Bijna Stoppen met de pil!!

Nanc meis ronde 6 word gewoon onze ronde!
Wat een gedoe met die stomme rd-tjes
Heb het er zo mee gehad op het moment, tis gewoon oneerlijk!!!!
Ga weg krengen en kom  voorlopigggg niet  (nou ja 9 maanden niet ofzo, hihih) meer terug
Wij willen gewoon graag positief testen en geen fratsen meer! Deal!!!

Zo hopelijk helpt het! Heb mijn best gedaan.
Hier snap ik er ook niks meer van meis, maar ja we gaan door!

Dikke knuff Nathalie

hoi meiden!!!!

Jeetje wat onzeker allemaal!!! Waren onze lichamen maar eens duidelijk!!!!!!!!
Gisterenavond geklust.. kreeg opeens hevige buikkrampen leek net ongi pijn!!! ik dacht dat gaat wel weer over maar voel het nu nog!!!! Vind het soms een beetje eng worden.. We hebben goed geklust... maar mijn gevoel zegt dat ik ongi word.. maar wacht het maar af... En het rare is iedereen om mij heen word zwanger, ben heel blij voor ze maar ja we willen het ook heel graag... Natalie.. wat vaag he dat bloedverlies... Is het erger geworden?? En nancy meid wat jammer dat je toch ongi bent geworden... is niet leuk idd als je ziet dat je toch ongi bent geworden.. Meid hoop dat je de volgende keer wel een positieve test in handen hebt!!!!! En ready hoe is het bij jou al duidelijkheid???

Ik wacht nog af tot volgende week!!!!
Hou jullie op de hoogte!!!!

liefs Berkje

Hoi Hoi

Ja Berkje, onze lichamen houden ons wel voor de gek ja. Wanneer was jou NOD nog s? Een schoonzus van mijn vader wordt nu ook oma en ze had al aan hem gevraagd of hij nog geen opa werd voordat ze het meedeelde. (Dat vertelde hij me)... Ik vond het indd wel heel leuk voor ze maar ik dacht ook zo'n beetje: 'Ik wil ook!!!'

Ja Nathalie, heel vreemd die ongi van jou..Die is duidelijk aanwezig..  Niet dat ik er blij mee ben maar tis wel zekerheid tenminste.
Ik moet zeggen dat ik me wel erg rot voel, normaal dan denk ik vrij vlug wel weer: hop naar de volgende ronde maar dat lukt me nu niet echt.. :S
Ik blijf toch maar denken, zou er iets zijn? Terwijl het veel en veel te vroeg is om al zo te gaan denken.

Liefs,
Nancy

Goedemorgen meiden,

Voordat ik naar therapie zwemmen ga wou ik  jullie nog  ff laten weten dat mijn temperatuur eindelijkkk gedaald is na 36,58 en ik toch ff testje heb gedaan ivm zekerheid voor behandeling bij osteopaat van morgen en deze was uiteraard Negatief!

Dalijk heb ik therapie zwemmen en dan is eigenlijk de ochtend alweer voorbij. Thuis hier nog de laatste dingetjes doen, de laatste was anders moet ons mam dat doen, cadeautjes inpakken want mijn schoonmams was vorige week zaterdag jarig en de spullen in de tas doen. Ligt al allemaal klaar, maar moet er nog wel ff in hè kan natuurlijk niks vergeten, hihih.

Misschien kom ik eind van de dag nog wel ff buurten of vanmiddag ofzo als ik ff rustig zit, hihih. Gaan vannacht namelijk om 3.15/3.30 uur weg omdat ik om 8.00 uur die behandeling heb. En daarna heerlijk door naar Luxemburg waar ik tot woensdag of donderdag blijf. Wat een heerlijk vooruitzicht!

Liefs Nathalie

Meiden ff laatste berichtje voor jullie allemaal!
Denk aan jullie & duim heelllll erg voor iedereen!
Hopelijk als ik terug kom zwangerschapsnieuws!

Ik ga nu lekker genieten en spreek jullie volgende week donderdag weer!

Liefs Nathalie

hey meiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb goed nieuws!!!! Ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik besef het zelf ook nog niet maar weet het sinds vanacht!!!
Ik had van de week toch zo'n buikpijn? dat bleef aanhouden tot aan vanacht en mijn vriend zei nu gaan we naar de spoedeisendehulp!!! Had hele erge buikkrampen die niet meer te houden waren!!! en die waren dinsdag al begonnen.. Wat ik zo vreemd vond was dat het alleeen snachts was.. Vanacht kreeg ik dus 2 van die aanvallen de laatste was om 3 uur toen hebben we ons aangekleed en zijn daar naar toe gegaan!! Bloed laten prikken en urine op laten vangen!! Ze dachten eerst dat het nierstenen waren!!! Toen kwam de arts om 04.15uur en zei je hebt een lichte blaasontsteking en ik mag jullie feliciteren.. ik zei  waarmee????????? Je bent zwanger zei ze!!! Nou ik begon gelijk heel erg te huilen en besef het nog niet echt!!! Maar ja ik mocht dus geen antibiotica voor de blaasontsteking dus veel drinken..
Ik zou eigenlijk maandag ofzo ongi moeten worden.. Ze zei je kunt thuis ook nog testen.. Dus ja dat natuurlijk gelijk gedaan thuis 3min gewacht en idd weer een positieve test!!!!! Meiden we beseffen het allebei nog niet echt maar kan ff aan niks anders denken...

Ik blijf zeker met jullie praten want ik hoop dat jullie oook allemaal gauw zwanger mogen worden!!!! die arts zei ook nog van ja hoelang zijn jullie bezig.. ik zei vanaf februarie.. ow zei die arts ja je moet eerst een paar maanden ontpillen...

Ik hou jullie op de hoogte van alles blijf gezellig met jullie meekletsen en duimen voor jullie lieve meiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heel veel liefs Berkje

Zo ben ik weer. Het duurde even maar ben eindelijk ongesteld geworden. Donderdagavond   dag 57 van m'n cyclus. Ik ging er al wel helemaal vanuit dat ik ongi zou worden dus laat ze maar weer gauw weg gaan en op naar ronde 4. Hoop alleen wel dat het nu niet weer langer gaat duren. Gemiddeld staat mijn cyclus  nu op 48 dagen, maar deze ronde was het dag 57 dus ik weet het gewoon niet. (erg lastig)
Heb wel ovaluatie testen gekocht dus misschien gaan we daar maar mee aan de slag.
We hebben nu heerlijk vakantie dus lekker genieten. Zo dit was me eigen verhaaltje even, sorry hoor !!

Jullie ook allemaal ongi geworden wel jammer hoor. Aan jullie klachten te horen kreeg ik toch wel goede hoop, maar dat lichaam houdt ons toch nog steeds voor de gek !!
Alleen Berkje haar NOD komt er toch aan ? Nou meid ik hoop het ?!?!?
Allemaal fijn weekend en tot snel.
Liefs Ready

Hahaha Berkje van harte meid !! Echt toevallig ik schrijf net en me stukje komt er op en zie ik goed nieuws staan, m'n mond viel er van open.
GEFELICTEERD    echt heel leuk !!!  
Gaat het wel een beetje met je of  heb je erge last  van je blaasontsteking ??  
Hoop dat het snel over gaat en dat je er lekker van  gaat genieten !!!!
Hou ons op de hoogte hoor meid, dat lijkt me erg leuk.  

Nou jou weekend is helemaal super, geniet er lekker samen van.
Tot snel.

Terug
Bovenaan