Bijna Stoppen met de pil!!

Wat leuk dat jullie het de opa's en oma's vertellen gaan.. Ik ben ook zo benieuwd hoe de oma's bij ons gaan reageren.. Lijkt me echt leuk om dat nieuws te brengen, jullie worden overgrootouders :)
Wel fijn dat je geholpen wordt bij de winkel.. Scheelt toch alweer een hoop als je moe bent he.

Mijn vriendin is niet meer langs geweest,  ook niets laten horen de dag dat ze langs zou komen (Was vrijdag) en  gisteren hadden we eigenlijk een BBQ bij een vriend maajah ik kon dus niet gaan en kreeg ik van haar een sms: kom  jij ook vanaaf? Terwijl ze weet dat ik plat moet liggen.. Vond ik wel een beetje dom maajah..
Mijn man werkt in de horeca, wij hebben altijd samen de woensdag en donderdag vrij dus die is in het weekend bijna nooit  bij me.. Helaas!
Nou, nog 1 dagje wachten, het word spannend..
Als alles goed zit gaan we het dan ook aan de ouders van mijn man vertellen en aan zijn broertje en zusje en daar heeft hij wel heel veel zin in. En dan ook volgend weekend aan mijn broer, als ie dan in Nederland is, dat weet ik niet zeker (woont momenteel in Duitsland).. :) Ik heb er zin in..

Liefs,
Nancy

Hi Meiden, ik ben er weer. De verjaardag van mijn vriend was erg gezellig de afgelopen twee dagen. Gisteren zijn mijn ouders, broertje, broertje van mijn vriend en vrienden van hem geweest. Was niet mega druk omdat aantal afzeggingen hadden, maar des te gezelliger met elkaar kunnen kletsen. Vanmiddag waren de opa's & oma's er die nu ook weten dat ik zwanger ben. Echt leuk. Reactie was beetje anders dan verwacht. Mijn oma & vriend van mijn moederskant reageerde beetje koeltjes, wel dat ze het heel leuk vonden hoor, maar had wel wat meer emotie van oma verwacht. Misschien komt dat omdat ze nu met zijn allen waren. Mijn oma van mijn vaderskant was wel in tranen en opa zag ik flink slikken.

Wat blijkt nu. Mijn mams was vorige week vrijdag bij opa & oma en had het moeilijk om niet te vertellen. Toen ze weg ging was ze in tranen. En tja dan raken opa & oma bezorgd. Maar mama zei dat ze het niet mocht vertellen enzo. Ja duh huilen en dan niks zeggen werkt niet hè. Mijn mams heeft paar beroertes gehad en soms best emotineel en zeker nu. Maar niet alles kun je daar achter verschuilen natuurlijk. Ik neem het haar dan ook best wel kwalijk. Maar goed heb op opgegeven moment gezegd, we kunnen er niks meer aan doen, tis goed zo. Maar de eerste reactie van mijn opa (met wie ik goede band heb) heb ik dus nu gemist, en dat vind ik niet leuk!

Nu lig ik lekker op de bank. Heb het steeds heel koud, herkennen jullie dit? Lig hier met dekentje. Heb jij het ook zo koud Nancy? Of omdat je in bed moet liggen juist warm? Wat raar die die vriendin die sms stuurde idd en niet is langs geweest, wel jammer. Hebben jullie het nu aan je schoonouders verteld of wanneer gaat dat gebeuren? Echt leuk allemaal hè, hele nieuwe ervaring allemaal. Spannend hè?

Liefs Nathalie

Hallo,

Als alles goed zit morgen vertellen we het aan de ouders van mijn man..
Ik hoop dus dat we ze goed nieuws mogen brengen want mijn schoonmoeder
wil echt heel graag oma worden, al jaren.. :)

Liefs,

Hoi Hoi,

Vanmorgen hebben we de echo gehad.. Jee wat had ik me een zenuwen zeg!!
Ik was echt heel bang dat het fout zat omdat ik weer "bloed/afscheiding" verlies!
Het onderzoek viel reuze mee en... Het hartje van ons kleine boontje klopt!!!!!!
Het zit goed... Er komt geen bloed vanuit de baarmoeder dus het zijn vaginale bloedingen, hoe deze ontstaan weten ze niet..
Maar ik ben gewoon zwanger, jippie!!!!
Ik ben zo opgelucht en blij nu..
Ik ben alleen minder lang zwanger als wij zelf dachten, 6 weken en 2 dagen ipv
7 weken..

Liefs,
Nancy

Ohhh wat fijn zeg Nancy echt goed nieuws
Raar dat je minder lang zwanger bent, hihih
Maar maakt allemaal niet uit. Het gaat allemaal goed nu met de kleine
Bijzonder hoor hartje horen kloppen. Mag je nu ook meer uit bed?

Liefs Nathalie

hey meiden!!!!

Jeetje wat heb ik een moeite gedaan om weer op de site te komen!!!!
Ik kon me niet meer inloggen!!!
Maar ben er weer... zo ben nu 11 wkn zwanger!!! hihi vanavond de 2e echo... spannend!!!
De familie weet het mijn werk en collega's ook!!! En iedereen vond het super!!!
Alles gaat goed tot nu toe alleen gigantisch misselijk maar dat hoort er bij..

Hoe is het met jullie???
Ready meid wat jammer dat je weer ongi bent geworden!!!

Meiden sorry het is kort maar moet even weg!!! Tot gauw!! (als ik vanavond de foto krijg zet ik um hier op vd week goed??)

Liefs Berkje

Super zeg berkje al een tweede echo, wanneer had je de eerste echo meis?
Wij moeten nog wachten tot 8 oktober en dat vinden we nog zooooo lang duren, hihih
Mijn vriend is ook helemaal ongeduldig. Hier ook misselijk & moe hoor meis, gewoon niet helemaal fit. Het hoord er idd allemaal bij hè meis. Ik ben nu 7,5 week zwanger, maar kan ook langer zijn. Zou zomaar eens kunnen, maar dat horen we 8 oktober.

Hopelijk krijg je mooie echo foto   meis, ben erggg benieuwd, ziennnn

Liefs Nathalie

Hallo Meiden,

Berkje, hoe was het? De echofoto?? Echt super zeker.. Ik ben er benieuwd naar..

Ready, Hoe gaat ie meis?

Nathalie, is ook lang wachten tot echo.. Ja ik vond het ook vreemd dat ik minder lang zwanger ben, vooral omdat mijn cyclus altijd zo normaal is!! Maar volgens de VK is dit heel normaal..

Met mij gaat het goed.. Ben wel moe!! Vanmiddag al geslapen en nu alweer doodop!!
Ik heb bij de echo het hartje niet gehoord.. Wel gezien, kweet niet of ik het verkeerd geschreven had? Maar ze zei dat zo'n hart geluid niet zo goed was voor het vruchtje dus we hebben het alleen gezien!! Maar dat voldoet ook.. :)
Vandaag onze hond gehaald!! Genaamd: BOEF
Het is echt een dotje, en zooo lief!!! Ik ben er helemaal verliefd op..

Liefs,
Nancy

Terug
Bovenaan