Bijna Stoppen met de pil!!

Jeetje Berkje wat vervelend voor je. Ik kan je helaas niet helpen, want heb zoiets nog ooit mee gemaakt.
Misschien dat Nathalie er iets van weet, want die had toen ook een hele korte cyclus (17 dagen ofzo). Het is idd wel heel raar dat je gewoon tegelijk je eisprong had en dat je ongi was, kan haast niet !!
Bel anders gewoon je huisarts even om te vragen hoe het zit, voor jezelf ook een fijner idee !! Heb je ook geen rare ideeen meer.
Nou succes meid en laat ons even weten hoe het verder met je gaat !!
Groetjes Ready

Jeetje Berkje, kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Heb je al veel bloed verloren dan meis. Want bij een cyclus van 15 dagen denk ik eerder aan innestelbloeding. Mijn cyclus was 22 dagen in ronde 2. Maar jij bent al lange gestopt met de pil. Ben benieuwd of je nog bloed verliesd en hoe het nu met je gaat. Of het blijft aanhouden. Anders idd ff HA bellen, die je kan vast gerust stellen.

Liefs Nathalie

hoi hoi...

Ja heb erg veel bloed verloren...en nog steeds..het lijkt mij een gewone ongesteldheid alleen verlies ik toch wel iets meer bloed als normaal.. ik heb nu ook geen buikpijn normaal gesproken de eerste 2 dgn wel..
Ik heb vanmiddag ook nog eens een kaakoperatie ik denk dat ik daar erg gespannen over ben... maar het kan toch niet door stress komen?????En nog loop ik steeds verbaasd rond van hoe kan het zo kort achter elkaar... Maar goed.. ik wacht het nog ff af en dan bel ik mijn HA gewoon op!!!! MIjn vriend begrijpt er ook niks meer van...Ik hou jullie op de hoogte meiden.. Fijn dat we met elkaar kunnen praten... ik zat ff in de put gisteren.. Bedankt

Groetjes Berkje

hoi hoi

Wat vreemd Berkje, ik zou inderdaad even naar de huisarts bellen. Een innestelbloeding is maar een paar druppeltjes bloed geloof ik. Dus dat zal het dan niet zijn. Ik heb wel s gehoord dat ongesteldheid door stress eerder of later komt maar da's inderdaad wel heel vroeg. Succes ermee, en ik ben benieuwd wat het nou was..

Ready, das inderdaad rot zo'n lange cyclus. Is het wel altijd even lang of iedere maand verschillend? Ik kan er ook wel mee omgaan, het ongesteld worden. Het is wel altijd even zo'n rot gevoel. Maar ik probeer me er nu gewoon niet meer teveel mee bezig te houden. Ik heb ook mijn nod dag voor de volgende maand nog niet "uitgerekend" en mijn ei-sprong ook niet. (Alhoelwel het niet zo'n moeilijke som is natuurlijk ) Maar ik heb het bewust niet uitgeteld. Ik wil toch ook proberen niet teveel op het forum te kijken omdat ik merk dat ik er dan veel meer mee bezig ben. Alhoewel ik natuurlijk gewoon wil blijven meekletsen :)

Wat fijn dat je een gezellige dag hebt gehad Nathalie :)

Veel plezier met klussen allemaal, liefs nancy

hey meiden,

Nou ik kan op dit moment alleen nonverbaal communiceren ...
Ik ben nog steeds ongi verlies iets minder bloed als donderdag en gisteren heb totaal geen buikkrampen of ongi gevoel maar kan merken dat het weer wat minder word. Ik vind het idd nog steeds heel vreemd maar kan aan mezelf merken dat nu die operatie achter de rug is wat minder gespannen ben.. ik heb een op het internet gekeken naar mensen die het ook meegemaakt hadden ( zo'n korte cyclus) staat best veel van op het net!!!
Ik hou nu gewoon ongeveer weer 28 aan.. ivm de eisprong...die zal dan wel over 2 weken zijn... Mijn vriend en ik waren van de week al aan het kijken voor een last minute vakantie even lekker weg en nergens meer aan denken... Ik moet zeggen dat ik een moeilijke start had dit jaar ivm Slijmbeurs en peesontstekingen en nu die kaakoperatie en misschien dat het nu wat beter gaat... We wachten af...
En hoe is het allemaal bij jullie???
Ready ik las dat jij zo'n lange cyclus had??? Dat is ook vervelend he?? Dan weet je ook totaal niet waar je aan toe bent. Ik hoop voor je dat je gauw duidelijkheid hebt...
Natalie bij jou ook nog alles goed????Het kan zijn dat je al gereageerd had maar heb niet zo heel ver terug gelezen..
En nancy hoe gaat het met je??? Ben je er nu ook wat minder meebezig als in het begin?? Merk dat ik dat wel had..Alhoewel telkens als ik ergens ben dan komen er baby's of zwangere vrouwen voorbij.. Toen ik donderdag geopereerd werd zag ik alleen maar zwangere vrouwen!!!!! Zat naast gynolocochie ( sorry weet ff nie meer hoe je het spelt ) Het geeft niet maar dan denk ik ow leuk zo'n klein hummeltje hihih...
Het lukt ons ook meiden!!!! Daar duimen we voor!!!!

Sorry als het stuk te groot word maar ja ik ben blij dat ik nog kan typen praten lukt nog niet...

Tot gauw ...Liefs Berkje

Berkje klets lekker weg meis. De teksten kunnen nog veel langer hoor, hihih. Heb er ervaring mee. Tis idd fijn om van je af te kletsen. Ik heb in topic @1984Nathalie1984 de afgelopen dagen wel wat gezet en bij de kluskippies & kwebbelmeiden. Maar als je benieuwd bent hoe het hier gaat kijk maar ff naar mijn topic. Jeetje echt erg hoor een eigen topic, hihih. Maar tis nu wel handig om ff naar te verwijzen, want is de afgelopen dagen zoveel gebeurd. Ik trek het af en toe ff niet meer hoor.

Nancy als je wat afstand wilt nemen prima meis. Wens je heel veel geluk en kom je ons af en toe wel ff op de hoogte houden? Als je van je af wilt kletsen weet je ons te vinden.

Ik weet niet meer wat ik wou zeggen, ik kruip mijn bedje in, tis al laat zie ik.

Wens jullie hele fijne vaderdag en kom snel weer ff wat langer bijkletsen.

Liefs Nathalie

Hallo meiden,

Zo Berkje gelukkig is dit ook weer achter de rug, alleen nu niks kunnen zeggen is ook heel lastig denk ??  !!  
Wel fijn voor je dat je op internet heb kunnen lezen dat er meerdere meides zijn die ook wel een korte  cylcus hebben, ben je toch wat opgelucht !
Ik heb inderdaad hele lange cyclussen en dat is ook niets hoor. Ik weet gewoon echt niet wanneer me eisprong is,  dus  we doen het gewoon als we zin hebben en hopelijk word mijn cyclus dan weer normaal (28 i.p.v 44 dagen). Zal wel leuk zijn als het allemaal gaat lukken maar we doen het rustig aan, dat voelt ook allemaal veel prettiger !!

Zo Nathalie, heb een klein stukje zitte lezen op je eigen topic en jij maakt  echt heel wat mee. Goed van je dat je nu wat probeert afstand te nemen, zodat je zelf wat beter  in je fel gaat komen en niet zo gestrest bent. Wel lief ook van je mannetje. Blijf positief meid hoe moeilijk  het ook allemaal is en hoe lang het ook gaat duren, het komt allemaal goed    !!! Blijf in ieder geval wel voor je duimen.

He Nancy, ik heb dit voor mezelf ook gedaan en kijk tegenwoordig alleen even op deze topic en dat gaat heel goed, want ik ben toch wel benieuwd naar jullie.
Succes meid en hoop voor je dat het snel raak is !!

Nou meiden groetjes maar weer, ik ga me paps zo maar even op zoeken voor de vaderdag !! Fijne dag allemaal nog en succes allemaal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs Ready

Dank je Ready!
Fijne vaderdag allemaal!

WIij hebben net lekker chinees gegeten bij mijn opa & oma, daar waren mijn ouders ook. Vanavond lekker rustig aan doen, voordat de drukke week begint.

Fijne avond nog en alvast hele fijn week!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan