Bijna Stoppen met de pil!!

Nod lijstje!

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              25-08-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje, saai hoor  

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Wie o wie zal de eerste gelukkige worden?

Nod lijstje!

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              25-08-08
Nancy,23 jaar                                 6e ronde- 1e kindje            25-08-08

Glittersss * * * **

*

Wie o wie zal de eerste gelukkige worden?

hey meiden!!!

Sorry dat ik zo laat reageer maar ben erg ziek geweest!!! Het was idd bekent dat ik een fikse blaasontsteking had maar die ging niet over!!!! Kreeg vaak een soort koliekaanvallen en werd daardoor erg ziek!!! Had hoge koorts en moest telkens braken... Vandaar dat ik lang niet kon reageren.. Daarna kreeg ik een antibioticakuur.. maar ja dat moest een hele lichte zijn vanwege de zwangerschap.. na die kuur van 7dgn had ik nog steeds klachten.. weer urine weggebracht alleen toen op kweek laten zetten.. Blijkt helemaal schoon te zijn... Gelukkig maar.. sinds vorige week gaat het gelukkig steeds beter en heb geen last meer van de buik!!!! van de week ook erg in spanning gezeten!! Mijn vriend en ik dachten van nou laten we weer eens wat proberen.. aan de klus zeg maar ..
Toen verloor ik bloed!!! dus erg geschrokken maar blijkt dat het normaal is als je zwanger bent kan een   vliesje zijn die is flinterdun en tja... er gaat iets naar binnen en dat heeft het beschadigd.. maar ze vertelden dat dit niet schadelijk is voor de zwangerschap.. Maar die bloeding heeft 5 dagen geduurd!!!!! eerst bloed en daarna bruin zeg maar oud bloed (sorry voor de details!) Dus al met al ben blij dat die   ellende nu voorbij is en dat we nu kunnen gaan genieten van de zwangerschap...

Ben nog niet bij de verloskundige geweest dat is rond de 10e week... Ben erg benieuwd.. (ben nu 5 a 6 weken zwanger..) We hebben het nog niet aan iemand verteld (wat soms erg moeilijk is) Maar we willen eigenlijk wachten tot de 9e of 10e week... Ik kan het alleen bijna niet meer verbergen met kleding heb soms een erg opgezette buik waardoor mensen zouden kunnen gaan gissen!!!!

Ik las dat iemand vroeg heb je last van kwaaltjes? Hahahah ja s'morgens heeeellll erg last van misselijkheid!! hihihi maar dat vind ik niet erg ik weet waarom..

En je voelt dat alles groeit hihihihih... Erg gevoelige borsten...Veel puistjes in het gezicht!!! (das iets minder maar de makeup dozen zijn gelukkig uitgevonden)

Zodra ik een echo heb laten maken zal ik hem op de pc zetten en hier kopieeeren!!!

Meiden tot gauw!!! ga ff boodschappen doen...Hoop voor jullie echt dat jullie gauw zwanger mogen zijn!!!

Liefs Berkje

Hi Berkje wat naar voor je dat je zo ziek bent geweest. Jeetje schrikken zeg van die bloeding.Is zo lang bloeden wel goed dan? Jammer dat je jezelf nog niet op het lijstje hebt gezet, je bent immers onze 1e zwangere in ons midden. Hopelijk voel je je snel iets beter en minder misselijk.

Ik ga voor 1 weekje op vakantie. Dus mijn nod valt tijdens mij vakantie. blij te horen dat je ook puistjes hebt, want hier nog 1 al 2 maanden ofzo en trekt niet echt weg. Ja was iets weggetrokken eindelijkkk maar nu begint het weer, beetje jammer! Heel veel geluk en tot snel meiden!

Liefs nathalie

Nod lijstje!

Nancy,23 jaar                                 6e ronde- 1e kindje            25-08-08

Glittersss * * * **

*

Berkje, ?? jaar                          ?e ronde -  1e kindje          uitgeteld op: ?? ?? 2009  

Hallo,

Berkje, wat rot dat je ziek geweest bent.. Maar gelukkig gaat het nu alweer wat beter met je. Ik ben wel erg benieuwd naar de echo!! Leuk dat je die erop zet.
Hoe gaan jullie het aan de ouders/schoonouders etc vertellen? Ook al allerlei leuke manieren aan het verzinnen??

Nathalie, Ik wens je gewoon nog een keer fijne vakantie :) En hopelijk hebben we beide heel positief nieuws als je terug komt :)

Liefs,
Nancy

Nod lijstje!

Nancy,23 jaar                                 6e ronde- 1e kindje             25-08-08
Dicky, 23 jaar                                 4e ronde - 1e kindje           17-19-08 (gemiddelde cylcus)

Glittersss * * * **

*

Berkje, ?? jaar                          ?e ronde -  1e kindje          uitgeteld op: ?? ?? 2009  

Zo heb me er eigen ook maar even bij gezet meiden !!
Me vakantie zit er op, dus zal hier weer wat vaker te vinden zijn.
Hier alles oke, klussen gewoon verder. Vanavond ga ik met de eerste ovaluatietest gebruiken, dus ben benieuwd !!!

Nou Nancy, spannend voor jou (en voor Nathalie ook), heb je al ergens last van ?
Hoop voor je dat het raak is.

Erg vervelend Berkje voor je, nu lekker genieten en snel naar de verloskundige zodat je het aan de hele wereld kan vertellen, dat lijkt me geweldig.

Tot snel.
Liefs Ready

Terug
Bovenaan