Bijna Stoppen met de pil!!

Het kan op het laatste moment iets mis gaan met de innesteling hè meis
Dan voelen we ons dus zo door de innesteling, maar blijft het blijkbaar niet kleven en worden we uiteindelijk toch gewoon weer ongi, ook al lijkt het allemaal zo positief. Teministe zo denk ik erover en kan me daar ook wel iets bij voorstellen.

Dus heb nu gewoon zo iets van: zitten blijven komt goed, is niet eng, hihih
*zucht* wachten duurt soms wel lang hoor.

Liefs Nathalie

He Nathalie en Nancy, spannend hoor voor jullie !! Ik hoop dat er twee positieve testen komen, word wel eens tijd hoor voor ons hier !!!
Ik dacht laat ik maar eens kijken, want je weet maar nooit wat hier allemaal kan gebeuren in een paar dagen.
Hier bij mij is nog steeds niks aan de hand, niet ongi dus. Wel gisteren nog een test gedaan, maar negatief !! Ik wil nu eigenlijk wel heel snel ongi worden ,want dit schiet niet op en ronde 4 in gaan !!!!!!!
Nou meiden succes ermee en ik kom snel weer even lezen.
Berkje jij ook succes met wachten alleen duurd het nog effe !!

Meiden ik moet jullie teleurstellen. Dank jullie wel voor alle lieve woordjes en het mee leven van afgelopen maand. Maar helaas zijn de -tjes vanmorgen gekomen. Vanmorgen werd ik wakker met ongi krampjes en temperatuur van 36,64 vertelde me al genoeg. Idd een paar uur later werd ik ongi. Net lekker omgekleed en opgetut en toen zag ik geen bloed meer, maar wou tampon indoen, nou dat ging dus niet helemaal goed. Handen onder bloed. Dacht ohh misschien is het innesteling omdat ik op dag 11 na mijn eisprong zit. Maar nee, volgens mij zijn het echt rd-tjes! Heb ook buikpijn nu, echt ongi buikpijn. Dus ik ga door naar augustus!

Het lekker allemaal zo goed te gaan  Maar blijkbaar is mijn lichaam op dit moment nog niet sterk genoeg om een kindje aan te kunnen. 1 aug moet ik naar osteopaat in Zeeland. Hopelijk kan die me iets meer vertellen wat er in mijn buik afspeeld. Want hij heeft al paar keer van alles gereorganiseerd in mijn buik, maar ben al hele tijd niet daar geweest, omdat België/Zeeland best wel een eind rijden is. Ik ga daar overigens heen voor mijn lichamelijke beperkingen & whiplash.

Vanaf het begin heb ik het gevoel over ronde 6 meiden. En ronde 6 hoop ik dat MIJN ronde mag worden. Mijn grootste wens op dit moment is dat ik tijdens onze vakantie in Luxemburg positief mag testen.

Ik ga nu lekker met een vriendin naar de bios, ff afleiding! Ik kom vanavond nog wel weer ffies kletsen!

Liefs Nathalie

P.s. sorry geen tijd meer om te lezen en te reageren, moet nu gaan, maar wou jullie toch ff dit vertellen!

Weer nieuwe update, want ik snap er niks meer van:

Hey Meiden, ik ben terug van de bios. Mama Mia, echt goede film! Heerlijk gelachen en traantjes weggepinkt. Ik weet niet wat er met me aan de hand is meiden, maar er klopt iets niet. Vanmorgen ontdekte ik tijdens het afvegen rd-tjes. Tampon & maandverband gedaan, want wou witte broek aan en leuke tuniek, en dat staat dan niet charmant als het mis gaat hè. Normaal verlies ik de eerste dag best wel bloed namelijk. Had vanmorgen ook buikkrampjes enzo.

Tijdens de film ja hoor ik moest naar de wc. Toen de film was afgelopen alweer. Dus dacht ff verschonen. Heb ik amper bloed verloren! Ik snap het niet meer meiden. Volgens Felilty Friend site zit ik nu op dag 11 na mijn eisprong zit. Ik durf nergens meer op te hopen. Misschien moet ik meer geduld hebben. Maar met plassen nog geen rd-tjes in de wc. Dus bloed verlies steld op dit moment niks voor, geen krampjes meer. Wel veel naar de wc en nog steeds honger. Want voor de film had ik ff broodje gegeten en om 18.00 uur stonden we weer buiten en toen had ik alweer honger *zucht* wat moet ik hier nu meer! Snappen jullie het nog?

Ik denk dat ik het gewoon paar dagen aankijk en dan donderdag ofzo een testje doe.
Vind het toch maar vreemd allemaal!

Liefs Nathalie

Hallo meiden,

Ready wat rot dat het niet doorzet meis. Kan het niet zijn dat je toch zwanger bent maar dat er niet genoeg HCG in je lichaam zit voor de test? Of denk je zelf van niet. Heel rot zo'n onregelmatige cyclus.. Ik hoop voor je dat het snel een beetje normaler wordt want dit is natuurlijk ook erg onzeker.

Nathalie, Kop op meis.. We duimen voor je!!

Hier nog niets te bekennen, geen ongi buik of rugpijn.. Morgen is mijn NOD dus we zullen zien. Het enige wat ik heb is gevoelige borsten. En nu ik erbij nadenk ook nog steeds erg veel krampen in mijn darmen (alweer terug). Maar dat zegt niet perse wat want daar had ik sowieso al wel een beetje mee te kampen.

Berkje, hoe gaat het met jou??
Succes meiden

Nog niet te zien hierzo..

Ik voel me wel heel erg onzeker.
En ik had vanmorgen ontzettende honger en toen ik aan het eten was was mijn eetlust over. Na het fruit was ik een beetje misselijk en nu na het brood ook misselijk. Misschien komt het allemaal wel van de zenuwen.
Toen ik mijn man vanmorgen ging wekken moest ik spontaan huilen.

Afwachten afwachten afwachten...
Zo moeilijk!

Nancy hoe is ie met je meis? Las ergens anders dan je rd-tjes tegenwoordig pas 's avonds komen als je mannetje thuis is. Ik hoop zooooo dat dat vanavond niet is!!!
Ga je dan morgen ochtend testen of wil je nog ff wachten?

Ready hoe is ie met jou meis?

Ik heb besloten dat ik me ga concentreren op ronde 6. Vanaf het begin heb ik voorgevoel over die ronde. En hoop dat mijn gevoel al die tijd juist is geweest. MIjn menstruatie is nu gewoon anders dan anders. Kweet niet wat ik ervan moet denken. Maar als het innesteling geweest zou zijn, dan zou het nu toch helemaal gestopt moeten zijn? Ik kijk het gewoon aan. Heb ook nog niet gekeken wanneer mijn ei is deze ronde, Maar zet mijn nod op 25 aug. En dan zien we allemaal wel. Wie weet wat deze vakantie tijd allemaal voor moois gaat brengen. Ik ga proberen te genieten!

Liefs Nathalie

He Nathalie,

Toen mijn man gisteren thuis kwam zaten we met de test in handen. Dus ik mooi in een potje geplast en toen ik afveeg zag ik dat ik ongi was. We wilden dus net gaan testen omdat we zo nieuwsgierig waren...
Ik was er echt helemaal overstuur van en vandaag ben ik mezelf echt overeind aan het heisen.. Morgen ga ik er weer  helemaal voor. Nu wil ik gewoon even verdrietig zijn.

En dan maar hopen dat ronde 6 onze ronde mag zijn. 6 is ook mijn geluksgetal al sinds mijn jeugd dus wie weet??
Bedankt voor alle steun..

Liefs, Nancy

Hoe is het met de rest??

Terug
Bovenaan