Bijna Stoppen met de pil!!

Hallo,

Bijna ovulatietesten.. Spannend! Ik vond dat tenminste wel leuk vorige maand.. Ben je er toch op de een of andere manier wel heel actief mee bezig.

Gisteren zijn we gaan uiteten met de oma van mijn man. Was echt heel erg gezellig!! Thuis was ik heel erg misselijk, misschien beetje teveel gegeten??
Maar ben de hele nacht misselijk geweest!! Heel vaak wakker geworden en om 6 uur ben ik een banaan gaan eten waardoor het iets minder werd maar kwartiertje erna was t er weer.. :(
Denk dat het misschien iets is wat ik gisteren gegeten heb..Want mijn boterham van net  kreeg ik er ook bijna niet in en voel me nog steeds draaierig in mijn buik.
 Maar was er deze maand relatief heel weinig mee bezig en nu dit weer.. Bah, waarom houdt mijn lichaam me toch iedere maand zo voor de gek??

Succes met testen Ready, ik zag je had je op het lijstje ingevuld als Dicky.. Is dat je echte naam??
Nathalie, voor jou ook spannend meid, ik ben benieuwd of je met goed nieuws thuis komt..

Liefs,
Nancy

hey meiden!!!

Ik heb geen idee hoe ik me op die lijst moet zetten maar ik zal hier de gegevens op zetten zou iemand anders het dan voor mij in willen vullen? Ben 22 jaar.. ronde7 en volgens berekeningen van de huisarts en mijzelf ben ik uitgeteld op 13 april 2009 hihi maar misschien zit ik er een paar dagen naast maar dat hoor ik dan wel van de verloskundige maar ik ga van de 13e uit...(beetje vreemde datum maar ja  haha)
Het gaat gelukkig beter met me heb geen bloedverlies meer alleen haha ben bijna elke morgen vreselijk misselijk!!!!! Ik las dat iemand vroeg hoe ik het mijn ouders en schoonouders ga vertellen... We zijn idd druk bezig iets heel ergs leuks te verzinnen... Voor mijn ouders is dit de eerste keer maar voor mijn schoonouders al de 6e keer..
Dus we zijn idd nog druk aan het brainstormen!!!! Ik wil ze natuurlijk ook niet laten schrikken hahaha...Hoe is het bij jullie? Bijna jullie nod? Van natalie geloof ik wel he?
Zijn jullie cyclussen (als je het zo schrijft) nog steeds zo lang als in het begin? Ready die van jou zijn weleens heel erg lang geweest he? Ik hoop iig niet dat ik hier de enigste zwangere blijf!!!!!! Blijf voor jullie duimen meiden!!!!!

Liefs berkje

Meiden,

Mijn NOD bleef gisteren uit en we hadden eigenlijk afgesproken te wachen met testen tot woensdag.. Nou ik kon het toch niet laten vanmorgen dus we hebben getest en er was een heel licht streepje te zien!!!
Ben ik nu zwanger?? Zou het werkelijk??
Ik twijfel zo omdat het streepje zo licht was maar ik was al naar het toillet gegaan dus was een half uur nadat ik geweest was en dus niet zo heel veel urine zeg maar en niet de eerste ochtend urine..
Zou het? Ik hoop het zo..
Vanavond nog maar s testen denk ik

Liefs nancy

Hallo,
Ben ik weer !! Mijn naam is inderdaad Dicky en het was me nog geen eens opgevallen dat ik dat geschreven had, haha !!
Ik zou inderdaad beginnen met de ovaluatie testen, maar heb het toch niet gedaan. Misschien wel een beetje dom, maar ja die testen die ik heb mag je 4 uur van te voren niet plassen, ook 2 uur ervoor niet te veel drinken en de beste tijden zijn tussen 10.00 en 22.00. Nou ik vind dat wel lastig wanneer ik dan moet testen, want ik moet ook gewoon werken ???   Ben dus nog niet begonnen, weet ook niet of ik dat nog ga doen (had tenslotten al moeten beginnen)
Hoe hebben jullie dit gedaan Nathalie en Nancy ??? En hadden jullie ook die tijden met het plassen en drinken ???

Nancy ik denk dat je WEL zwanger bent hoor !!!!!!!!!!! Ze zeggen toch altijd een streepje is een streepje. Je hoeft tegenwoordig ook niet perse met ochtend urine te testen hoor .
Ik hoop het voor je, spannend. Zelfs ik heb een beetje zenuwen voor jou, haha !!
Morgen ochtend kom ik gelijk weer even kijken hoe je test was.

Berkje leuk dat je hier nog wel blijft kletsen hoor !! Hou ons maar lekker op de hoogte van al je zwangerperrikelen, zodat wij er ook al even fijn aan kunnen wennen als wij ook zwanger worden, haha !!
Nou meid succes met het brainstormen, ben benieuwd wat jullie gaan verzinnen ??

Ben ook wel heel nieuwsgierig naar Nathalie hoor ????

Tot morgen ochtend, ik zal voor je duimen Nancy.
x Dicky

Nod lijstje!

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              25-08-08
Nancy,23 jaar                                 6e ronde- 1e kindje             25-08-08

Dicky, 23 jaar                                 4e ronde - 1e kindje           17-19-08 (gemiddelde cylcus)

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje, saai hoor  

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Berkje,  22 jaar                          7e ronde -  1e kindje          uitgeteld op: 13 - 04 - 2009

Zo berkje even voor je ingevuld !!!
groetjes Ready (dicky)

Nou, ik kon mezelf net niet bedwingen en heb getest en.. Niets?????
Ik begrijp er helemaal niks van!!! Die test van vanmorgen was van kruitvat en deze van DA.. Verder heb ik nu geen testen meer liggen..
Maar ik snap er de ballen van?
Ben de hele dag misselijk geweest...

Ready, mijn ovulatietesten mocht ik gewoon doen wanneer ik wilde.. Tussen 10.00 en 19.00 uur geloof ik, maar het mocht geen ochtendurine zijn.. Verder was daat niets bijzonders mee.. Ik had ze van predictor.

Morgenochtend ga ik weer een test halen, ik wil het zeker weten!!

Liefs,
Nancy

En daar ben ik alweer!! haha..

Vanmorgen nog een keer getest en de streep was nu duidelijker..
(mijn man had nog een test voor me meegenomen...)
Dus ik ben inderdaad zwanger!!!
Glittertjes meiden: **************************************************

Nathalie?? Hoe gaat het bij jou meid.. Ik weet helemaal niet wanneer je terug komt van vakantie..
Ready, Ga je de ovulatietesten toch nog doen? Van welk merk had je ze dan?
Berkje, Hoe gaat ie bij jou meis?

Liefs,
Nancy

WOW, GEFELICITEERD nancy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik dacht het al wel hoor, maar ja het is toch onzeker als je maar een licht streepje ziet.
Erg leuk hoor meid, laat het maar lekker even tot je doordringen en ik hoop dat je niet al te veel zwangerschaps kwaaltjes krijg. Het hoort er natuurlijk wel bij, haha.
Nou geniet er lekker van en ik hoop dat je hier nog wel mee blijft kletsen.
Liefs Dicky (ready)

Terug
Bovenaan