Bijna Stoppen met de pil!!

Wie weet Nancy, soms dromen zwangere dat ze zwanger zijn hè, hihih
Ben benieuwd duim voor je.

Maandag 25 augustus is dag 30 dus het weekend word al heel spanennd
Hoop echt dat de rd-tjes weg blijven dit keer. Gaan waarschijnlijk (ik hoop het echt) dit weekend eindelijk op vakantie. Kan zijn maar een weekje, maar kijk er echt zo naar uit, lekker met mijn mannetje weg. Hij heeft aankomende week zo'n drukke week op zijn werk. En de hele vakantie al gewerkt, hij zit er echt door heen. En dan zijn we lekker met zijn tweetjes, lekker genieten, mooie dingen zien, hopelijk zon, dan kan ik beetje bijkleuren. Tot nu toe steeds in Luxemburg ongi dus hoop echt nu niet hoor, grrr. Vorige maand net voordat we weekendje gingen weer weg gelukkig. Zou wel heel bijzonder zijn om daar te kunnen testen.

Liefs Nathalie

He meiden,

Spannend voor jullie !! Allebei goed geklust op de juiste dagen dus we gaan er voor !!!
Het zou wel speciaal zijn hoor Nathalie als het daar raak is, maar minder voor ons, want dan weten wij het nog later !! hahaha.

Nou hier alles oke hoor, we zijn gewoon lekker aan het klussen !! Verder moet ik wachten tot ik zondag met de ovaluatietesten kan beginnen.

Tot snel meiden
Groetjes

Hhahah het scheeld dat ik niet 2 weken op vakantie ga meis.
Geen idee of daar ergens internet cafeetje is, hihih

Ik moet snel gaan, heb revalidatietherapie dalijk.

Fijne dag meiden!

Liefs Nathalie

Jah, indd ready moeten we zo lang wachten voordat we horen hoe het bij Nathalie is..
Nog even wachten en dan mag jij de ovulatietesten ook doen las ik. Succes meid!

Nathalie, een fijne vakantie/weekend... Ik hoop het voor je meid :)

Hahha nou ik hoop eerst dat wel lekker op vakantie gaan het weekend
En dan zie ik de rest later wel, hihih. Tuurlijk is het wel spannend
Zeker hoe verder de dagen komen. Maar ben nu nog wel redelijk rustig
Af en toe denk ik wat mankeer ik toch, maar ach het gaat hier toch nooit zo als gepland.
Mijn lichaam zit bijzonder in elkaar hoor, dus ik doe niet zoveel op de dingen die ik nu voel. Kan ook grieperig gevoel zijn of met revalidatietherapie te maken hebben. Ik geloof het niet eerder dan dat ik positieve test in handen heb. Hahha nee geloof dan zelfs nog niet. Ik denk dan pas als ik echo zou krijgen. Maar ach dat is nu nog allemaal dagdromen, hihih

Meiden jullie ook heellll veeel succes. Wanneer is jullie nod? Ik vergeet dat hier steeds.
Waarom hebben we hier eigenlijk geen lijstje? hihih

Liefs nathalie

Zo'n lijstje was hier inderdaad wel een goed idee he :)

Ik heb leuk nieuws...
Mijn man en ik hebben besloten om een hondje te kopen.
We denken er al een hele poos over en willen het al nog veel langer!!
Nu zijn we vandaag naar een fokker gegaan en verliefd geworden op de chocoladebruine labradorpups.. Wat een dotjes.
Over een 4 weekjes kunnen we er een gaan halen :)
Vind het echt leuk!!!!

XXX

Ohhh wat fijn voor jullie. Bloemetje van o.a. topic overgewicht en zwangerschap hebben ook net een pup. Volgens mij een zwarte. Misschien kan je met haar eens kletsen. Want je moet wel op dingen letten geloof ik. Hopelijk gaat alles goed. De eerste gezinsuitbreiding komt er dus al, hihih.

Liefs Nathalie

P.s. ik zal ff lijstje hier maken willen jullie die dan ff aanvullen?

Terug
Bovenaan