Bijna Stoppen met de pil!!

Ik heb via www.testjezelf.nu een zwanger willen worden pakket gekocht. Daar zaten 3 zwangerschapstest in en 7 ovulatietests voor nog geen 20 euro
Zit er nu over te denken om matcare eens te proberen. Dan heb je 10 ovulatietesten en 2 zwangerschaptesten incl. verzendkosten nog geen 15 euro

Hier lijkt het streepje wel iets beter te zien dan gisteren, dus wie weet dat ik hem morgen eindelijk goed kan zien. En weer een dag later misschien positief
Al zou mijn eisprong gisteren al geweest moeten zijn, maar ach dan misschien wat langere cyclus dit keer, kan allemaal hè. We wachten af.

Liefs Nathalie

Hallo,

Dat scheelt wel in prijs ja, als ik nog iets wil bestellen doe ik het ook via die site.
Maar ik ga ervauit dat mijn ei-sprong dan altijd rond de 13de 14de dag ligt omdat mijn cyclus heel regelmatig is. (Nu was het de 13de dag.)
Dan is het voor jou misschien morgen tijd om flink begeweegelijk te zijn ;)
Succes,

Liefs,

Nou ik denk dat het vanavond al bewegelijk zijn word, hihih
Vandaag namelijk positieve ovulatietest  misschien is ie morgen nog wel wat positiever. Heb namelijk ook nog geen steekjes in mijn buik gevoeld ofzo. Maar ik ga mijn mannetje vanavond maar alvast verleiden, hihih.

Jij nog geen positieve test? Ik zit nu op dag 18 dus best laat. Het is vandaag 14 juli dus dat zou inhouden dat 28 juli mijn nod is ivm 25 juli. Ben benieuwd!

Liefs Nathalie

Zo dames,
Wat zijn jullie druk bezig zeg haha !! Leuk om dat zo te zien dat jullie elkaar op de hoogte houden.
Ik vind het gewoon spannend om te lezen of jullie streepje nou duidelijk aanwezig was of niet haha !! Succes meiden hoop dat dit veel beter werkt zo.
Ik denk dat ik het ook maar zo ga doen als het deze ronde niet lukt !! Ik heb geen idee wanneer ik het ga worden. Volgens me gemiddelde moet vrijdag (ongeveer) mijn NOD zijn dus afwachten maar.
Heb nergens last van, ja alleen me rug maar ja. Vorige keren dat ik ongi werd kreeg ik puistjes en had ik echt pijnlijke tepels en dit nu helemaal nog niet. Of het is een goed teken of ik krijg me NOD weer later.
Nou meiden ik hou jullie op de hoogte en jullie mij ook hoop ik.
Fijne (klus ) avond !!!!!!!!!!!!!
Liefs Ready

Hoi Hoi,

Leuk weer iets van je te horen Ready..
Jouw ongi laat indd vrij lang op zich wachten he?
Ik hoop het positiefste voor je :)
Ik had eerst ook zoiets van ik begin nog niet met die testen maar ik maakte me toch wel zorgen. Ook omdat iemand die ik ken me laatst aan het vertellen was dat zij 3 jaar bezig is geweest voor haar dochter. En volgens haar kan het ook zijn dat je geen ei-sprong hebt als je toch een regelmatige cyclus hebt.. Dat vond ik wel een beetje vreemd, want hoe kun je dan ongi worden zij ik. Maar dat wist zij ook niet?
Dus toen dacht ik, ik doe deze maand die testen, dan weet ik tenminste ongeveer wanneer ik mij ei heb.

Mijn test was ook positief, de 13de dag.
Misschien had je daar overheen gelezen?
Wat goed dat die van jou ook positief was, flink geklust zeker?
Wij zijn zondag en maandag indd flink beweegelijk geweest.. En straks
moet ik m denk ik ook maar verleiden.. Je weet maar nooit toch.
En dan hopen we maar het allerbeste :)

Liefs,
Nancy

Ja meis en ik heb vandaag ook weer een test gedaan, want was benieuwd wat ie nu zei. En nu is ie netjes negatief. Want ik was benieuwd of ie gisteren nog positiever zou zijn dan eergisteren. En was weer postief idd. Maar heb nog steeds niks gevoeld. Maar nu dus een negatieve test die aanduid dat mijn eisprong geweest is. En mijn temperatuur was vanmorgen al iets hoger na 36,74 ben benieuwd wat mijn temperatuur morgen ochtend dus. Had namelijk een dalijk van 36,54 terwijl ik ook al rond de 36,61 heb gezeten dus we wachten ff af hoe het gaat lopen. Als ik 3 dagen hoger temperatuur dan weet ik dat mijn eisprong geweest is. En als die temperatuur stijging langer dan 14 dagen aanhoudn dan ben ik helemaal blij, want dat zou wel eens positief kunnen betekenen. Al ben ik qua gevoel alweer eenbeetje in augustus gek hè, want heb 25 juli pas mijn nod.

Ik ga nog ff jullie andere berichtjes lezen.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan