Bijna Stoppen met de pil!!

Goeie morgen dames!!!

Zo als het goed is heb ik afgelopen dinsdag mijn ei gehad.. kreeg op een gegeven moment flinke krampen in me buik.. en idd flink geklust!!! Nu is het afwachten 2 weken..
Moet er nu vaak aan denken omdat je graag wil weten of het is gelukt.. had trouwens net de verloskundigepraktijk op sbs6 gekeken.. jeetje.. dat is toch het mooiste wat je kan overkomen!!! heb wel even een traantje weg gepinkt...haha mijn vriend vroeg dinsdag telkens en? en? haha leuk dat de mannen er ook zo mee bezig zijn.. en spannend dat wij rond dezelfde datum ongi moeten worden.. ik denk dat het hier dan extra spannend word!!!

@nancy: ow wat leuk een huwelijksreis.. naar een lekker warm land?? Hier weet je nooit waar je aan toe bent hier sneeuwde het vanmorgen..
@natalie: wat leuk meid dat je ook hier op dit forum zit!! ja het is afwachten he??
we houden elkaar op de hoogte!!!

@ready: meid is je verkoudheid al   over??
dat is idd vervelend..hoop voor je dat het gauw over is..maar ja kan ook niet anders hier.. in hartje nederland.. dan denk je dat de lente is begonnen en kijk je uit het raam sneeuwt het...tja blijft leuk!!!

@avda: Meid hoe is het met je??? jij had ook je ei op de 23e toch??

En voor diegene die ik niet genoemd heb sorry...ook suc6!!!

liefs Berkje

Hey allemaal,

Hier ben ik weer een keertje, gelukkig gaat het al weer wat beter. Ben gewoon blijven werken dus ik had 's avonds echt geen zin meer om even achter de computer te duiken, sorry !!! Hoewel ik er niet zo heel veel zin in had, hebben we toch lekker geklust, want het is waarschijnlijk de vruchtbaarte week nu dus het is voor een goed doel !!!

@berkje: Wat spannend dat het voor jullie nu afwachten is en dat je, je ei waarschijnlijk zo goed gevoeld heb ?? Voelde je hem altijd al of heb je er nu extra opgelet ?

@nancy: Nog effe door klussen voor ons he, succes meid

@nathalie:Leuk dat je mee kletst.  Hoe zit het met jou dan, wanneer ben je gestopt met de pil en wanneer is    jou   ei ongeveer  ?   Of is er nog helemaal geen spraken van stoppen ?

@AvdA: Ja vertel is, we zijn nieuwsgierig ?? (tenminste ik wel )

Spreek jullie snel weer, liefs ready

Hallo allemaal,

@Berkje: Ik duim voor je meid!! Hopen dat het raak is.. We gaan naar de Dominicaanse Republiek op huwelijksreis.. Lekker zonnig dus :) Ik heb er ook veel zin in, we hebben net een hectische periode achter de rug en zijn wel aan wat rust toe..

@Ready: Jaa wij zijn ook flink bezig.. Ik heb zo de hoop dat het direct raak is! Ik weet dat de kans echt heel heel klein is maar het zou toch zomaar de eerste keer raak kunnen zijn :)

@AvdA: Ja hoe gaat het met jou?? Druk aan de klus?

Ik was gisteren bij de dokter voor mijn voet, en ik dacht ik vraag het nog s na of we niet toch inentingen nodig hebben voor de reis.. Toen moesten we een afspraak maken bij de reisarts, konden we wel vandaag al terrecht.. Maar ik was verbaasd want had verwacht om nee te horen omdat ik op i-net al gezocht had en daar stond dat er geen inentingen verplicht waren.. Dus ik dacht, shit we zijn nu bezig voor een kindje en stel ik heb mijn eisprong eerder dan zou ik dus nu net..
Kon mezelf wel verwensen dat ik niet toch ff eerder nagevraagd had maar ik ging er van uit dat wat op i-net stond klopte..
Vandaag hadden we een afspraak en ik had het gevraagd maar ze hadden ook hep. a spuiten zonder die stof in (ben de naam van de stof kwijt maar die zou dus schadelijk zijn voor de vrucht). Dus een spuit was niet erg.  Was wel opgelucht.. Wil niet ziek van vakantie terug komen.. Kans is natuurlijk klein maar toch maar het zekere voor het onzekere.. :)

Hallo, wij zijn inmiddels lekker bij mijn schoonouders. Die wonen in de zaanstad en wij in drenthe dus tis stukje rijden. Hier brengen wij Pasen door, dus ff lekker uitrusten, niet druk maken over boodschappen of eten koken, heerlijk!

4à5 maart was mijn laatste menstruatie, dus heb ma/di mijn ei als het goed is gehad. Ik weet nog niet echt mijn cyclus, omdat dit onze eerste maand is dat we gestopt zijn met de pil. Ik ga nu uit van 28 dagen, maar kan ook meer zijn. Heb daar vroeger nooit op gelet. Dus we wachten rustig af. De laatste dagen heb ik vlagen met buikkramp en misselijk zijn. Soms niet echt zin in dingen, of ik eet iets en word misselijk en soms echt enorm honger. Heel gek allemaal. Kweet niet of dit er allemaal bij hoord, ik het me verbeeld of ik ziek word ofzo. Hoop natuurlijk dat het te maken heeft met zwangerschap, maar ja in 1x raak zijn zal wel snel zijn hè. Begin april is mijn NOD dus nog ff afwachten. Wachten wachten wachten! hahah

Nou meiden ik laat het hier ff bij voor vandaag. Fijne nacht en tot snel!

Liefs Nathalie

Hallo allemaal,
Het is even geleden..... ik ben dus vorige week donderdag (13 maart) gestopt met de pil, afgelopen maandag ben ik ongesteld geworden en natuurlijk weet ik helemaal niet hoe mijn cyclus is, donderdag was de laatste dag van mijn ongesteldheid dus nu kunnen we aan de gang
Heb net even op internet gekeken:

Wat is je vruchtbare periode

Laatste menstruatie:  
17 maart 2008

Cyclusduur:  
28

Meest vruchtbare dag:  
30 maart 2008

Eisprong dag:  
31 maart 2008

Innesteldag:  
5 april 2008

Positieve bloedtest mogelijk  
10 april 2008

Positieve thuistest mogelijk  
14 april 2008
Dus mijn eisprong is 31 maart ik geloof dat zaadcelletjes 3 dagen overleven dus vanaf 29 maart t/m 1 april  is de meeste kans om zwanger te worden.  
Ik moet zeggen in het begin was ik er heel erg mee bezig, maar dat wordt nu gelukkig wel minder, ik heb het aan mijn moeder verteld, ook  omdat ik vragen had m.b.t. erfelijkheid enzo..... mijn moeder  heeft voor mij een kindje gehad met een hartafwijking die is overleden dus dat is wel belangrijk om te weten vind ik. Mijn moeder zei ook dat ik er niet zoveel mee bezig moet zijn..... ook heb ik gelezen dat 70% binnen een half jaar zwanger wordt en ik  geloof  eigenlijk ook niet dat het meteen de eerste keer raak is! We wachten rustig af, en mijn man is er helemaal niet mee bezig zoals die van jullie, hij moet volgens mij nog aan het idee wennen.... komt goed! Ik voel nog niks dat ik gestopt ben met de pil, misschien komt dat nog! Hebben jullie dat wel?  Zijn jullie ook al zo aan t kijken naar babykamertjes, wandelwagens enzo.... het zal  nog wat worden als het dadelijk zo ver is, dan kunnen ze beter mijn pinpas afpakken hahah!  Ook heb ik het tegen mijn schoonzus verteld, die heeft een meisje van 1, en die zei dat ze in april gaat stoppen met de pil, dus er is een kans aanwezig dat we misschien tegelijk zwanger zijn... dat zou helemaal leuk zijn!  
Nou dat was weer een heel verhaal! Succes allemaal!  
Drinken jullie nog nog wel alcohol of ook niet? Ik had eerst zoeits van dat doe ik niet meer... maar volgens mij kan het toch nog geen kwaad als je  niet te veel drinkt dan hè!
Groetjes!  nu is het tijd voor een kopje koffie

Hallo AvdA, gezellig dat je er ook weer ff bent. Wel fijn dat je er met je moeder over hebt gekletst. Ik drink eigenlijk niet echt alchohol, af en toe een enkel keertje, dus ik mis het niet en zal het denk ik nu ook niet snel meer doen. Roken doe ik ook niet, dus dat hoef ik ook niet te laten. Mijn vriend rookt wel, en wil er wel met hem over hebben of hij misschien wat minder gaat roken, omdat dat ook van invloed is op de kwalititeit van zijn zaad. Mijn vriend is er ook niet mega mee bezig hoor. Trouwens je moet ook niet teveel cafiene drinken heb ik gelezen. Dus kweet niet of je veel koffie drinkt? Teveel mee bezig zijn is idd niet goed. Ik vind het gewoon gezellig om hier te kletsen en te horen hoe het met iedereen gaat. Zelf denk ik ook niet dat het in 1x raak zal zijn. Begin april heb ik mijn NOD, we zullen zien. Wens je hele fijne dagen en tot ander keertje!

Gr. Nathalie

Hallo allemaal,

Ik ben bianca en ben 28 jaar.
Ik ben sinds januari gestopt met de pil.

We gaan voor een tweede kindje. Ergens is 2008 zwanger worden zou leuk zijn.

Ik heb morgen mijn ei, dus dat wordt vanavond klussen.
En op 6 april mijn NOD.

Dan heb ik de verjaardag van mijn zoontje, dus hoop dat het raak is, zou een leuk cadeautje zijn.

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan