Bijna Stoppen met de pil!!

hey meiden!!!!

Sorry sorry sorry!!! dat ik zo lang niks van me heb laten horen!!!
Er kwam iets tussen in de prive kring waardoor ik weinig tijd kreeg om met jullie te kletsen!
Zit nu in ronde 7 en er is nog niks gebeurd... als het goed is heb ik een deze dagen mijn eisprong dus we zijn flink aan de klus!!!!! Dan wachten we 2 wkn.. en dan zien we wel..
Ben voor 2 wkn terug wel gewoon weer optijd ongi geworden een cyclus van 26 dagen.. dat is iig beter als 11!!!!!!! pff hoop dat niet meer mee te maken.. Maar genoeg over mij.. jullie zijn aardig aan het kletsen geweest waardoor ik teveel moest bijlezen hahaha !
Heb niet alles bij gelezen maar zag dat er nieuwe meiden zijn bijgekomen wat gezellig!!!!
Met iedereen alles goed??? Nog steeds iedereen ongi geworden???
Meiden hoop jullie snel weer te spreken!!!

Liefs Berkje

Hi Liza, in welke ronde zit jij meis? En hoe is ie met je?

Berkje gezellig dat je er weer bent meis. Het is idd teveel om bij te lezen, maar het gaat erom dat het goed met je gaat en dat je er nu weer bent hè. Fijn dat je nu betere cyclus hebt. Ik heb a.s. vrijdag mijn nod, maar nog geen tekenen dat de rd-tjes in aantocht zijn. Ik merk juist dat als ik iets gedaan heb dat ik dan mijn buik voel. Net of die wil aangeven hoho rustig aan jij, hihih.

We zullen zien hoe het deze week gaat. Morgen drukke dag maar kom woensdag vast wel weer ff kletsen. Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Nathalie

Hallo,

Berkje, gezellig weer van je te horen meid, en fijn dat het goed met je gaat...En fijn dat je nu een betere cyclus hebt.. Hier gaat het ook prima. Ik heb een erg rommelend gevoel in mijn onderbuik en dat heb ik nu al een aantal dagen.. Dus, ik hoop het zo!

Liza, ook welkom :) Hoe gaat het met jou? Ben jij ook al lang aan de klus? En voor een eerste of misschien al voor de tweede?

Nathalie, Dan liggen we gelijk qua NOD als die van jou waarschijnlijk rond de 28ste is. Dan is de mijne ook.
Hopen dat het raak is deze maand :)

Liefs,
Nancy

Hallo hallo,
Zo ben ik weer een keertje. Spannend dames voor jullie. Allebei hadden jullie gelijk je eisprong dus het zit er waarschijnlijk ook in dat jullie tegelijk je NOD hebben.
Hoop ook allebei met positief nieuws natuurlijk, zal voor jullie duimen. Die kwaaltjes zijn wel goed natuurlijk, maarja je lichaam (en  denkwerk) kan er ook wat van !!
We gaan maar van het beste uit !!
Gezellig dat jij er ook weer  bent Berkje. Helaas niet met het  goede nieuws, maar ja een  goede cyclus is ook niet verkeerd !!!  

Ik ben helaas nog  steeds niet  ongi !!!!! Wel heb ik al wat puistjes (pukkeltjes) en ook weer pijnlijke tepels dus me ongi komt eraan, maar  wanneer !?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Deze cyclus is al weer langer dan me  1ste en 2de ronde ( 42 en 45 dagen)
Het mag van mij dus wel weer komen  en dan  op naar ronde 4 met waarschijnlijk ook ovalaluatie testen. Lijkt  me wel beter, want  ik merk niets van me eisprong en duurd ook steeds  langer !!!

Oh ja en Liza is me schoonzus en ze weet overal van. Zelf is ze nu 20 weken zwanger van haar  3de kindje !! Alles gaat super !!    Ze vroeg al niets  ,dus ik dacht wel  dat ze hier  zou mee  lezen    haha.  

Nou meiden allemaal succes en jullie horen van me (hopelijk ben ik dan ongi)
Liefs Ready

hoi hoi

@ready: goh meid ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt.. hoop niet in de vorm van een ongesteldheid maar een positieve test!!!!
wat leuk dat je schoonzus nu ook lekker mee kletst!!
Zal voor je duimen meis!!

@nancy: Hey meid, wat voel je dan precies in je buik als je teveel gedaan hebt??
is het pijnlijk?? Soms (sorry details) dan na het klussen krijg ik gelijk een ongi gevoel.. duurt zo'n 10 min en dan blijft het weg.. vaag maar ja.. we wachten af...

@Natalie: Hoe is het met je meid??   las dat je gelijk met nancy je NOD hebt?? Zal ook voor jullie duimen..!!! Als het goed is heb ik rond 7 aug mijn NOD...
Had het er laatst met mijn vriend over dat we al in ronde 7 zitten... maar positief blijven ik bedoel er zijn ook meiden die in ronde 10 zwanger worden en het gewoon niet zo snel wou... maar ja soms denk ik ... wanneer zou het gebeuren..
Laat ik er maar niet zoveel mee bezig zijn..

Sorry voor de meiden die ik vergeten ben.. Weet ff niet meer wat ik wilde typen!!

Hoop echt voor ons allemaal dat we gauw een positieve test in handen krijgen!!!!

Liefs Berkje

Hi Meiden, hier was ik ook weer ff. En gaat nog steeds de goede kant op. Vanmorgen was mijn temperatuur 37,04. Morgen is mijn nod als ik uitga van een 29 dagen cyclus. Maar waarschijnlijk is mijn eisprong iets later geweest. Dus hoop dat ik het weekend goed door kom, hihih

Berkje als ik druk bezig ben geweest en ga dan rustig zitten dan is het een trekkend gevoel in mijn buik, net of die aangeeft dat ik teveel gedaan heb ofzo. Het kan zijn dat je na het klussen idd wat buikpijn hebt of zelfs wat bloed verliesd, dat heeft denk ik te maken met de gevoeligheid van je baarmoeder enzo, lees dat hier en daar wel vaker, maar is niks om je zorgen over te maken volgens mij.

Nancy hoe is ie met jou meis? & Ready?

Liefs Nathalie

Hallo Meiden,

Hier gaat ie prima.. Het zware gevoel in mijn onderbuik is weggetrokken.
Wel heb ik wat last van mijn borsten. Ze voelen wat pijnlijk aan en de tepels ook.
Maar dat heb ik al een aantal maanden gehad...

Nathalie, hopen dat het uitblijft :)
Ik heb verder niet veel tijd nu dus ik reageer morgen nog wel even..

Liefs,
Nancy

Terug
Bovenaan