Hallo allemaal,
Het is even geleden..... ik ben dus vorige week donderdag (13 maart) gestopt met de pil, afgelopen maandag ben ik ongesteld geworden en natuurlijk weet ik helemaal niet hoe mijn cyclus is, donderdag was de laatste dag van mijn ongesteldheid dus nu kunnen we aan de gang
Heb net even op internet gekeken:
Wat is je vruchtbare periode
Laatste menstruatie:
17 maart 2008
Cyclusduur:
28
Meest vruchtbare dag:
30 maart 2008
Eisprong dag:
31 maart 2008
Innesteldag:
5 april 2008
Positieve bloedtest mogelijk
10 april 2008
Positieve thuistest mogelijk
14 april 2008
Dus mijn eisprong is 31 maart ik geloof dat zaadcelletjes 3 dagen overleven dus vanaf 29 maart t/m 1 april is de meeste kans om zwanger te worden.
Ik moet zeggen in het begin was ik er heel erg mee bezig, maar dat wordt nu gelukkig wel minder, ik heb het aan mijn moeder verteld, ook omdat ik vragen had m.b.t. erfelijkheid enzo..... mijn moeder heeft voor mij een kindje gehad met een hartafwijking die is overleden dus dat is wel belangrijk om te weten vind ik. Mijn moeder zei ook dat ik er niet zoveel mee bezig moet zijn..... ook heb ik gelezen dat 70% binnen een half jaar zwanger wordt en ik geloof eigenlijk ook niet dat het meteen de eerste keer raak is! We wachten rustig af, en mijn man is er helemaal niet mee bezig zoals die van jullie, hij moet volgens mij nog aan het idee wennen.... komt goed! Ik voel nog niks dat ik gestopt ben met de pil, misschien komt dat nog! Hebben jullie dat wel? Zijn jullie ook al zo aan t kijken naar babykamertjes, wandelwagens enzo.... het zal nog wat worden als het dadelijk zo ver is, dan kunnen ze beter mijn pinpas afpakken hahah! Ook heb ik het tegen mijn schoonzus verteld, die heeft een meisje van 1, en die zei dat ze in april gaat stoppen met de pil, dus er is een kans aanwezig dat we misschien tegelijk zwanger zijn... dat zou helemaal leuk zijn!
Nou dat was weer een heel verhaal! Succes allemaal!
Drinken jullie nog nog wel alcohol of ook niet? Ik had eerst zoeits van dat doe ik niet meer... maar volgens mij kan het toch nog geen kwaad als je niet te veel drinkt dan hè!
Groetjes! nu is het tijd voor een kopje koffie