Bijna Stoppen met de pil!!

Hey, zijn jullie al zwanger??
Ik ben zelf bijna 21 ben al 9 maanden bezig.
Heb 3 weken geleden een miskraam gehad.
best moeilijk maja moet doorgaan.
wie heeft dit ook meegemaakt?

Jeetje wat naar voor je San. Nee ik ben nog niet zwanger. Berkje is zwanger in ons midden. verder is het rustig aan het front. Ik hoorde van Maike Sanne, in andere topic dat er ook miskramen topic/forum hier is, misschien vind je het fijn om daar te kletsen. Natuurlijk ben je hier ook welkom  hoor. Gaan jullie er deze ronde weer voor of nog ff rust. Wel hele inpact op jullie leventje lijkt me. Hoelang was je zwanger? En hoeveel rondes waren jullie toen bezig? Heel veel sterkte en geluk in elk geval!

Liefs Nathalie

Welkom San, wat moeilijk een miskraam. Gaan jullie gewoon direct door of houden jullie een poosje rust? Was je al lang zwanger? Heel veel sterkte ermee meid...
Wij zijn nu in onze 6de maand..

Hee Nathalie,

Doe jij dat vaker? Met de beentjes omhoog?
Eerst dacht ik, wat een onzin... Maar ik doe het toch wel af en toe hoor.. hihi
Dan wel alleen rond mijn ei-sprong maar ik denk maar je weet maar nooit he :)

Heb ik dit keer wel heel bewust gedaan ja, hihih
Merk dat ik na het klussen wel vaak mijn knieen op trek
maar verder niet echt. We zullen zien wat er van komt

Voel me op het moment niet zo lekker. Maar komt af en toe wel buurten

Liefs Nathalie

Hallo,

Nou Nathalie ik hoop dat het deze ronde mag gaan lukken. Als je weet dat je goed geklust heb is ook wel een lekker gevoel !!
Ik begin inderdaad pas na 25 dagen vanaf dat ik ongi ben geworden met de ovaluatie testen. Omdat ik van die lange cyclussen heb, moest ik de kortste nemen en die is 43 dagen (de andere waren 45 en 57). Vandaar dat   ik veel later moet beginnen met die testen. Ben dus nog niet begonnen,  maar volgende week zondag pas.
We klussen wel gewoon hoor, maar doe nog geen ovaluatie test, omdat ik nu net uit kom met de langste cyclus. ja erg ingewikkeld, vind ik ook, haha !!

Nou dames succes maar weer en San welkom hier ook, erg naar voor je allemaal, Hoop dat je ook snel een positieve test en zwangerschap mag hebben !!

Hi Meiden,

Vanmorgen was mijn temperatuur om 6.40 uur 36,98 en normaal temperatuur ik pas om 8.00 uur. Maar moest naar de wc en wou de wekker niet weer zetten om 8.00 uur omdat ie nu toch al hoog is. En dan twijfel je wel ff van jeetje zou mijn ei dan misschien later zijn. Maar ovulatietesten liegen niet hè. Temperatuur is van zoveel dingen afhankelijk en ben al paar dagen neit lekker. Gelukkig gaat het nu iets beter. Al kan ik niet veel doen of ik voel me een dweil, hihih

Ja bij langere cyclus hoef je niet zo vroeg te beginnen idd Ready. Ben benieuwd!

Hoe is het met de andere meiden?

Liefs Nathalie

Ovlatietesten liegen indd niet... Ze zijn geloof ik 99% betrouwbaar. Dus daar kunnen we wel van uit. Nog een weekje het Nathalie, jij moet ook tot 25 aug wachten toch??

Ready, hoe gaat het verder bij jou?
En San?

En Berke?? Hoe gaat het met je meis? Wij willen natuurlijk alles horen... Heb je al kwaaltjes? Heb je het al aan mensen verteld? We zijn nieuwsgierig... :p

Met mij gaat het verder prima..
Ik heb wel een hele bizarre droom gehad, dat ik zwanger was.. Ik moest bijna bevallen maar mijn buik werd niet een mooie zwangere buik maar wel dikker, met alleen maar vet. Ik riep maar uit dat dit niet kon en volgensen mijn moeder was het wel goed zo... En toen schrok ik wakker.. Haha was echt vreemd.

Succes meiden,
Liefs

Terug
Bovenaan