Bijna Stoppen met de pil!!

Ready hoe voel je je meis? Al rd-tjes in aantocht of heb je het idee van niet?
Ik hoop natuurlijk van niet, zou leuk zijn!

Nancy heel vreemd verhaal van die vriendin. Het lijkt mij dat als je geen eisprong hebt je ook niet ongi word. Waarom moetn meiden die geen eisprong hebben dan pillen slikken, omdat hun menstruatie weg blijft en blijkt dat ze geen eisprong hebben? Wat bij de een is hoeft bij de ander natuurlijk niet zo te zijn. Ieder lichaam is weer anders. Maar ik wou het toch ff kwijt. Ik was ook blij met duidelijke ovulatietest. Ik had echt zo iets yippieee mijn lichaam doet het, hahah. En was blij dat ik eindelijk een twee strepen zag ipv 1 al is het natuurlijk nog niet de goede test waar ik graag twee strepen wil zien, maar gaf me wel een goed gevoel.

Toitoitoi meiden! Liefs Nathalie

Hoe is ie hier? Mijn temperatuur is 36,93
En gisteren steekjes en gerommel in mijn buik
Dus kan misschien innesteling zijn, wie weet

Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?

Liefs Nathalie

Hallo,

Ja ik vond het ook een vreemd verhaal Nathalie, ik snapte ook niet helemaal hoe dat dan kon maarja. En ik ben indd ook blij met de zekerheid van: joehoe, het doet het allemaal zoals het moet.
Ikzelf heb ook al een paar dagen wat buikpijn en (beetje onsmakelijk misschien) maar een hele harde stoelgang. Verder merk ik niets anders.
Maar we hopen maar he.

Morgen ga ik met een vriendin iets drinken, daar verheug ik me wel op.
Zojuist stond hier de nieuwe buurman aan de deur, we hebben een schutting tussen ons in gemaakt en omdat hij veel werkt hebben mijn vader, moeder en man het bijna helemaal zelf gemaakt. Hij wist wat de bedoeling was en vond het allemaal prima, mijn vader heeft het m zelfs laten zien. Nu stond hij aan de deur dat hij het niet goed vond en niet meebetalen wil.
Ik ben echt heel erg geirriteerd. Dat kun je toch gewoon niet maken.
Sorry hoor, moest ik f kwijt..

Gaan jullie nog iets leuks doen van het weekend?
liefs,

O, en ik moet plots, sinds 4 dagen nu iedere nacht op om naar het toillet te gaan.
Wat ik van te voren echt nooit heb gehad.
Ik hoop dat dat een verschijnsel is, want ik plas me overdag ook onnozel. Maar misschien zit dat ook allemaal wel in mijn hoofd... :S

he ready
ik heb elke keer mee gekeken op dit forum en ben benieuwd of je al een testje heb gedaan
spannend allemaal
hou ons op de hoogte

en dames veel plassen kan een heel goed teken zijn duim voor jullie allemaal
gr liza

Terug
Bovenaan