet zichtbaar van worden. Maar toen was het controle streepje nog best vaag. Dus ik had echt zo iets van rot test, maar wekker een half uur later gezet en toen nog eens kijken. Controle streepje was duidelijker, maar dat andere vakje bleef leeg. Helaas!

Het is nu afwachten tot de rd-tjes komen. ik verwacht niet dat mijn hormoonspiegel te laag is . Maar wie weet, ik sta wel vaker voor verrassingen, hihih. Misscihen komen ze wel in Luxemburg als ik een beetje tot rust kom.

Ik wens jullie allemaal hele fijne dag. Ik kom hier zeker straks of vanmiddag nog een berichtje achter laten voordat ik voor een paar dagen dit forum moet verlaten, sniksnik.

Liefs Nathalie

Bannertje voor 22 dagen:

Bannertje voor 28 dagen:

Ow ja ben eigenlijk best zenuwachtig moet uiterlijk morgen ongi worden!!! wat ik natuurlijk niet hoop!!!
Die erge buikklachten heb ik sinds zondag niet meer gehad gelukkig!!!
maar probeer me niet te druk te maken want het kan zo zijn dat ik vanavond ongi word.. en dan is het zo'n teleurstelling..

ik moet helaas weer stoppen moet koken.. hihi

tot gauw!!!

Liefs Berkje

Terug
Bovenaan