Bijna Stoppen met de pil!!

dank je meid... Ik zag idd dat je gereageerd had maar zag dat je een minuut later als mij het bericht geplaatst had ik dacht huh? zag ze het niet hahah...
Nou ik drink maar meer als normaal alleen ben wel angstig dat ik snachts niet weer zo'n aanval zal krijgen... Maar die arts zei dat het geen kwaad kon.. Ik moest aankomende week een afspraak maken bij de huisarts en bij de gynacoloog... Ik vind het allemaal wel spannend!!! Oja telkens als ik zo'n aanval had werd ik kots misselijk!!! ik dacht dat komt van die pijn, maar de arts zei nee dat komt door de zwangerschap.. dus waarschijnlijk ben ik nu 2 weken zwanger.. maar ja dat wijst de echo   wel   een beetje uit zeiden ze in het ziekenhuis...

Berkje meisje, VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!   Wat heerlijk voor je meid. Ik dacht net ff kijken en ik werd toch wel blij verrast!! OOOh echt wat super geweldig voor je.. (Ik word er een beetje hyper van )
En houden jullie het nu nog een poosje voor jullie? Of gaan jullie het wel al vertellen? Aan de ouders/schoonouders??

Ready, wat jammer meid dat je ongi geworden bent.. Maar gelukkig wel wat duidelijkheid nu. En dat we in de volgende ronde maar allemaal Berkje mogen volgen he

Hey Ready,

Ik kreeg net een tip van iemand op andere site dat het slikken van teunisbloemolie misschien kan helpen bij het zwanger worden. Ik had hier nog nooit van gehoord maar ik ben t ff aan het opzoeken. Nu zie ik erbij staan dat het je cyclus regelmatiger maakt. In hoeverre het werkt weet ik natuurlijk ook niet..
Maar ik moest aan jou denken toen ik het las dus is misschien wel een goeie tip. Je schijnt het gewoon bij de drogist te krijgen. DA/ ETOS..
Weet niet of je er iets aan hebt..

Liefs,
Nancy

He Nancy,
Lief dat je aan me denkt  !! Ik ga deze ronde toch ook maar met de ovaluatie testen beginnen, want ik weet gewoon niet wanneer me eisprong is. Ook al ga ik pas ronde 4 in,(maar wel al vanaf maart)  zo hoop ik op wat meer duidelijkheid.
Ik neem denk ook even contact op met de dokter over een m'n cyclus.
Misschien doe ik dat deze week of anders me volgende ronde. Dan heb ik tenminste die ovaluatie testen al geprobeerd !!
In iedr geval bedankt en ik ga gewoon even kijken in de winkel.
Groetjes

BERKJEEEEE

Wat goed nieuws zeg meis! Hoe voel je je inmiddels
Hoe gaat het met je blaasontsteking? Heb je verder kwaaltjes?

Ready jammer dat je ongi bent geworden meis. Misschien is ovulatietesten idd goed idee.

Nancy ook ongi en ikke ook. Maar onze Berkje zwanger
Je bent ons voorbeeld meis! Super!

Liefs Nathalie

Hallo Meiden,

Fijn dat je er weer bent Nathalie!!

Berkje, hoe gaat het met je meid? Al kwaaltjes??
Ready, hoe gaat ie met jou?

Ik ben er pas achter dat ik mijn baan kwijt ben. Mijn contract wordt niet velengd. Helaas, dus het is nu wel een beetje moeilijker geworden allemaal. Ik weet het pas dus ik moet het nog even laten bezinken.

Liefs,
Nancy

Ja echt dom dat je dat via een brief te horen kreeg. Wat was reden dan?
En je had nog een baan, maar daar kreeg je deze maand minder uren
Klotp dat of is mijn geheugen weer helemaal van slag? Wat voor werk deed je?

Sterkte meis!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan