Bijna Stoppen met de pil!!

Hallo dames,

Ik ben begonnen met de predictor ovulatietesten. Eigenlijk moest ik vandaag beginnen maar ik ben er gisteren vast mee begonnen. Je weet maar nooit dacht ik zo. Maar nog steeds geen piek voor mij..
Moet ik wel even een (misschien wel domme vraag) stellen. Maar er staat bij dat het je LH-piek aangeeft. Als je dan binnen 24 tot 36 uur erna gemeenschap hebt dan heb je de grootste kans om zwanger te worden. Houdt dit in dat je 24 tot 36 uur erna je ei hebt? Want ik dacht dat het beter was om ook al 2 dagen voor de eisprong te klussen omdat de eitjes dan al liggen te wachten.. Of was het nu een dag van te voren? Ik heb er ook zoveel over gelezen. Ik haal het een beetje door elkaar.  Het is niet dat de LH-piek je ei-sprong is toch? Want dan ben je toch eigenlijk al te laat met klussen? Als je de ei-sprong al gehad hebt?

Nathalie, wie weet wie weet... Als je temp hoger is dan kan dat toch wel iets positiefs betekenen toch?? Ik hoop het zo voor je meid. Ik vind ook wel dat het onderhand raak mag zijn bij een van ons (liefs natuurlijk allemaal).

Piekerbol, Welkom.. Gezellig dat je ook meekletst. Ik herken me wel een beetje in wat je zegt over het plannen. Zo ben ik ook, ik maak ook lijstjes overal voor en heb het liefst alles helemaal in de hand. Onderhand leer ik wel dat dit met een zwangerschap willen toch niet helemaal lukt. Daar valt gewoon helemaal niets in te plannen. En het is best wennen om daarmee om te gaan voor zo'n regelneef als ik..
Nog eventjes de dagen aftellen voordat jullie beginnen.. Spannend. Ik wens jullie veel succes.

Liefs, Nancy

Hi Nancy hoe gaat het met je ovulatietesten meis?
Hier zou ik het weekend mijn ei moeten hebben, maar nog niks te bekennen
Geen slijm, buikkrampjes of positieve ovulatietest.

De LH Piek geeft aan dat je eisprong dan is, en dan kun je 24 tot 36 uur klussen.
Tis niet dat je je eisprong voelt dat het dan al te laat is hoor, nee dan juist klussen
Misschien kun je er iets over opzoeken op internet of hier op het forum

Liefs Nathalie

hoi hoi,

Ja ik was even door de war.. Omdat ik meen ergens te hebben gelezen dat de zaadjes beter al kunnen liggen wachten op het eitje.
Maar ik ben de testen iedere dag aan het doen. Tot nu toe 3 testen gehad en nog geen LH-piek te zien.
Maar volgens predictor.nl is morgen mijn eisprong. Ben benieuwd.
Vanavond moet ik weer een test doen dus wie weet is ie nu al.

Ik voel normaal gesproken overigens nooit iets van mijn ei-sprong. Ik heb nooit buikkrampen ofzoiets. Jij wel dan?

Hoe gaat het met Ready eigenlijk?

Groetjes

Hi, ik weet niet 100% zeker of wat ik soms voel of dat dan mijn eisprong is, maar heb dan wel krampjes ja.
Ik ga dalijk ff weer ovulatietest doen, mijn eisprong zou volgens de berekeningen van predictor.nl gisteren zijn geweest, maar niks te bekennen hoor.
Heb maar heel heel licht streepje bij ovulatietest. Ik zal dalijk wel ff zeggen hoe het straks is.

Liefs Nathalie

Ja ik had gisteren ook een heel licht streepje.
Maar je moet de test streep met de controle streep vergelijken.. Dus dan zal dat niets geweest zijn.
Ik test altijd 's avonds omdat ik dan het meeste tijd heb met werk enzo.
Dus ik moet nog wachten tot half 7.

Dit is ook de eerste maand dat jij de predictor testen doet he?

Ik heb testen via testjezelfnu.nl, maar die van mij was vandaag ook weer negatief
Nog steeds licht streepje, die ook niet echt mega goed te zien is ofzo, maar er is een streepje. Dus nog maar ff paar daagjes afwachten.
Ik denk dat ik inmiddels wel nieuwe testen mag gaan bestellen, want anders ben ik er zo door.

Ben benieuwd of ze idd werken, ik voel ook nog niks aankomen dus meer dan afwachten kan ik niet doen hè.
Temperatuur is ook nog niet gestegen. Maar vind dat ik hoge basistemperatuur heb

Houden we elkaar op de hoogte de komende dagen?

Liefs Nathalie

Spannend he.. Ik ben benieuwd wanneer je je ei hebt..
En wanneer die van mij is.. Dan weet je toch ook ongeveer voor de volgende
maanden wanneer je ei is.

Zijn de testen via die site goedkoper?
De predictor-testen die ik nu gekocht heb waren 20 euro voor 5 stuks.
Je bent er indd zo doorheen... Ik heb er nu nog twee dus moet maandag even nieuwe halen.

Ja, tuurlijk houden we elkaar op de hoogte!

Liefs,

En daar ben ik alweer...
(Dat minder ermee bezig zijn lukt me toch niet echt ;)

Ik heb de predictortest gedaan en de teststreep was duidelijk donkerder
dan de controlestreep. Dus het is voor ons klus-tijd vanavond... :)
Mijn man is nu nog aan het werk dus nog even wachten.

En dan wordt het weer tijd om te hopen ;)

liefs,
Nancy

Ik kijk morgen weer even om te zien hoe het bij jou zit Nathalie!

Terug
Bovenaan