Oeps wat maak ik een blunder *zucht* Dicky is dus je echte naam Ready, sorrry, hihih. Wat leuk dat je schoonzusje hier ook aan het kletsen is. Ik duim nog steeds voor je meis en zal regelmatig proberen langs te komen.
26 aug was de dag dat wij positief mochten testen in Luxemburg. Ronde 6, mijn voorgevoel was dus juist. Al die tijd had ik dat in mijn hoofd en hoopte zo in Luxemburg positief te mogen testen en die droom is uitgekomen. Heel onwerkelijk allemaal. Mijn mannetje leefde deze ronde heel erg mee. Was betrokken bij ovulatietesten en vroeg vorig weekend uit zichzelf of ik al ongi geworden was, en sprak zijn verlangen uit dat het nu wel raak mocht zijn, echt zo lief. Ik was kei zenuwachtig, durfde eigenlijk niet te testen. Was eerst de testen ook nog kwijt. Was zo bang dat ie weer negatief zou zijn. Maar toen zag ik ineens een streep. Nou daar lag ik met dubbele hartslag in bed hoor. Mijn mannetje is ook super blij. Die smile op zijn gezicht. We hebben het nog niemand verteld. Vind het zo spannend. Ik ga morgen de huisarts bellen. En tja dan moet ik het wel hardop zeggen dat ik ZWANGER ben hè, hihih.
Meiden jullie zijn top, bedankt voor jullie steun van de afgelopen maanden!
Liefs Nathalie