Bijna Stoppen met de pil!!

Hi Meiden, eerst afspraak bij VK gehad. Veel vragen, veel willen weten en informatie enzo. Mijn bloeddruk is opgenomen die was 126 over 70 en allerlei dingen besproken enzo. Heb een leuke tas gekregen met allerlei info en dingetjes van zwitsel, erg leuk! Ik krijg bij 24 weken nog een extra glucose meting, want mijn mams heeft suikerziekte.

Verder moest ik het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken voor een termijn echo. We weten niet precies zeker hoelang ik zwanger ben, omdat mijn vorige mensturatie heel vaag was. Normaal word een echo gemaakt met 11 à 12 weken, maar pfff dat duurt nog lang, hihih. De VK zei al dat ik ff met het ziekenhuis moest overleggen over de termijn echo. Ik mag nu 8 oktober onze 1e echo. Spannend hè. Maar ook wel heel bijzonder hoor.

De kat van mijn vriend zijn ouders is overleden. Hij is 13 geworden, maar was heel sneu. Mijn vriend en schoonmoeder waren er bij gisteravond. Ze hadden hem in een krat op een kruik gelegd want hij was koud en had heel veel pijn, echt sneu. Maar op gegeven moment is ie rustig ingeslapen. Het was al laat op de avond, mijn schoonmoeder wou vandaag met hem naar de dierenarts, maar dat was dus al niet meer nodig.

Ik ga nu ff rustig op de bank zitten en verder ff lezen hier & daar!

Liefs Nathalie

He Nathalie,
Wat rot van de kat... Is toch altijd aangerijpend. Dieren zijn je zo dierbaar..
Nu even afwachten hoelang je zwanger bent dan he.. Spannend misschien is het gewoon wel al langer dan 6 weken!! hihi

Ik ben ook al bijgekomen.. al een kilo zowat. haha maar ik heb wel 6 dagen plat gelegen en mijn vriend verwent me dan met chocolade omdat hij me zielig vind.. Niet dat ik er veel van gegeten heb trouwens, had er geen zin in. haha
Ik verveel me inderdaad rot in bed. Soms ga ik wel even op de bank.. Mijn rug doet enorm zeer van het liggen. Vanacht kon ik er gewoon niet meer van slapen.
Mams brengt me iedere avond het avondeten want ik mag niet zolang staan om te koken..
Ik hoop dat het allemaal helpt!!
Dat mijn mannetje en ik maandag het hartje horen kloppen en dan durf ik gelukkig te zijn... :)

Hoe is het met Berkje, nog zo misselijk? Ben de afgelopen 3 dagen ook misselijk, dan weer honger, geen zin om te eten.. Heel wisselend.

Ready, lang niets meer gehoord meid, hoe gaat het met je? Nog met ovulatietesten   bezig?

Liefs,
Nancy

Hallo meiden,

Zo ben ik weer een keertje. Helaas ben ik er niet zo veel, want onze laptop is overleden, dus zit nu even bij me ouders (zijn op vakantie). Hij word opgestuurd dus hopen dat het niet zo lang gaat duren.

Fijn om te horen dat alles lekker door gaat met jullie !!
Nathalie bijna eerste echo. Nancy goed rust aanhet houden en bijna 100 % zekerheid !!!
Berkje bijna aan iedereen het vertellen, leuk hoor. Ik blijf jullie gezellig volgen.

Hier is alles oke. Ben denk wel ongi geworden vandaag. Zag wat vage streepjes bloed.
Was nog gewoon met ovaluatietesten bezig maar omdat ik alsmaar een lange cyclus heb ben ik wat later begonnen. En zoals het er nu uitziet ben ik een dag na me eisprong begonnen met testen.
Vandaar dat ik maar geen tweede dikke streep kreeg . Nou ik weet niet of het door zet, hoop het wel en kunnen we eindelijk weer op naar ronde 5. Dit is mijn man z'n geluksgetal dus wie weet wat deze ronde ons gaat brengen.
Meiden succes met alle kwaaltjes en geniet er lekker van !!!!

Groetjes Dicky (ready)

Hoop dat ik snel weer kan komen, maar dat zal volgende week zijn, want ga een weekendje weg. Heerlijk !!!!!

Hi Meiden,

Wat lief dat je mams voor jullie kookt Nancy. Hoop echt dat maandag alles goed is en je wat meer uit bed mag. Ook dan mag je niet meteen weer van alles doen. Maar toen, stees liggen dat hou je ook niet vol meis. En dat aan begin van je zwangerschap, naar hoor. Hier had ik TOT gisteren weinig kwaaltjes. Maar nu komen ze hoor, hihih. Had gister ochtend bijna mijn bed onder gespuugd. Net al ff twee broodjes gegeten, maar toch ben ik nu wel wat misselijk, niet zo heel erg, maar wel aanwezig.

Dicky wat jammer dat je waarschijnlijk weer ongi bent meis. En balen dat je laptop stuk is. Geniet lekker van jullie weekendje weg. Waar gaan jullie naar toe? Hoop je snel weer te spreken meis. Laat je dan weten hoe het is en of je idd nieuwe ronde in gaat. Of misschien lees je dit nog voordat je weg gaat.

Liefs Nathalie

Nod lijstje!

Dicky, 23 jaar                                 4e ronde - 1e kindje           17-19-08 (gemiddelde cylcus)

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje, saai hoor  

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Berkje,  22 jaar                          7e ronde -  1e kindje          uitgeteld op: 13-04-2009
Nathalie,24 jaar                      6e ronde- 1e kindje            uitgeteld op: 03-05-2009
Nancy,23 jaar                              6e ronde- 1e kindje           uitgeteld op: 04-05-2009

Hallo Meiden,

Ready, jammer dat je te laat bent begonnen met testen meid.. En dat je weer ongi bent.. Is inderdaad moeilijk bij een lange cyclus.. Dan weet je niet precies wanneer je met die testen beginnen moet! Ik hoop voor je dat 5 geluk brengt omdat het je mans lievelingsgetal is!! Veel plezier met het weekend weg..

Nathalie, Hierzo ook wat misselijkheid.. haha. Hele erge honger en als ik dan gegeten heb zit het me weer dwars en een half uur daarna weer honger.. hihi
Is inderdaad vervelend dat liggen, maar nu is het nog maar 3 daagjes tot maandag dus het valt alweer mee.. Ik heb er wel een beetje de zenuwen voor nu. Heb veel goede hoop omdat ik nog maar bij 2 keer afvegen iets van afscheiding erbij had.. Maar ben ook wel een beetje bang voor een leeg vruchtzakje of zoiets.. Niet teveel bij nadenken dus. Maandag zal het uitwijzen hoe het zit..
Vanavond komt een vriendin me waarschijnlijk nog opzoeken, of morgenavond dus dan zit ik ook niet zo alleen he..

Liefs,
Nancy

Nog maar 2 dagen liggen :)
Ik verveel me toch wel rot hoor.. haha
Mijn man had nog een computer spelletje voor me gekocht, kan ik fijn met de
laptop in bed :)
Soms beetje mismoedig en denk ik wat is er mis met mij? Waarom gaat het niet zoals het hoort?
Maar andere moment ben ik weer heel positief.. Wisselt een beetje..
Nog maar 2 daagjes, dan weet ik hoe het zit..

Liefs,
Nancy

Lief van je mannetje hoor Nancy, nog maar twee daagjes meis.En het weekend is je mannetje ook lekker thuis? Dus dat scheeld ook weer een beetje hè. En een vriendin zou langskomen las ik ergens? Wij vieren vandaag de verjaardag van mijn vriend die gisteren jarig was. Gelukkig gaat het op dit moment redelijk met mijn misselijkheid. Hopelijk blijft het zo. Vanmorgen wel weer best erg. Stond op en toen werd mijn vriend ook ff wakker en vroeg hoe ik me voelde. Nou best beroerd, dus naar beneden gegaan om beschuitje te eten, die beneden maar opgegeten. Toen nog ff gaan slapen. Maar om 9.00 uur werd ik weer misselijk wakker, dus toen weer wat gegeten. Vanmorgen boodschapjes gedaan. Gelukkig bood een vrouw aan mijn tassen in de auto te zetten. Scheelde mij weer tillen, want heb best veel gekocht. Krijg je als je bijna 2 weken niet of amper thuis bent geweest dan heb je niets tot weinig in huis. En als je dan vanavond feestje hebt word dat lastig hè en morgen ook nog moet eten. Ik verwacht ieder moment een kameraad van mijn vriend. Ik moet eigenlijk nog ff kort naar de winkel, ben paar dingetjes vergeten.

Meiden wens jullie fijn weekend en kom snel weer kletsen. Morgen middag komen mijn opa's & oma's en dan gaan we hun vertellen dat ik zwanger ben. Dat horen jullie dan morgenavond of maandag wel okay?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan