Bosbesje, happy21 en myfteria

Hebben jullie ook rare eetgewoontes gekregen? Iets waar je normaal niet aan zou komen en nu bere trek in krijgt?Ik ben nu dol op fruit en chocolade en eten als kapsalon etc... hmmm....maar vooral fruit als sinaasappels.

Ben ook afgevallen... 2kg. Maar komt omdat ik veel heb over moeten geven.

Haha ja ik heb ook van die rare eetgewoontes nu :p eet veel waterijsjes, vooral die aardbeiensmaak van festini, heerlijk :D en vind brood echt smerig.. als ik het zie of ruik moet ik al overgeven bah haha.

Ik heb wel minder eetlust gekregen dan ik normaal heb. Eet over de dag niet erg veel. Begin nu ook wel wat meer emo te worden en wat weeïg op de maag. Gammel voelen. Niet misselijk gelukkig. Heb ook veel last van moeheid. En dat vindt ik het vervelendst. Ik heb nl alleen maar avonddiensten tot 22.00 uur en 22.30 uur. Morgen moet ik van 14.00 uur tot 22.30 uur. Pfff.... vindt het rot tijden. Maar ja...dat is werken in de zorg :)

@nicole
Dat weeïge gevoel heb ik ook vanaf het begin al, idd niet overgeven maar wel dat je denkt bah... En daarom eet ik amper moet ook wel regelmatig kokhalzen...
Ik zie ook op tegen mijn eerste 2 werkweken na de vakantie... Ik werk in de thuiszorg dat hebben ze nog prehistorische diensten oftwel een ochtenddienst plus een avonddienst en dan de volgende dag een ochtenddienst hartstikke gestoord!

Dus ik zie wel of ik dat volhou de planning weet dat ik zwanger ben hopelijk kunnen ze mij later laten beginnen :)

Terug
Bovenaan