Bijna Stoppen met de pil!!

Nu nog even over mezelf..

Ik werk als gastouder, zo'n 24 tot 28 uur per week zoiets. Verschilt een beetje. Alleen de gastouderkindjes (is een tweeling)  waar ik nu op pas worden volgende week 4 en die gaan dus naar school. Mijn uren daar dalen dus enorm!
Aangezien ik ook nog werk(TE) in een supermarkt, in het weekend en avond was dit verder geen probleem. Er zouden uren wegvallen    maar financieel konden we het nog makkelijk redden!
Ik ben zelf ook een enrome planner dus ik had zo'n beetje uitgepland dat we het nog wel makkelijk konden redden totdat we zwanger zouden raken en dat ik als er eenmaal een kindje was zou stoppen bij de supermarkt en dan ook bij mijn gastouderskindjes en dan kindjes in huis ga opvangen. Dan kan ik gewoon thuisblijfmoeder zijn want dat heb ik altijd gewild en vind mijn man ook belangrijk.

Alleen nu is er dus een kink in de kabel gekomen omdat ik er bij de supermarkt uitlig! De reden voor mijn ontslag?? Ik denk mijn schouder. Daar gaat het echt heel erg slecht mee en zelf hier nu dit stukje typen is eigenlijk alweer teveel. Wat dus inhoud dat ik dat werk daar nu even niet kan doen. Mijn contract liep bijna af en ik denk dat de baas het allemaal te lastig vond en me gewoon daarom mijn contract niet verlengd. Ik heb dus geen poot om op te staan.

Nu is het dus ook indd even moeilijk met de hele kinderwens. Want ik moet nu nieuw werk gaan zoeken want zoveel maanden krijgen we niet overbrugd..
Ik twijfel nu wel heel erg, niet aan dat ik kinderen wil maar wel een beetje aan wat ik nu moet. Ik heb het er wel een beetje zwaar mee.
Mijn man, de positieve denker zoals altijd. Heeft zoiets van wij redden het wel samen, we komen er wel uit. Hij heeft zoiets van die kinderwens gaan we niet hierdoor aan de kant schuiven want we willen het nog even graag.
Ik vind het toch wel erg moeilijk nu, financiele zekerheid is toch ook wel erg belangrijk.
Maar ik moet het ook nog even allemaal laten bezinken en bedenken wat ik nu ga doen.

Liefs,
Nancy

Hee Nathalie,

Ik heb hem even van de andere site gekopieerd.. Hoef ik het niet opnieuw te typen :)
Ik heb vandaag gebeld met mijn leidinggevende. Zij kwam terug van vakantie vandaag en wist dus ook niet eens dat ik ontslagen was!
De baas wilde mij niet meer omdat hij voor de werkzaamheden die ik doe ook een 17 jarige kan inzetten en die dus goedkoper is.. Volgens haar!
Alleen hier klopt niets van want ze hebben me vorig jaar pas aangenomen.. Toen was ik ook ouder dus. En de baas zei zelf vorige maand nog tegen me: Je moet even op kantoor komen voor het nieuwe contract.
Gewoon bullshit dus.. Maar wat doe je eraan.

Heb besloten om er het positieve van in te zien. Nu zie ik mijn man ook weer heel wat meer dus.. Totdat ik nieuw werk heb ga ik lekker van hem genieten. (Hij heeft een vrij drukke baan)

Liefs,
Nancy

Ik had het gelezen in andere topic ja meis. Ik stelde hier de vragen en las het daar, dat was wel grappig. Tis idd allemaal op hele lullige manier gegaan als ik dat zo lees.

Ik ben vanavond lekker wezen zwemmen. Ben nu best wel moe hoor. Had in het water steekjes in mijn buik, dacht dat verbeeld ik me vast. Maar uit het water en toen ik thuis was nog steeds. Echt flinke steken links in mijn buik. Nu voel ik het nog ligt maar niet heel hevig meer. Dus denk mijn eisprong. En laten wij nou net na het eten geklust hebben, hahahah. Hoop echt dat het mijn eisprong was en dat het nu goed mag komen. Maar heb er niet zoveel vertrouwen meer in, gek hè. Ff dipje denk.

Hoe is het met de andere meiden? Berkje hoe ie met je meis? Gaat alles nog goed daar?

Liefs Nathalie

Jah, ik had zaterdag ook een krampje (was ook mijn ei-sprongdag) en ik dacht direct, zou het? zou het?
Ik probeer er weinig mee bezig te zijn maar het gaat zo automatisch!
Doe jij nu iedere maand ovulatietesten dan? (Las ik op andere topic)
Ik heb ze deze maand niet gedaan.
Ik ga ervanuit dat de eis-prong iedere maand hetzelfde is.. Niet?

Liefs
Nancy

Vorige maand ben ik begonnen met ovulatietesten en ben toch we benieuwd hoe het deze maand gaat uitpakken. Vorige maand gaf de site felilty friend (ofzo, vergeet die naam steeds, hihih) aan dat mijn eisprong pas dag 20 is geweest. Ik had dag 18 en 19 positieve test in handen. Aan de hand van mijn temperatuur had ie dat berekend. Maar deze maand dagen over geslagen met temperaturen, omdat ik toen in Luxemburg zat. Dus ach we zien wel. Ik zie nu op dag 18 dus zou hij vandaag positief moeten zjin. Maar heb maandag de steekjes gevoeld en ben er niet geheel zeker van of ie msischien maandag positief was. Dus ik ga gewoon nog ff door. Gisteren was ook moeilijk te zien namelijk. Ik wil het gewoon paar maanden doen. Hoop niet dat ik zoveel maanden nog nodig heb natuurlijk. Heb nu van die dipsticks van matcare, ben daar erg tevreden over en die kosten niet zoveel. Gewoon via internet besteld, kei makkelijk!

Ik zal vanmiddag of vanavond nog wel ff laten weten wat ovulatietest zei.

Liefs nathalie

He Meiden,

Fijn Nathalie dat je er weer ben, heb je het lekker gehad ? Spannend weer met die ovaluatie testen en al die krampjes ?? Houd er wel de moed in hoor meid je weet maar nooit !!!

Nancy: Wat balen dat je nu die baan kwijt ben !! Echt even een rot moment en ik snap de twijfel helemaal. Het is natuurlijk niet makkelijk als je het financieel wat minder krijg !!
Jij ook verder wel je eisprong (waarschijnlijk) weer gehad, wel fijn als je het denkt te voelen ?!!?!? Het hoeft niet iedere maand dezelfde dag te zijn, maar het is meestal wel zo.

Helaas bij mij niet !! Ik mag de 24 ste ongeveer beginnen met ovalaluatie testen (dag 25 van m'n cyclus), hoop dat ik zo wat meer duidelijkheid krijg !!
zit nu op de helft van me vakantie, vandaar dat ik niet zo heel vel reageer, we zijn van alles aan het doen, we genieten lekker !!

Berkje hoe is het meid, heb je nog nieuws, al naar de verloskundige geweest ??
Nou meiden tot snel en succes weer.

Doeg

Normaal voel ik mijn ei-sprong ook nooit, of ik let er misschien  niet goed genoeg op? Het was nu toevallig daqt ik iets voelde op de dag dat ik uitgerekend had hem te hebben.
Fijne vakantie Ready!! Geniet er lekker van.

X Nancy

Hi Ready, ben je op dag 25 begonnen met ovulatietesten? Is dat niet beetje te laat? Misschien dat je daarom je ei hebt gemist? Of zit je nu op dag 25? hihih ikke ff niet snap. Ben namelijk beetje hyper. Ovulatietest is negatief en dat houd dus in dat ma en di wel positieve ovulatietesten waren. Wist het niet 100% zeker. Vooral maandag niet. Maar die steken van maandag avond waren niet te zuinig dus het kan. En za en zo had ik niet test gedaan, omdat ik het vergeten was, blondt! Maar kan dus heel goed zijn dat maandag mijn ei is geweest en laten we die avond na het eten nou net hebben geklust en paar uur later dat ik die steken had. Dus dat moet dan goed komen toch? Ik heb heel lang in bed gelegen, lekker na genieten, beentjes hoog. Dus wie weet wat er van komt, ben best er een beetje zenuwachtig over. Maar we klussen gewoon lekker door hoor. Geen problemen mee, hihi

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan