Bijna Stoppen met de pil!!

Ikke is weer terug van de huisarts met blij gevoel
Pff wat was ik zenuwachtig! Liep de ha natuurlijk ook nog uit, dus zit je daar, hihih
Komt ineens de vriendin van mijn broertje & haar moeder binnen, helpp! hahah
En ze hebben gezien dat ik met een brief de deur uit ging geloof ik, dus tja wat moet ik daar nou weer op verzinnen. Mijn broertje had hun gebracht, haha. Kom ik die spreekkamer uit, wie loop ik tegen het lijf. Mijn oom en zijn vriendin, hahah
Je kunt ook nooit eens rustig naar huisarts gaan! Heb de brief wel zo gedraaid dat ze niet de naam van de verloskundige op de envelop konden lezen.

De huisarts reageerde helemaal niet zoals ik had verwacht, hahah. Heb we meer druk gemaakt om niks dus (herkenbaar hè bloemetje, hihih) Hij heeft me niet gefeliciteerd, maar zei wel: een nieuwe fase in jullie leven. En dat hij het een mooie leeftijd vond om zwanger te worden. Dat hij daar echt voorstander van was enzo. En of ons huis (zijn eind vorig jaar verhuisd) al helemaal klaar was? Dus wel leuk, niet zo afscheperij en hup okay is goed, dit heb ik te vertellen en ga maar weer. Nee echt ff zitten kletsen. En vroeg nog of openruggetje, down syndroom of andere erfelijke ziektes voorkwamen in de familie enzo. Ik mag gewoon naar verloskundige en daar bespreken we allemaal hoe het verder gaat. Omdat ik natuurlijk medische verleden heb. Maar wat dit betrefd ben ik goed gezond. En mocht ik last krijgen van mijn rug of andere dingen dan moest ik maar ff weer komen. Dus ikke is helemaal blij!

En krijg nu ineens ook de drang om het aan mijn ouders & schoonouders enzo te vertellen, hihih. Geen idee wanneer we het mijn schoonouders kunnen vertellen, want mijn schoonmoeder moet nu werken tot donderdag en dan gaan hun voor lang weekend naar Luxemburg. En ik wil eigenlijk wel persoonlijk langs om te vertellen. Het weekend erop is mijn vriend jarig en moet mijn schoonmoeder weer werken, dus dan zien we ze ook niet. En ff op en neer is denk ik ook geen optie. Want is toch snel 2,5 uur rijden. En wil dit eigenlijk wel samen met mijn mannetje doen. Ik ben deze week vrij, maar hij niet.

Nog maar ff over na denken. Ik ga ff wegzwijmelen, hihih

Liefs Nathalie

Hier een Drentse zwangere muts, hihih. Niemand weet het hier nog. Behalve mijn vriend, ik & jullie. Maar voor intake bij vk heb ik toch wel wat vragen aan mijn ouders enzo. Omdat ik medische geschiedenis heb en mijn paps ook. Niet dat dat zwangerschap in de weg staat maar toch. En begin het nu kleinnnn beetje te beseffen en nu wel kriebels om het te gaan vertellen hoor. Mocht het mis gaan weten ze ook en dan delen ze alleen verdriet en nu ook de blijdschap. Maar wanneer we het gaan vertellen weet ik nog niet hoor. Zien het allemaal wel!

Mijn vriend en ik hebben al wel gevreeën het kan idd voorkomen dat je dan wat bloed verliesd. Maar bij mk verlies meer bloed en meerdere dagen en hevige buikkrampen en uiteindelijk stolsel. Dus maak je maar niet teveel ongerust meis. Ik vond de 1e keer dood eng, was idd bang dat ik bloed zou verliezen. De 2e x kon ik op gegeven moment niet meer. Mijn buik trok, misselijk en benauwd. Toen heb ik gevraagd of ie aub van me af wou gaan. Is me nog nooit overkomen dit. Maar gelukkig begreep hij het.

Verder weet ik ff niet meer wat ik wou zeggen.

Liefs Nathalie

Hallo Meiden,

Ik heb dat ook dat ik vroeg wakker wordt.. haha vreemd he.
Normaal kan ik altijd heel lang in bed liggen!!

Berkje, wij zijn nog niet beweegelijk geweest nee.. Ik ben heel moe geweest en heb heel veel geslapen eerste dagen, sinds vrijdag durf ik eigenlijk niet meer zo goed.. Omdat ik het toch wat vreemd vind allemaal.. Stom he.. haha
Moet ook zeggen dat ik niet meer misselijk ben en mijn borsten doen minder pijn dan in he bigin.. Is dit niet vreemd?
Ik hoop zo dat alles goed blijft gaan..

Morgen naar de huisarts en volgende week maandag naar de verloskundige.. Voor een intake gesprek.. Dan krijg ik met 8 weken de eerste echo.
Had het haar wel verteld en zij zei dat het zo niet klonk als een miskraam maar dat ze natuurlijk telefonisch niets met zekerheid zeggen kan.
Probeer natuurlijk ook heel hard om me geen zorgen te maken maar gebeurt wel een beetje.. :S hihi.. Is ook nog zo pril allemaal..

Liefs,
Nancy

Hi Nancy wat fijn dat je al spraak hebt bij vk, ik heb vanmiddag gemaild. Hoop dat ik snel wat hoor wanneer ik voor intake mag.

Ik heb vanavond lekker ff gezwommen. Nu wel beetje trekkend/zeurend gevoel in mijn buik en moe. En toen ik badpak aandeed merkte ik wel dat ie niet zo lekker zat en mijn borsten toch wel beetje bij beetje steeds gevoeliger worden

Meis er zit geen richtlijn aan kwaaltje hoor. Sommige hebben er meer last van dan iemand anders. De een is kotsmisselijk en de ander komt de zwangerschap fluitend door.

Neem lekkere warme douche ofzo. Heb je nog wat bloed verloren dan?

Liefs Nathalie

He Nathalie,

Vanmorgen bij huisarts geweest en deze feliciteerde ons.. En zei wel dat het
inderdaad nog erg pril is en alle kanten op kan gaan..

Ik had vanmorgen oud bruin bij het afvegen (zit echt in de vagina)..
Dus ik weer ongerust en de verloskundige opgebeld..(Er zitten er twee in die praktijk en  vandaag had ik  een andere als gisteren aan de lijn..)  Zij zei dat het twee kanten op kan gaan. Mijn lichaam is misschien door de war omdat het eigenlijk ongesteld had moeten worden maar nu zwanger is en nog niet weet wat het wilt.
Of (en dit leek haar het waarschijnlijkst omdat ik geen hevige buikpijnen heb) dat het echt door mijn stoelgang komt en omdat er in de vagina nu heel veel bloedvaatjes zitten deze misschien springen bij het naar de wc gaan omdat ik zo'n last heb..
Ik hoop maar dat het het laatste is.. Mijn buik rommeld ook zo en ze heeft me stimulace voorgeschreven (soort jus d'orange met veel vezels, krijg je gewoon in supermarkt..) en dat moet ik nu gaan drinken ipv roosvice laxo want daarvan krijg je volgens haar ook nog meer krampen..
Iedereen zegt tegen me, maak je  niet zo druk en dat komt wel vaker voor etc.. Dat zal ook allemaal best maar ik maak me er toch  wel zorgen om.. Als je positief test verwacht je daarna geen vreemde afscheiding of oud bloed of wat het dan ook is..
En ik wil er hier ook echt niet telkens over lopen zeuren maar ik zit er toch wel mee eigenlijk... Poehpoeh

Wel grappig dat we nu in dezelfde maand zitten en een dag na elkaar uitgeteld zijn he.. hihi!!

Liefs,
Nancy

Hier vandaag bijzonder dagje
Maar dat kom ik jullie morgen allemaal uitgebreid vertellen okay
Is zoveel gebeurd vandaag. Ik ga morgen jullie berichtjes lezen
en op iedereen reageren. Maar ga nu naar bedje denk ik,
want ben echt kei moe en hoofdpijn.

Dikke nachtknufff van ons, hihih

Nancy ik snap heel goed dat je je zorgen maakt hoor. Maar meis probeer je niet al te druk te maken, want stress is ook niet goed. Tuurlijk is het vaag en wil je niks verliezen. Maar sommige meiden vloeien zelfs en blijft het toch allemaal goed gaan. Ik ben als ik naar de wc ga ook nog wel eens bang dat ik wat verlies. Zeker naar gisteren, want we hebben het onze ouders verteld. Maar heb heel verhaal getypt en die zal ik zo ff kopieren en plakken hoe dat allemaal zo gegaan is.

Meis ik hoop dat je darmen snel een beetje op gang komen en je geen afscheiding of oud bloed meer verliesd. Denk aan je.

Liefs Nathalie

Zoals jullie weten hebben wij thuis tv & internet problemen. Gelukkig kon ik soms ff online op een onbeveiligd netwerk, maar die viel steeds vaker weg. Dit werkte dus voor geen meter. Mijn vriend was bij zijn baas gaan werken. Maar daar met zijn tweeën in een werkkamer ging ook niet echt. Want dan horen klanten wat er gezegd word enzo. Dus dat wil wel voor ff maar niet dagennn. Gisteren heeft een collega van mijn @home gebeld. Nou wat een drama zeg. Om lang verhaal kort te maken, we hebben voorlopig nog geen tv & internet meer. Dus daar zitten we dan. Weten niet wanneer we weer tv & internet hebben. Kan over paar dagen zijn, maar ook pas over 10 werkdagen. Dus er moest een oplossing komen. Mijn ouders hebben het goedkoopste van het goedkoopste internet, dus dat was geen optie. Mijn vriend zijn telefoon gaat namelijk ook over internet aansluiting. Dus toen hadden we als optie bij mijn vriend zijn ouders thuis te gaan werken. Maar die wonen 2,5 uur bij ons vandaan. Gelukkig heb ik deze week nog geen revalidatietherapie, dus we hebben mijn schoonmams gebeld. En uiteraard was het geen probleem, zijn hier altijd welkom! Dus ikke al een glimlach. En mijn vriend zei al, dan kunnen we het ook aan mijn ouders vertellen, hihih.

Gistermiddag heb ik mijn vriend naar zijn baas gebracht en ben ik de stad in gegaan. Cadeautjes kopen voor de opa's en oma's. Laatst had ik al een fotolijstje gezien waar echo foto in kan. Maar die was er nu niet meer grrrrr, dus ik iets anders bedenken en verder zoeken. Uiteindelijk heb ik voor mijn paps & schoonpaps een rompertje gekocht van: Ik ben opa's trots! Voor mijn mams heb ik een kinderwagenbedeltje van pandora gekocht. Mams heeft met haar verjaardag pandora armband gehad en is er helemaal weg van nu. Dus dat vond ik wel toepasselijk. En voor mijn schoonmams uiteindelijk toch een echo foto lijstje gevonden met een speen: I Love Oma!

Toen heb ik mijn vriend weer opgehaald bij zijn baas. Ondertussen ff naar de C1000 geweest om stukjes ontbijtkoek te halen voor 's ochtends en groente. Maar toen vertelde mijn vriend dat hij vanavond al weg wou. Zodat hij vandaag thuis kon werken. En dat we het zijn ouders konden vertellen, want die vertrekken donderdagavond naar Luxemburg. Omdat mijn ouders nog niks van onze plannen wisten om bij naar mijn vreind zijn ouders te gingen zijn we daar langs gegaan. En wouden we heel graag mijn ouders het ook alvast vertellen. Wel zo eerlijk hè. Want dan kunnen ze samen bellen enzo.

Bij mijn ouders aangekomen waren mijn broertje & zijn vriendin er ook. Dus ik zei wacht ff ik moet ff iets uit de auto pakken. Dus mijn broertje zei, kunnen wij weg? Nee dus! Toen heb ik eerst mijn ouders cadeautje gegeven. Mijn paps had als eerder het cadeautje open. En helemaal het rompertje tegen zijn gezicht helemaal in tranen. Dus iedereen had zo iets wat is er, wat heb je, wat is dat? Dus ik ook in tranen en zei tegen mama van maak jij je cadeautje nou maar open. Mijn broertje naar mijn vader gelopen om te kijken wat hij in zijn handen had. En toen zag mijn mams die kinderwagen bedel: ''ohhh is het echt waar?'' Helemaal in tranen! ''Ben je zwanger? Echt waar?'' Mijn paps kwam naar me toe, helemaal stevig knuffelen. Ik had mijn broertje en zijn vriendin klein fotolijstje gegeven met aan de bovenkant hobbelpaardje. Daar wou ik gedichtje in doen, maar doordat ik niet wist dat hij bij mijn ouders was had ik dat nog niet klaar. Maar vond het lullig om hem dat nog niet te geven. Dus dan maar niet ingepakt enzo. Later heb ik hem het gedichtje gesmst. Mijn ouders en broertje en vriendin zijn echt super blij! Mijn broertje zei tijdje terug al: ik word toch geen oom hè? beetje cool enzo. Maar nu hoorde ik van mijn mams toen ik die gisteravond nog ff belde dat hij in de berging/rookruimte, waar mijn mams, vriend & broertje hadden gerookt had gehuild. Lief hè! Dat hij zo blij voor ons was enzo.

Deel 1 van missie was dus geslaagd. Toen op naar mijn schoonouders! Ik wou in het echo foto lijstje van mijn schoonmams heel graag gedichtje doen. Maar die had ik dus niet meer kunnen zoeken op het forum, ja ffies, maar kon ik niet vinden. Ik dacht dan maar zonder, maar kreeg daar in de auto spijt van. Dus ikke denken en denken. Ff later bedacht ik me volgens mij heb ik dat gedichtje in word opgeslagen op mijn laptop. Maar kon de laptop niet pakken, dus toen wij gingen tanken heb ik de laptop gepakt en gekeken. Ja hoor ik had hem. Ik had een leuke kaart gekocht met tekst opa & oma. Twee oudere mensen erop met in midden een kindje. Grappig getekenend, zag ik bij intertoys! Daar heb ik dus op een parkeerplaats het gedichtje ingeschreven, omdat ik het cadeautje niet meer kon open maken.

Aangekomen bij mijn schoonouders ben ik eerst naar de wc gegaan, omdat ik nog kaart moest schrijven voor mijn zwagertje. Nu bleek dat mijn schoonpaps in Frankfurt zit voor filmbeurs. Ships! Mijn vriend had al bij zijn broertjeboven gekeken en gevraagd of ie naar beneden kwam. Die was namelijk eind aug jarig dus hadden cadeautjes mee. Ik uiteindelijk nog een keer geroepen. Toen mijn schoonmams naar de wc was zei mijn vriend dat hij heel graag cadeautje al wel wou geven. Omdat zijn vader pas donderdag terug komt. En hij was in de auto al helemaal zenuwachtig. Hij trilde helemaal en dit kwam niet van niet gerookt te hebben zei hij, hihih. Toen ik hem in de auto het gedichtjevoorlas dat ik wou geven, had hij helemaal tranen in zijn ogen, zo lief! Mijn schoonmams maakte het cadeaupapier van de speen los en zag Bibi staan. Dus helemaal in tranen: "'Is het echt waar? Ben je zwanger? Ohhh wat goed, wat fijn'' Dus helemaal knuffelen enzo en zoenen. Komt mijn vriend zijn broertje beneden. Nou die konden we nog geen kaart of cadeautjes geven of mijn schoonmams riep: ''Je word OOM'' Dus die dansje in de kamer maken, ik word oom ik word oom, hihih. Knuffel en zoenen, onwijs leuk! Dus toen hebben de cadeautjes maar uitgepakt, hihih

Mijn schoonmams heeft mijn schoonvader een sms gestuurd. Maar die zit waarschijnlijk in een film. Dus ben benieuwd wat hij terug stuurd. Maar dat horen we vandaag dan wel. Mijn vriend gisteravond laat alles boven nog aangesloten en is daar nu aan het werk.

Ik had gisteravond laatt mijn ouders nog ff gebeld. En mams kon het nog niet geloven en papa ook niet. Ging van alles door ze heen en helemaal in een roes enzo. Mama zei ook nog: ''Dat ik dit nog mee mag maken'' want mijn mams heeft paar keer een beroerte gehad. En hoorde gisteravond ook dat het niet zo goed ging met Oma, die was voor controle geweest voor haar hart en had verkalkingen en zag er allemaal niet zo goed uit. Ze moet rustig aan doen. Dus als we terug zijn, dan wil ik het wel zo snel mogelijk ook aan hun vertellen. De rest van de familie & vrienden vertellen we het pas als we echo hebben gehad.

Sorry tis hele lap tekst geworden, maar wou dit toch ff met jullie delen, hihih

Liefs nathalie

Terug
Bovenaan