Bosbesje, happy21 en myfteria

Dag dames,

Hoe gaan de zwangerschappen?
Het is rustig in ons topic. De tijd vliegt.
Over een week al verlof en nog ongeveer 7 weken te gaan. Ik word echt al heel nieuwsgierig naar ons dametje :)

Hier gaat alles goed! 23 weken nu...Jullie al rond de 30/31...tijd om richting de bevalling te denken..
Hoe is het met bosbesje ik heb geen facebook dus hoop dat alles goed is met de kleine meid!

Ja richting de bevalling denken.... Ben er op het hoognodige na niet echt mee bezig. Moet het toch afwachten en het doen als het zover is. Heb een yogabal gekocht om makkelijker te kunnen ontspannen.

Bosbesje mag zelf vertellen over de dame. Kan wel zeggen dat het goed gaat. Soms toch handig fb. Je blijft op de hoogte ook als we elkaar niet spreken.

Fijn dat het goed met je gaat. Grappig zie nu pas dat ik 10weken op je voorloop

Hahaha dat is gezellig dat wij 10 weken schelen
:)
Dan hoor ik vanzelf wel van bosbesje hoe het gaat wel fijn dat het tot nu toe goed gaat!

Dan is facebook idd handig, maar toch ben ik blij dat ik geen facebook meer heb hoor...hihi stukje rust...

Zo'n yogabal zou ik ook wel willen ideaal!

Geen facebook is inderdaad wel rust hahahaha.
Yogabal kun je bij veel winkels kopen (scapino of thuiszorgwinkel etc) en ook online. Zijn helemaal niet zo duur heb zelf nog geen 16euro betaald.

Hey meiden!

zie dat er over mij geroddeld wordt :p hihi.

met de kleine uk gaat eigenlijk alles heel erg goed! Noortje is een tijd aan het sukkelen geweest met haar beademing. Nu schijnt ze last te hebben gehad van een vaatje wat nog open stond. De ductus. Bij de meeste kindjes gaat die na de geboorte dicht. Maar bij haar bleef die open staan. Daardoor had ze heel erg last met ademen. Nu zijn er medicijntjes die helpen om dat vaatje te sluiten. Die hielpen niet bij haar. Dus een paar weken geleden halsoverkop richting utrecht vanuit nijmegen. Want alleen in utrecht sluiten ze dat vaatje operatief. Twee dagen daar blijven overnachten. De operatie was zo gebeurd, denk een half uurtje. Het is eigenlijk alleen een klemmetje wat erop is gezet.
Na 2 dagen weer terug naar "huis", het ziekenhuis in nijmegen.
en vanaf dat moment gaat het alleen maar berg opwaarts! Noortje had eerst een beademingsslangetje rechtstreeks naar haar longen toe, die werd gewisseld met een cpap, dat is een kapje op haar neus die de lucht met wat druk erin blaast. Die wordt nu zelfs ook langzaam afgebouwd en ze krijgt nu zelfs een klein zuurstofbrilletje, hartsikke goed dus!
de artsen zijn echt mega tevreden. Zelfs alle infuusjes zijn eruit en noortje krijgt alleen nog maar vitamines en geen medicijnen meer.
voeding gaat wel nog steeds door een sonde, omdat ze zelf nog niet kan drinken. Ik kolf ongeveer 6/7 keer per dag en dat breng ik dan mee naar het ziekenhuis, daar geven wij of de verpleging het dan.
We mogen noortje nu ook zelf verzorgen. We mogen ze al uit de couveuse halen om lekker een paar uur te knuffelen . Met de geboorte woog ze 511gr en was ze 27.5cm. Nu is ze al 980gr en 33cm!

Oh en gister waren twee verpleegkundige zelfs aan het ruziën wie noortje mocht verzorgen hahaha. Noortje lag daar met haar mooie kraaloogjes rond te kijken. Wauw ben echt verliefd op dat kleine musje ♡

Terug
Bovenaan