Bijna Stoppen met de pil!!

Nod lijstje!

Dicky, 23 jaar                                 4e ronde - 1e kindje           17-19-08 (gemiddelde cylcus)

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje, saai hoor  

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Berkje,  22 jaar                          7e ronde -  1e kindje          uitgeteld op: 13-04-2009
Nathalie,24 jaar                      6e ronde- 1e kindje            uitgeteld op: 05-05-2009
Nancy,23 jaar                              6e ronde- 1e kindje           uitgeteld op: ??-??-2009

Lieve meiden, ik ben weer terug van vakantie en zoals jullie hier en daar al hebben gelezen:

Ikke !!!

We zijn echt super blij ook al is het nog onwerkelijk
Dicky (hahah ik moet eens ff teruglezen, hoe je nou weer aan die naam komt, wel toepasselijk) we duimen voor je meis. Dit is een rustig topic en jij bent nog de enige niet zwangere onder ons. Hopelijk volg je ons snel! Dikke knuff!

Nancy & Mannetje GEFELICITEERD met jullie ZWANGERSCHAP!
Echt top meis, saampje zwanger. Zelfde dag getest als ik me niet vergis en ben jij ook 5 mei uitgeteld? Mijn cyclus was gemiddeld 30 dagen en dan kom ik op 5 mei uit. Ik ga morgen de huisarts ff bellen/langs. Heb jij dat al gedaan? Hoe voel je je?

Ik ga ff lezen hier hoor meiden, ben benieuwd hoe het met jullie is.

Liefs Nathalie

Oeps wat maak ik een blunder *zucht* Dicky is dus je echte naam Ready, sorrry, hihih. Wat leuk dat je schoonzusje hier ook aan het kletsen is. Ik duim nog steeds voor je meis en zal regelmatig proberen langs te komen.

26 aug was de dag dat wij positief mochten testen in Luxemburg. Ronde 6, mijn voorgevoel was dus juist. Al die tijd had ik dat in mijn hoofd en hoopte zo in Luxemburg positief te mogen testen en die droom is uitgekomen. Heel onwerkelijk allemaal. Mijn mannetje leefde deze ronde heel erg mee. Was betrokken bij ovulatietesten en vroeg vorig weekend uit zichzelf of ik al ongi geworden was, en sprak zijn verlangen uit dat het nu wel raak mocht zijn, echt zo lief. Ik was kei zenuwachtig, durfde eigenlijk niet te testen. Was eerst de testen ook nog kwijt. Was zo bang dat ie weer negatief zou zijn. Maar toen zag ik ineens een streep. Nou daar lag ik met dubbele hartslag in bed hoor. Mijn mannetje is ook super blij. Die smile op zijn gezicht. We hebben het nog niemand verteld. Vind het zo spannend. Ik ga morgen de huisarts bellen. En tja dan moet ik het wel hardop zeggen dat ik ZWANGER ben hè, hihih.

Meiden jullie zijn top, bedankt voor jullie steun van de afgelopen maanden!

Liefs Nathalie

Nathalie, Ja ik heb ook op 26 aug positief getest.. Eerst een heel licht streepje..
's Avonds nog s getest en toen niets en na een half uur wel plots een streep, en de volgende ochtend weer en toen een duidelijkere streep :)
Ik ben 4 mei uitgeteld, via zo'n calculator van i-net dan.. Ik moet morgen de huisarts even bellen, en met vk heb ik ook nog geen contact gehad..
Vind jij het ook niet nog zo onwerkelijk allemaal?? Ik begin het nu langzaam te geloven :)

Ready, Hoe staat het met de testen meid?? Al twee strepen?? Ik hoop dat het snel komt.. Afwachten is ook niet leuk!!

Berkje, Hoe is het ermee?

Met mij prima, ik ben aan de roosvice laxo begonnen zo'n last heb ik van mijn stoelgang.. :( Verder wel beetje moe en borsten beetje gevoelig :)
Ik had vandaag weer zo'n onranje veeg.. Maar heb maar besloten er niet over te gaan piekeren..
Mijn man en ik waren 7 jaar samen vandaag en heb hem 2 boekjes over het vaderschap kado gegeven :) Vond hij heel erg leuk..

XXX Nancy

Nod lijstje!

Dicky, 23 jaar                                 4e ronde - 1e kindje           17-19-08 (gemiddelde cylcus)

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje, saai hoor  

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Berkje,  22 jaar                          7e ronde -  1e kindje          uitgeteld op: 13-04-2009
Nancy,23 jaar                              6e ronde- 1e kindje           uitgeteld op: 04-05-2009
Nathalie,24 jaar                      6e ronde- 1e kindje            uitgeteld op: 05-05-2009

Nancy gefeliciteerd met het 7 jaar samen zijn van je mannetje en jou
Hier is het ook heel onwerkelijk allemaal hoor. Heb ook niet echt vakantie gevoel gehad ofzo. En weet soms ook niet meer wat ik of wel of niet ergens heb gezegd. Heb net ff wat makkelijkers aangedaan. Mijn bh zat niet zo lekker en merk nu wel dat mijn borsten wat zwaarder en gevoeliger zijn. Vannacht toen ik ff op mijn buik lag merkte ik dat ze wat gevoelig waren. Morgen ga ik ff ha bellen en weet nog niks over vk ofzo. Weet ook nog niet waar ik heen kan, ga of wil? Allemaal de komende dagen maar eens op me af laten komen. Ben gelukkig nog lekker weekje vrij van revalidatietherapie. Ben nu zo vergeetachtig als weet niet wat. Maar dit keer heeft het niet alleen met whiplash te maken, hahah. Heb maar ff briefje geschreven wie ik morgen allemaal moet bellen en welke boodschappen ik niet moet vergeten. Want heb geen vaatwastabletten meer, en anders moet ik afwassen. Nou dat heb ik op vakantie ook al moeten doen. Hebben maar mini vaatwassertje, maar kei handig, dus ga ik niet afwassen.

Ben nu wel moe hoor, maar kan ook komen omdat ik zoveel heb gelezen hier hè. Merk wel dat ik 's middags gewoon moe ben. Op vakantie soms ook ff sliep. Gelukkig vannacht thuis ook goed geslapen. Ben 's morgens wel vroeg wakker steeds. Maar ach! We zien wel hoe het gaat meis, hier is het nog altijd onwerkelijk. Zullen we elkaar ff knijpen? hahahah

Liefs Nathalie

Nancy gefeliciteerd met het 7 jaar samen zijn van je mannetje en jou
Hier is het ook heel onwerkelijk allemaal hoor. Heb ook niet echt vakantie gevoel gehad ofzo. En weet soms ook niet meer wat ik of wel of niet ergens heb gezegd. Heb net ff wat makkelijkers aangedaan. Mijn bh zat niet zo lekker en merk nu wel dat mijn borsten wat zwaarder en gevoeliger zijn. Vannacht toen ik ff op mijn buik lag merkte ik dat ze wat gevoelig waren. Morgen ga ik ff ha bellen en weet nog niks over vk ofzo. Weet ook nog niet waar ik heen kan, ga of wil? Allemaal de komende dagen maar eens op me af laten komen. Ben gelukkig nog lekker weekje vrij van revalidatietherapie. Ben nu zo vergeetachtig als weet niet wat. Maar dit keer heeft het niet alleen met whiplash te maken, hahah. Heb maar ff briefje geschreven wie ik morgen allemaal moet bellen en welke boodschappen ik niet moet vergeten. Want heb geen vaatwastabletten meer, en anders moet ik afwassen. Nou dat heb ik op vakantie ook al moeten doen. Hebben maar mini vaatwassertje, maar kei handig, dus ga ik niet afwassen.

Ben nu wel moe hoor, maar kan ook komen omdat ik zoveel heb gelezen hier hè. Merk wel dat ik 's middags gewoon moe ben. Op vakantie soms ook ff sliep. Gelukkig vannacht thuis ook goed geslapen. Ben 's morgens wel vroeg wakker steeds. Maar ach! We zien wel hoe het gaat meis, hier is het nog altijd onwerkelijk. Zullen we elkaar ff knijpen? hahahah

Liefs Nathalie

hey meiden!!!

Aan deze kant gaat alles goed!!! Alleen wel elke dag erg misselijk tot braken aan toe.. Dat kon tot ongeveer tot de 12e week aanhouden las ik op i-net..
Nancy, even op jou vraag terug te komen.. Na dat ik en me vriend gevreeen hadden en ik naar de wc ging verloor ik helder rood bloed.. Daarna ging ik telkens kijken toen werd het op een gegeven moment bruin toen dacht ik nou dan is het oud bloed.. Ik heb dit nagekeken op i-net en idd er stond dat er zich een dun vliesje  ontwikkeld en tja als je gemeenschap hebt prikt het stuk.. Maar  we schrokken wel!!!  (hebben sinds dien  niet meer    gevreeen)   Ik moet donderdag naar de verloskundige en dan vraag ik of dat geen kwaad kan   omdat ik best bang was..heb sinds die tijd geen bloedverlies meer gehad..Het enigste wat ik nu voel is pijnlijke borsten en misselijkheid savonds in de nacht en ochtend...En kan niet wachten tot we het aan iedereen kunnen vertellen!!!!!!!!!!!  Misschien een intieme vraag maar hebben jullie al gevreeeen sinds je weet dat je zwanger bent?? Had je geen pijn bij het vrijen?? Ik vond het al vreemd dat het pijn deed en tja misschien dat het dat vliesje was... Ik hoop voor je dat het over is en dat je je goed voelt!!!!

Natalie, MEID GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!! Ik las het net wat leuk!!!!!!! Hoe voel je je?? Is het voor jullie ook nog zo onwerkelijk? Hebben jullie het al aan iemand verteld?? Meid vind het echt leuk!!!!!!! Hoor het snel van je!!!

ready, ah meid...Het komt voor jou ook meid!!!! Echt duim voor je!!!! Doe het rustig aan..Spreek je gauw!!!

Liefs Berkje... Oja las op een ander topic waar iedereen vandaan komt ik kom uit Gelderland hihi... En jullie?

Terug
Bovenaan