Bosbesje, happy21 en myfteria

Hier gaat alles goed. We hebben vorige week een pretecho laten maken, zo leuk! Afgelopen maandag heb ik een glucose intolerantie test moeten doen. Daar krijg ik morgen de uitslag van als het goed is. Ik ben erg benieuwd en hoop dat het goed is... Ondertussen voel ik me prima. Af en toe wat opstartklachten als ik lang heb gezeten, maar verder niet. Ik doe aan zwangerschapsyoga en zwangerschapssport om alles een beetje soepel te houden. Verder druk bezig met de babykamer :). Ik ga aankomend weekend weer schilderen. (Thema: circus!)

Op facebook heet ik: Sissy Traa- de Groot.

Liefs,

Elise1982 (Sissy)

@Bosbesje
wat een mooie naam. Ik ben blij dat alles nog steeds goed gaat met jullie pittige dame.
Toch leuk om elkaar op facebook te hebben hahaha, want via die weg heb ik je al kunnen feliciteren. Kan me voorstellen hoe dubbel het is als je zelf naar huis mag, maar Noortje komt vast gauw.
Xx

@Elise
Wat leuk om te lezen dat je lekker aan het sporten bent. Ik ben er mee gestopt ivm bekkenpijn. Wil nu af en toe gaan zwemmen en gelukkig wandel ik nog stukjes met de hond dus blijf wel in beweging. Ga je op fb opzoeken

Jeetje, mijn oog viel even op je naam @bosbesje, ik dacht ik lees even hoe het gaat. Maar wat een heftig verhaal. En zo onwerkelijk ook. Wel heel fijn dat ze het zo goed doet. Leuke naam Noortje! Ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat jullie toch al redelijk 'snel' naar huis mogen. Dat zal nog wel even duren, maar zo snel als het kan dan. En ik hoop dat je het zelf ook kunt verwerken. Je wordt zelf snel naar huis gestuurd zeg, en natuurlijk ook geen kraamhulp ofzo, terwijl je lichaam wel et zwaar te voorduren heeft gehad en je ook dezelfde 'klachten'' hebt als andere bevallenen. Gaat dat allemaal een beetje, met heen-en-weer reizen erbij.
Maargoed, het gaat goed met de kleine, dat is het belangrijkste van alles!LiefsWenser

Hey iedereen,

bedankt voor jullie lieve berichtjes.

Op t moment gaat het redelijk met Noortje, ze is een beetje aan het sukkelen met de beademing, ze wordt daar nog veel bij ondersteund.. voor de rest doet ze het prima gelukkig :)

xx

Heey dames mijn blassonsteking is weg dankzij de antibiotica moest het nemen van de vk en het gaat goed alleen loop ik soms mank omdat ik soms steke krijg bij me rechterdij haha en de kleine beweegt veel heel me buik zie je bewege oow ik kan nie meer wachte om hem te zien nu 30 weke precies nog 10 te gaan

@bosbesje gefeliciteerd met je kleine en ff doorzette het komt goed voor je het weet heb je je kleine mee naar huis

En hoe gaat met de andere dames??

Hey Bosbesje lees je verhaal. Wat heftig zeg! Fijn om te horen dat het een sterk pittig dametje is. Hoop dat ze snel groeit en snel met jullie mee naar huis kan. En nog van harte gefeliciteerd met de geboorte. Veel sterkte deze komende tijd en geniet van elk moment! :)

@Happy21
fijn dat de blaasontsteking weg is. Herkenbaar die pijnscheuten.

Ik heb ijzertabletten gekregen, had dus al een tijd last van allerlei dingen die nu terug te voeren zijn op ijzertekort. Nog 4 weekjes werken, maar wel nog minder qua uren omdat ik veel harde buiken heb. Doe teveel, terwijl ik voor mijn gevoel weinig doe haha. De kleine groeit goed, ligt al in de goede houding en zelfs al iets lager dan normaal. Heb placentalokalisatie gehad en die was goed, net als de uitslag van mn bloedtest want ik maak geen antistoffen aan. Dus al met al mama met ongemakken maar een kleine dame die het erg goed doet

Terug
Bovenaan