Bijna Stoppen met de pil!!

Hallo allemaal,

Wat leuk allemaal zo zeg om dit zo te volgen. Ik heb ook volgende week m'n ei, ongeveer gelijk dus met Nancy en Berkje, spannend meiden !!!
Mijn cyclus is ook 28 dagen maar ja wel met de pil, dus je weet niet hoe het nu zal gaan en of ik wat zal merken van het ontpillen, we zien het wel !! We gaan aankomende week ook om de dag klussen, ben erg benieuwd ?!
Ben er echt wel vol mee, ben veel aan het dagdromen, haha wel leuk.
Wanneer is bij iedereen de volgende ongi (hopelijk niet natuurlijk), kunnen we even kijken hoe het met iedereen zit ? Ik hoop zondag 5 april niet ongi te worden.
Gezellig dat er weer zo veel mee kletsen, succes met klussen deze week ?

En Melissa jullie ook bijna stoppen ??

Liefs van mij

Hoi hoi..

Volgens de test heb ik rond de 19e me ei.. dus rond 3, 4 april ongi.. hoop het dus niet!!!
De vorige keer had ik wel een vage buikpijn voor mijn ei.. wat vage ongi pijn..
(heb nooit geweten hoe dat voelt..)
Waar zou meliss zijn? Die zit hier niet meer volgens mij..hihi ja spannend als we allemaal rond dezelfde tijd zitten... dan is het duimen!!!

We houden elkaar op de hoogte!!! en gezellig kletsen..

tot gauw!!

liefs Berkje

Spanend spandend..
Allemaal rond dezelfde datum..

Volgens de test heb ik de 23ste mijn ei..
En we hopen natuurlijk allemaal dat het direct raak is :)
Maar de kans daarop is natuurlijk erg klein.
Hoe doen jullie dat nu? Klussen jullie iedere dag? of om de dag?
Of niet met een bepaalde regelmaat?

Wij toch wel om de dag, ik las dat dit beter is voor de kwaliteit van de zaadcellen als tot
je het iedere dag gaat doen.

Ja.. Waar meilis is?? kweet t ook niet..

haha, wat spannend meiden. Mijn ei komt inderdaad ook de 23ste, tenminste hopen dat het nu ook zo is !!
Het klussen doen wij inderdaad ook om de dag. Hoop wel dat ik  me wat  beter ga voelen, want  ben nu  echt stront verkouden en in me keel. Hopen dat het snel weg gaat dan heb ik ook weer wat meer zin.
Elke dag klussen heeft toch geen zin, want de zaadcel leeft wel 24 uur ongeveer en dan word je het misschien ook spuug zat.
Nou succes allemaal en ook voor diegene die nog effe ongi moeten worden en daarna gaan stoppen !!!
Doeg

Hallo net jullie topic ff gelezen en dacht ff reageren. Zelf ben ik 24 en mijn vriend word dit jaar 27.  

@ Ready agelijks klussen geeft zowiezo het zaad niet de kans om weer krachtiger te worden dat heeft minimaal 36 uur nodig heb ik gelezen. En idd dagelijks klussen, dan word het allemaal ook zo geforceerd hè.    
@ Nancy vergis ik me of zouden jullie pas in mei stoppen met de pil? Gaan jullie dan trouwen of was dat ivm de geplande vakantie? Het wil natuurlijk niet zeggen dat je meteen in 1 maand zwanger bent hè, dus nu kun je gewoon rustig klussen, hihih.
@ Melis zijn jullie inmiddels gestopt met de pil?
@ Berkje Vervelend dat je ongi bent geworden, als was het maar 3 dagen. Je kunt zowiezo wel een beetje bloed verliezen maar dat is dan anders van kleur. Omdat je eerst schreef dat het maar 1 dag een beetje was en toen weer over
@ alle dames geniet er lekker allemaal van. Mensen hebben toch altijd wel een oordeel klaar!
Gr. Nathalie

Hoi Meiden..

Deze week is het goed klussen voor ons :)
Ik vind het zelf ook heel  leuk nu (niet dat het normaal niet leuk was ;)... Maar nu doe je het echt met in je achterhoofd de hoop dat je zwanger raakt. Ik  vind dat toch wel een  speciaal gevoel.

@Nathalie: Wij gaan inderdaad in mei trouwen :) Daarna gaan we op huwelijksreis, dat is dus die vakantie.. We willen al een poosje kinderen maar we zaten midden in een 'verbouwing/verhuizing'. Omdat daar toch wel redelijk wat stress bij kwam kijken hadden we zoiets van we wachten nog een poosje tot we het iets rustiger hebben.
We zijn begin december verhuisd vorig jaar. Dus zo half januari had ik zoiets van goh, zullen we?? Mijn vriend had zoiets van: ach zullen we wachten tot mei, dan zijn we getrouwd en dan beginnen we die dag, is ook speciaal. En omdat we indd daarna de huwelijksreis maken en je dan toch in een vreemd land bent had hij zoiets van zullen we nog even wachten...
Maar na 2 maanden wachten (want ik wilde eigenlijk niet wachten) hebben we erover gepraat en hij had ook zoiets van het duurt nog zo lang!! (Praktisch gezien is het niet lang maar als je iets graag wilt wel natuurlijk :)) hebben we besloten nu al te beginnen.

Terug
Bovenaan