Bijna Stoppen met de pil!!

Nod lijstje!

Dicky, 23 jaar                                 4e ronde - 1e kindje           17-19-08 (gemiddelde cylcus)

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje, saai hoor  

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Berkje,  22 jaar                          7e ronde -  1e kindje          uitgeteld op: 13-04-2009
Nancy,23 jaar                              6e ronde- 1e kindje           uitgeteld op: 04-05-2009
Nathalie,24 jaar                      6e ronde- 1e kindje            uitgeteld op: 05-05-2009

Zo Natalie haha heb echt in spanning je mooie verhaal zitten lezen... Hihi tja wij willen het deze week vertellen omdat ik morgenvroeg de eerste echo krijg... Ben alleen een beetje zenuwachtig voor de reactie van mijn ouders.. Die zijn meestal niet te voorspellen.. Denk dat mijn moeder het erg leuk vind maar mijn vader...ik weet het niet.. Maar probeer me daar ook maar niet druk over te maken... We willen het op een leuke manier doen... Ik heb vorig jaar voor mijn verjaardag een super klein boekje gekregen van mijn moeder en daar staat op: Voor mijn lieve dochter moeder en dochter vriendinnen voor het leven.. Ik vond dat zo mooi dat ik een boekje wil kopen met: Lieve opa en oma.. En toevallig kan er ook een foto ingeplakt worden!!! Dus wil morgen dan graag de echo foto erin plakken!!! haha krijg nu al de kriebels als ik eraan denk!!!! Weet je schoonvader het al?? Je schoon moeder had hem gesmst toch??? Ben benieuwd!!!!
Hahah op mijn werk word het ook een probleem... Ik ben al vanaf maandag ziek omdat ik continu misselijk ben en moet braken en ik werk in de zorg dus dat schiet niet op.. Vandaag gaat het gelukkig beter.. Maar collega's zeiden al: Ben je niet zwanger??? Hahah tja wat moet je dan zeggen he?? Ze weten dat ik een fikse blaasontsteking heb gehad dus gooi ik het daar maar telkens op..Ik vind al mijn collega's aardig kan goed met iedereen alleen het gaat tegen mijn principes in om het hun eerder te vertellen dan mijn eigen familie dus ze zullen nog ff moeten wachten!!!!
Voel je je goed nog geen zwangerschaps kwaaltjes?? hihi elke dag als ik wakker word denk ik ow er groeit iets heel kleins in me wat samen van me vriend en mij is!!!

Ready: Meid hoe is het met je???

Nancy: Alles goed meid?? Hoe voel je je? Ben benieuwd!!

Liefs Berkje

hey meiden!!!!

Heb het gesprek gehad en de echo!!!! Echt het was zo mooi en zo piepklein!!!!!
Ze heeft naar het hartje geluisterd en je kon het zien kloppen!!! Zo onwerkelijk.. Ik moet nu de 17e voor een echte echo met foto en DVD!!! Mijn vriend is er helemaal van onderste boven hihi hij vond het zo mooi...De vk vertelde dat als ik de 17e de echo heb dat er dan al verschillen zijn en je het kindje veel beter kan zien, ze kon nu ook geen goede uitdraai maken omdat je het nog te slecht kon zien.. Maar we willen het wel dit weekend of 1 deze dagen vertellen omdat ik het niet meer kan verbergen vanwege die extreme misselijkheid ...Dus ze moeten dan nog een paar dagen wachten tot de echo!!
Nu genoeg over mij,, Hoe is het met jullie??
Ga nu even bij me ma op de koffie... Tot gauw!!!

Liefs Berkje

Hoi Meiden,

Berkje gaat het bijna vertellen, Spannend..
En Nathalie wat een fijne reacties heb je gehad meis!!

Hier gaat het wel..
Gisterochtend donkerrood bij het afvegen en de rest van de dag wat oud bruin..
Ik moet van de verloskundige rust houden nu. Dus echt thuisblijven en in bed en op de bank blijven en meer mag ik niet.
Het kan alle kanten op gaan en als rust houden is nu belangrijk..
Misschien dat het dan toch nog goed innesteld..
Maandag moet ik voor gesprek en krijg dan ook snel een echo..
Ik probeer er even niet teveel mee bezig te zijn dus vandaar mijn afwezigheid een beetje op het forum..

Meiden, veel succes allemaal!!

Liefs,
Nancy

Ohhh wat fijn zeg Berkje dat jullie de kleine hebben gezien en gehoord. Hebben jullie het inmiddels jullie ouders verteld? Ben zooo benieuwd naar jou kant van het verhaal, hihih

Nancy heb ja al gesproken in andere topic. Sterkte meissie, denk aan jullie
En hoop echt dat alles goed komt met jou en de kleine!

Liefs nathalie

Hallo Meiden,

Hoe gaat het bij jullie??

Ik had vandaag de afspraak bij de verloskundige, had eigenlijk wel een beetje de zenuwen.. Maar het ging wel heel goed. Ik krijg volgende week maandag pas een echo.. Dan ben ik 7 weken zwanger en kunnen ze het hartje al goed horen kloppen..
De verloskundigen (had gesprek met alle 2) hebben  niet het idee dat het een beginnende miskraam is omdat het niet zo klinkt.
Zij denken dat het wel ok zit. Voor 85% konden ze me zeggen dat het goed zit..
Dus nog maar een heel klein beetje onzekerheid.. Ik ben wel heel blij!
Ik moet wel de hele week blijven rusten omdat dat nu toch beter is voor het vruchtje!
Meiden, ik hou jullie verder op de hoogte.. :)
Bedabnkt voor alle steun.

Liefs,
Nancy

Hi Meiden, hier ook weer ff teken van leven van mij hoor
Hele dag niet op forum geweest, uniek voor mij, hihih
Komt ook omdat ik thuis nog steeds geen tv & i-net heb
Mijn vriend nu nog bij zijn ouders moet zijn ivm zijn werk
En ik nu bij mijn ouders ben, omdat ik anders helemaal alleen in grote huis
Zonder tv en i-net. Overdag heb ik revalidatie therapie en afspraken dus ben ik er niet.
"s avonds eet ik daar, omdat ik dan niet hoef te koken naar drukke dag, alleen voor mezelf. En dan kijk ik daar tv, omdat ik thuis niks heb. En zou ik laat in de avond naar huis gaan om alleen te slapen en die ochtend weer naar mijn ouders om bijv. ff mail te kijken ofzo voordat mijn dagje weer begint. Nou dan kan ik hier net zo goed ook slapen, hihih. Mijn broertje en zijn vriendin slapen hier vannacht ook. Dus mams heeft de kinders weer thuis hihih.

Nancy wat onzettend fijn om te horen dat het goed ging bij vk en dat je volgende week echo kan krijgen meis. Ben je nu een beetje meer gerustgesteld. Nog weekje rustig aan doen dus voor je. Wel moeilijk lijkt me meis. Je wilt genieten van zwanger zijn en nu moet je rustig aan doen.

Hier gaat het opzich wel goed. Heb alleen nu al ruzie met mijn broeken. Heb zoals het nu lijkt nog maar 1 broek dat past, erg hè. Spijkerbroek die ik vorige week nog aan kon (het zij wel strak) kan ik nu niet eens meer over mijn billen krijgen. Nou tis toch erg. Ben niet aan het snoepen gegaan ofzo. En tis net of mijn buik met de dag groeit (dat is natuurlijk niet zo, maar toch, hihih) Heb vandaag gesprek gehad bij revalidatie arts, want die hadden team bespreking gehad. En moest daarna naar fysio. Beide reageerde heel leuk en me feliciteren enzo. Heb het al verteld, omdat ze het toch ook te horen krijgen als het mis gaat. En als ik nu iets heb het bespreekbaar kan maken. En van ergo krijg ik op gegeven moment tips enzo qua tillen e.d. dus dat is wel fijn.

Morgen mijn eerste gepsrek bij vk, wel beetje spannend, wat me te wachten staat. Maar denk gewoon informatief, eerste gesprek. Ben benieuwd wanneer we echo mogen maken. Maar dat horen jullie dan zo snel mogelijk.

Nu ga ik slapen. Morgen ochtend lekker ff zwemmen ivm vanavond. Weltrusten meiden en tot snel.

Liefs Nathalie

Nod lijstje!

Dicky, 23 jaar                                 4e ronde - 1e kindje           17-19-08 (gemiddelde cylcus)

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje, saai hoor  

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Berkje,  22 jaar                          7e ronde -  1e kindje          uitgeteld op: 13-04-2009
Nancy,23 jaar                              6e ronde- 1e kindje           uitgeteld op: 04-05-2009
Nathalie,24 jaar                      6e ronde- 1e kindje            uitgeteld op: 05-05-2009

Terug
Bovenaan