Hi Meiden, eerst afspraak bij VK gehad. Veel vragen, veel willen weten en informatie enzo. Mijn bloeddruk is opgenomen die was 126 over 70 en allerlei dingen besproken enzo. Heb een leuke tas gekregen met allerlei info en dingetjes van zwitsel, erg leuk! Ik krijg bij 24 weken nog een extra glucose meting, want mijn mams heeft suikerziekte.
Verder moest ik het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken voor een termijn echo. We weten niet precies zeker hoelang ik zwanger ben, omdat mijn vorige mensturatie heel vaag was. Normaal word een echo gemaakt met 11 Ã 12 weken, maar pfff dat duurt nog lang, hihih. De VK zei al dat ik ff met het ziekenhuis moest overleggen over de termijn echo. Ik mag nu 8 oktober onze 1e echo. Spannend hè. Maar ook wel heel bijzonder hoor.
De kat van mijn vriend zijn ouders is overleden. Hij is 13 geworden, maar was heel sneu. Mijn vriend en schoonmoeder waren er bij gisteravond. Ze hadden hem in een krat op een kruik gelegd want hij was koud en had heel veel pijn, echt sneu. Maar op gegeven moment is ie rustig ingeslapen. Het was al laat op de avond, mijn schoonmoeder wou vandaag met hem naar de dierenarts, maar dat was dus al niet meer nodig.
Ik ga nu ff rustig op de bank zitten en verder ff lezen hier & daar!
Liefs Nathalie