Bosbesje, happy21 en myfteria

@annemarie31 hahaha prehistorische diensten :p lig helemaal in een deuk.. bij ons zijn ze er pas sinds vorig jaar ook af. Werk dan zelf op een hospice...

hebben jullie ook zo'n vieze smaak in jullie mond? Bah.. heb al 3x mijn tanden gepoetst en het helpt gewoon niet.. grr

Jaaaa prehistorische diensten Ja :p
Ik heb dat ook al van die smaak! Mijn tandvlees bloed bij twee tanden nu heel erg Pfff en daar word ik dan af en toe misselijk van...

De zorg is nu dan ook niet het ideale werk als je zwanger bent. Je reuk is ook sterker. Nou, als je dan al iemand moet verschonen...pfff...dan kan ik nu wel kokhalzen ervan. Terwijl normaal gesproken er wel goed tegen kan. Soms denk ik er wel eens over om totaal wat anders te gaan doen. Gister had ik weer een cliënt in een agressieve bui, helemaal toppie! Heb het goed om kunnen turnen, maar kan er minder goed tegen dan normaal.

@nicole82Jeetje klinkt vervelend! Ik zit in de thuiszorg dat valt allemaal best mee...Heb het enorm naar mijn zin daar en moet zeggen dat je soms wel keihard moet werken maar lang niet altijd! Bij ons houden ze best goed rekening met je dat is sowieso fijn :)
Ben benieuwd hoe het mij zal vergaan...zeker als ik morgen een leuke echo heb en het allemaal positief is dan ben ik extra beschermend...Ik heb hier verdorie 4,5 jaar over gedaan en zou wel graag willen dat het dan goed blijft gaan en niet door idd toedoen van mijn werk ofzo dat het fout gaat dan word ik pislink!
Komt vast goed en anders eens aangeven straks dat je dat soort situaties niet trekt?

Gelukkig hoef ik de jongeren niet te verschonen hahahaha.
Agressie komt nog wel eens voor. Dat vind ik lastig omdat ik normaal hier niet van terugdeins en er rustig tussen spring. Nu moet ik er echt over nadenken, wat het voor mij wat onnatuurlijker maakt. Gelukkig letten ook de jongeren goed op (net alsof zij een kindje krijgen haha) en bestaat mijn team uit 4 mannelijke collega's.
Wel merk ik dat ik een korter lontje heb. Mijn geduld mbt gezeur en onzin is zeer snel weg.

Ja dat heb ik ook wel, een korter lontje. Deze cliënt is zeer wisselvallig. Normaal kun je er wat beter tegen, maar ze ging maar door, was het echt zat. Als het wat verder heen is dan kan ik die zware cliënten ook niet meer doen dat trek ik niet. Bijv een cliënt van 145 kg douchen. Dat mogen ze dan wel van me overnemen. Nu gaat het nog wel. Ik kan waarschijnlijk hier ook niet blijven, contract wordt niet verlengd in december. In die periode kan ik het allang niet meer verbergen dat ik zwanger ben dus zullen ze me tot die tijd waarschijnlijk niet ergens anders aannemen.
@annemarie ik hoop dat je echo zeer positief is. Dan kun je er echt van gaan genieten. Luisteren naar je eigen lichaam is het belangrijkste zeker met werk. Ik ga het zeker wel aangeven als het zover is dat het niet meer lukt.

Ik heb vanmorgen de kleine gevoeld!!!!
Van die rare zachte plopjes onder in mn buik. Echt zo gek. Ik helemaal gebiologeerd aan mn buik zitten, mn man kijkt me aan alsof ik gek ben hahahaha. Voor hem is het natuurlijk nog niets en hij kan het nog niet voelen.
Hij is wel enthousiast verder hoor. Zijn bij babypark geweest en wat spulletjes gekocht. Zo wilde hij al graag een aankleedkussen zodat het op de commode wat begint te lijken.
Donderdag gaan we de kinderwagen ophalen. Zo'n mooie ouderwetse.

Dames Echo was zeker positief!!Ik bleek wel gewoon 7 weken en 3 dagen te zijn en een kloppend hartje!!Mijn god wat en opluchting woeiii!Op naar 20 augustus voor de 10 weken echo :-D

Terug
Bovenaan