Bijna Stoppen met de pil!!

Heey Ready,

Ik heb wel echt al last van misselijkheid en veel minder trek in eten, heb ik al een dag of 3 nu denk ik.. En ben al een paar dagen wat moe, maar ik dacht dat ik misschien de griep ging krijgen ofzo..
Tuurlijk blijf ik gezellig kletsen, veel te leuk!!

Liefs,
Nancy

whwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaa GEWELDIG!!!!!!!!!!!!
GEFELICITEERD NANCY!!!!!!!!!! Meid wat leuk!!!
En hoe voel je je nu??? Wat vind je vriend ervan?? Is nog best onwerkelijk he?? Bij ons moest het ook nog ff doordringen... Echt leuk!! Ook zo misselijk?? Hoop van niet voor je..
Blijf je ook gezellig kletsen hier?? Nu moeten we heeeeeellll hard duimen voor Ready en Natalie!!! Ik blijf echt heeell  hard voor de anderen duimen want ik moet   heel eerlijk zeggen kreeg er kippenvel van toen ik het net las!!!
 Heb deze week me eerste echo!! en dan over 14 dgn de 10 weken echo!!! Vind het wel erg spannend... Laat het jullie weten...
Ready meid hoe is het met je?? Hoop dat alles goed is meid..
Tot gauw.. Vind het wel fijn dat we alles kwijt kunnen en zit soms echt te wachten op meer nieuws van jullie hihi

liefs Berkje

Hallo zwangere meiden,
Haha klinkt wel goed he, ik hoop dat het voor mij ook wat belooft !!
Jullie weten in ieder geval wel dat jullie zwanger zijn hoor meiden, allebei misselijk en moe, het is wel voor iets geweldigs dus ja jullie moeten er wat voor over hebben.
Ik weet ook zeker dat het jullie niet uit maakt, dat zou ik ook hebben !!!
Hier verder eigenlijk weinig nieuws, ben nog niet met de testen begonnen ,want ik heb van die lastige !! We zijn wel volop aan het klussen hoor, dus wie weet allemaal ????
Geniet er lekker van meiden en Berkje veel succes (plezier) met de echo !!!

Nathalie, nog lekker op vakantie meid, ben echt super nieuwsgierig ?????

Groetjes

Ben ik weer !!!   Kom toch maar even vertelllen dat ik gisteren met de ovaluatie testen ben begonnen dus hopen maar op een snelle tweede (donkere) streep.
Er stond dat ik 4 uur niet mocht plasssen, maar dat doe ik niet echt hoor. (probeer wel zo lang mogelijk) en ook 2 uur niet te veel mag drinken, nou dit lukt me wel.
Hoop dat het wel zal lukken zo, want ik doe het niet precies zoals het moet maarja 4 uur is wel heel lang hoor en ben gewoon aan het werk dus het is lastig .
Nou jullie horen van mij, alles verder oke met jullie ???

Hoi Meiden,

Ready, 4 uur plassen is inderdaad lang!! Dat zou ik ook niet volhouden.. Zeker nu niet, haha ik ga best vaak naar het toillet!! Succes met de testen en hopelijk snel een tweede donkere streep...

Berkje, het is allemaal nog raar en wennen.. Ben wel super blij en mijn man ook natuurlijk. Maar ik ben zelf nog wel wat onzeker. Had ook nog een vraag aan jou.. Jij hebt bloeding gehad?? Was dat duidelijk bloed? Helder van kleur of oud bruin??
Vanmiddag op het toillet bij het afvegen had ik twee veegjes rosig/oranje toen ik geweest was. Ik helemaal zenuwachtig, ik dacht shit mijn ongi komt, hoe kan dat nou??
Maar verder niets, wel beetje buikpijn maar ik heb een hele lastige stoelgang nu  dus dat komt daarvan.. Is dit normaal?? Ik las op i-net dat veel vrouwen de eerste drie maanden wel s een beetje bloed kunnen verliezen.. En ook dat als je last hebt van je stoelgang dit erdoor kan komen omdat de baarmoeder zo dun (?) is en als je (sorry beetje onsmakelijk) hard duwt dan een bloedvaatje kan scheuren..
Ik ben een beetje ongerust en onzeker nu... Misschien maak ik me wel weer te druk ofzo??
Jij bijna je echo... Spannend meid!! Kun je je kleintje voor het eerst zien.. Lijkt me echt heerlijk..

Zondag zijn mijn man en ik 7 jaar samen en had via i-net 2 leuke boeken voor hem gevonden en ben die vanavond voor hem gaan halen.. Over vaders en zwangerschap.. Vond ik wel een leuk kado!!

Liefs,
Nancy

hoi hoi meiden
nancy je kan een beetje bloed verlies hebben in je zwangerschap
ze zeggen dan dat er een adertje is gesprongen omdat het van binnen allemaal aan het veranderen is
ik heb zeker de eerste weken echt een ongi gevoel gehad en dat kwam niet door mijn ontlasting
de kans is groot dat je nu moeilijk naar de wc kan ik heb het nu nog ben 25 weken
wat je zeker niet moet doen is het er uit persen gewoon rustig blijven zitten totdat het komt
en lekker veel vezels eten dan gaat het wat makkelijker
nou meid ga er lekker van genieten en ik lees gewoon nog ff gezellig mee
xx liza (schoonzus)ready :)
en de rest sterkte met alles..xxx

Liza.. Bedankt voor je reactie!! Ik maak me inderdaad geen zorgen meer, heb verder nergens meer last van dus, gaat goed.
Behalve van de stoelgang dan, dat gaat niet zo goed en heb ook roosvice laxo gekocht nu om het wat te helpen..
Ben wel al 's avonds doodmoe en mijn borsten voelen soms wat pijnlijk, wisselt ook nogal..

Ready, Hoe gaat het met de testen??

Liefs,
Nancy

Nou meiden,
Allemaal zwanger behalve ikke  !!     Nathalie, ik had gelezen in de andere topic dat je zwanger bent. GEFELICTEERD het is je gegunt hoor meid !!!
En ook nog zo'n speciale dag, hoe was de reactie van jou en je man en waren jullie op vakantie of niet toen je testen, laat het ons even weten ??

Vanaf donderdag idd begonnen met ovaluatie testen en nog niet een tweede donkere streep, dus hopen dat het snel gaat komen. Wel klussen we gewoon door hoor, want je weet maar nooit !!

Nou tot snel, ik blijf gewoon door typen hoor, jullie komen vast nog wel langs, althans dat hoop ik want wil ook weten hoe het met jullie gaat !!

Groetjes

Terug
Bovenaan