Hi Meiden, hier ook weer ff teken van leven van mij hoor
Hele dag niet op forum geweest, uniek voor mij, hihih
Komt ook omdat ik thuis nog steeds geen tv & i-net heb
Mijn vriend nu nog bij zijn ouders moet zijn ivm zijn werk
En ik nu bij mijn ouders ben, omdat ik anders helemaal alleen in grote huis
Zonder tv en i-net. Overdag heb ik revalidatie therapie en afspraken dus ben ik er niet.
"s avonds eet ik daar, omdat ik dan niet hoef te koken naar drukke dag, alleen voor mezelf. En dan kijk ik daar tv, omdat ik thuis niks heb. En zou ik laat in de avond naar huis gaan om alleen te slapen en die ochtend weer naar mijn ouders om bijv. ff mail te kijken ofzo voordat mijn dagje weer begint. Nou dan kan ik hier net zo goed ook slapen, hihih. Mijn broertje en zijn vriendin slapen hier vannacht ook. Dus mams heeft de kinders weer thuis hihih.
Nancy wat onzettend fijn om te horen dat het goed ging bij vk en dat je volgende week echo kan krijgen meis. Ben je nu een beetje meer gerustgesteld. Nog weekje rustig aan doen dus voor je. Wel moeilijk lijkt me meis. Je wilt genieten van zwanger zijn en nu moet je rustig aan doen.
Hier gaat het opzich wel goed. Heb alleen nu al ruzie met mijn broeken. Heb zoals het nu lijkt nog maar 1 broek dat past, erg hè. Spijkerbroek die ik vorige week nog aan kon (het zij wel strak) kan ik nu niet eens meer over mijn billen krijgen. Nou tis toch erg. Ben niet aan het snoepen gegaan ofzo. En tis net of mijn buik met de dag groeit (dat is natuurlijk niet zo, maar toch, hihih) Heb vandaag gesprek gehad bij revalidatie arts, want die hadden team bespreking gehad. En moest daarna naar fysio. Beide reageerde heel leuk en me feliciteren enzo. Heb het al verteld, omdat ze het toch ook te horen krijgen als het mis gaat. En als ik nu iets heb het bespreekbaar kan maken. En van ergo krijg ik op gegeven moment tips enzo qua tillen e.d. dus dat is wel fijn.
Morgen mijn eerste gepsrek bij vk, wel beetje spannend, wat me te wachten staat. Maar denk gewoon informatief, eerste gesprek. Ben benieuwd wanneer we echo mogen maken. Maar dat horen jullie dan zo snel mogelijk.
Nu ga ik slapen. Morgen ochtend lekker ff zwemmen ivm vanavond. Weltrusten meiden en tot snel.
Liefs Nathalie