Bijna Stoppen met de pil!!

Morgen mijn nod, begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden hoor, ook al zijn er geen voortekenen van rd-tjes. Ben erg benieuwd hoe mijn tempatuur het weekend is en hoe ik me verder voel. Mijn gevoel sleept een beetje met me, en das best eng.

Ben vandaag nog ff naar de stad geweest. Leuke teenslippers gekocht. Die kan ik volgend weekend lekker aan in Luxemburg. Ik zou eigenlijk dit weekend al wel willen, maar we moetn nog ffies geduld hebben.

Vanmiddag fysio gehad, dat hakte er behoorlijk in. Ben steeds ook zo moe en ontzettende zeef vandaag *zucht*

Fijne avond en hou jullie morgen wel op de hoogte!

Liefs Nathalie

Goedemorgen meiden, de dag van mijn nod als ik uitga van 29 dagen cyclus zoals voorgaande rondes
Voor iemand die vandaag ongi moet worden klopt 36,93 volgens mij niet helemaal, hihih
Dus er is nog hoop. We zullen zien hoe het de komende dagen zal gaan.
Gisteravond heb ik getemperatuurd (doe ik anders nooit) en was het 37,50
Ik hou jullie vandaag wel op de hoogte, maar denk niet dat de rd-tjes komen.

Liefs Nathalie

Ik durf het niet goed te hopen hoor, ik word op het moment steeds een beetje heen en weer geslingerd door mijn gevoel. Ik heb namelijk ineens het gevoel weer dat ik ongi ga worden, geen idee waarom ik dat heb, want tis nog niet in aantocht. Denk zelf dat het nog wel paar dagen kan duren. *zucht*

Liefs Nathalie

Ja ik ken het wel..
Ik had een aantal dagen terug ook plots zo'n ingeving van: 'Het is raak'..
Ik wist het gewoon zeker, maar hoe ik het wist??
Dat heeft 2 dagen geduurd en toen was ik er weer helemaal van overtuigd dat ik
"gek" aan het worden was en dat het wel niet zo zou zijn..

Onze lichamen houden ons een beetje voor de gek nu we proberen om zwanger te worden.. Laatst zei iemand tegen me dat omdat je het zo zo graag wilt je lichaam er zo op reageerd en je allemaal zwangerschapskwaaltjes krijgt. (Want ik dacht, ik ben gek, ik voel vanalles maar tis telkens niet zo...)
Want velen zeggen: Ik ben aan het ontpillen. Maar bij mij kan dat dus al niet zo zijn want ik ben al 4 jaar ofzo niet meer aan de pil.

Succes meid.. Ik duim voor je en maak je niet te druk. Druk maken heeft geen zin.. Als het zo is dan, Joepie :) en als het niet zo is dan gaan we weer op naar de volgende maand, toch? Alhoewel het steeds moeilijker wordt, hoe langer het duurt.. Vind je niet?

Liefs, en toi toi toi

Ja die instelling heb ik ook meis. Maar ik voel me zo anders dan anders
Heb niet echt mega bijzondere kwaaltjes ofzo. Vind alleen heel vreemd dat ik steeds zo'n honger heb. En dan denk ik echt, dit kan ik niet verzinnen, want ik wist niet eens dat het ook verschijnsel was en houd nu al k zit nu in ronde 5 en mijn cyclus zat de laatste tijd netjes op 29 dagen in de ochtend. Als mijn eisprong later is geweest, dan is het logisch dat ik nu nog niet ongi ben hè. We zullen moeten afwachten meis en stiekum een beetje hopen, maar ook voorbereiden op nieuwe ronde. Vorige week had ik dat nog heel erg van ohh ik ga toch naar augustus, en dat is sinds vorige week vrijdag steeds beetje bij beetje omgeslagen. En uiteindelijk durfde ik uit te spreken van hey ik ben er zelf niet eens meer zo zeker van. En twijfelen aan je gevoel is best eng wil ik je vertellen.

Maar ik ga nu lekker slapen, spreek jullie vast morgen weer!

Liefs Nathalie

Hey Meiden, hier nog steeds geen rd-tjes in zicht
Ik heb vanmorgen om 9.00 uur getempt op 36,91
Normaal doe ik dat om 8.00 uur maar was nog niet wakker
Had de wekker niet gezet en telefoon niet meer naar boven genomen
Voorlopig dus nog geen tekenen dat de rd-tjes in aantocht zijn
Misschien moet ik nog een paar dagen geduld hebben.

Liefs Nathalie

HoiHoi

Dat viel mij  in het begin ook  zo tegen. Ik ken mijn eigen lichaam heel goed. Ik kon 3 dagen van te voren precies aangeven wanneer ik ongi wordt..
En nu zwellen mijn borsten vaker op en voel ik me vreemd. Ik snap niet hoe mijn lichaam dit allemaal kan doen als ik steeds niet zwanger ben.

Liefs Nancy

Terug
Bovenaan