Clomid vraag van een onervaren gebruikster

Ik was bij de zwangerschap van Fieke niet extreem moe. We wachten gewoon nog een weekje. 3 keer is scheepsrecht zeggen ze, zou wel leuk zijn. Ik kan wel goed nieuws gebruiken.
De miskraam speelt weer een beetje op. De uitgerekende datum komt in zicht. Ik had nu eigenlijk hoog zwanger moeten zijn. Ik was al gewaarschuwd dat het rond de uitgerekende datum wel weer moeilijker zou worden en dat klopt dus.

In oktober gaan we met miin familie weg ter ere van de 65 verjaardag van mijn vader. Hopelijk is het dan lekker weer. We hebben een super de luxe huisje dus ook met slecht weer zullen wij ons prima vermaken.

Hopelijk heb je een leuke verjaardag en werkt het weer een beetje mee. Dan kunnen de kinderen lekker buiten te keer gaan.

Tot later.

Zou zeker leuk zijn! Heb je nu zelf niet zoiets van, ik durf er niet te hard op te hopen maar het lijkt wel alsof ik echt zwanger ben? Ga je woensdag gelijk testen of wacht je nog een paar dagen af?

Wanneer had je uitgerekend geweest als het niet mis gegaan was dan? Je hoort het inderdaad wel vaker dat vrouwen rond de uitgerekende datum een terugslag krijgen als ze inmiddels nog niet weer zwanger zijn.

Leuk joh! Maar inderdaad; gezelligheid moet je toch met elkaar maken. Al heb je nog zulk prachtig weer en de sfeer is niet goed dan heb je er nog niks aan. En met zo'n koppel dan is het volgens mij altijd gezellig.

Helaas was het overdag geen weer om tuinfeest te houden, maar 's avonds hebben ze lekker buiten geravot. We hebben Gernald zo'n speeltoestel (van hout) moet glijbaan en schommels gegeven dus daar zijn ze wel zoet mee geweest. En hij is schandelijk verwend met cadeautjes. De halve eetkamertafel staat vol! Nu moet ie weer een jaartje wachten ;-)

Nou een fijn weekend en tot horens weer.

Ik ga er maar niet vanuit dat ik zwanger ben, dan kan het alleen maar mee vallen. Ik wacht netjes woensdag af. Mocht ik woensdag niet ongesteld worden dan ga ik donderdag wel testen. Dan weet ik waar we aan toe zijn. Moet nu op de poes van mijn nicht eten geven en de kattenbak leegscheppen. Eigenlijk niet erg handig als je zwanger bent/wilt worden.
Heb al wel even stiekem gecheckt wanneer ik uitgerekend zal zijn, mocht ik zwanger zijn. Op 1 april!! Zou wel leuk zijn, in het voorjaar. Fieke is van 6 december.

Ik zou op 5 augustus zijn uitgerekend, dus over een paar weekjes.Ik merk dat ik er weer steeds vaker aan moet denken, terwijl ik dat een tijd niet heb gehad. Het gaat wel weer over.

Leuk zo'n speeltoestel. Toen wij ons huis kochten stond er al een grote schommel aan het huis vastgemaakt dus die hebben we laten staan. Fieke kan dus ook lekker schommelen. Ze heeft ook al een glijbaan, haar nichtj en neefje waren er te groot voor geworden. Het is dus al een aardige speeltuin bij ons in de tuin.
Fieke wordt ook altijd erg verwend als ze jarig is. Maar ze is op 6 december jarig. Ze wordt dus in de maand december totaal overladen met kadoos. Slechte timing gehad, hihi. Ik moet dus altijd heel veel kadootjes verzinnen voor de decembermaand. Heb nu al iets verzonnen dus dat schrijf ik meteen op. En aangezien ze nog klein is krijgt ze ook veel kleding, vooral met kerst. Dat zijn in ieder geval practische kadoos.

Nu moet Gernald dus nog een week naar school en dan alweer 6 weken vrij. Hij heeft in ieder geval z'n verjaardag op school kunnen vieren aangezien het nog geen vakantie bij jullie is. Nog veel succes met hem nu hij een hele week naar school moet.

tot later.

Groetjes FB

Het is inderdaad wel het "veiligste" om er niet vanuit te gaan dat je zwanger bent, maar je gevoel en je verstand kun je niet uitschakelen. Ook al wil je er niet vanuit gaan dat je zwanger bent kunnen je gevoel en je gedachten wel eens wat anders zeggen. Maar goed nog een paar daagjes afwachten. Spannend hoor! Ik duim voor je! Ben je nog steeds zo moe?

Wat een leuke datum 1 april! Ik heb op 1 april aan de "buitenwereld" verteld dat ik zwanger ben, toen vroegen sommigen ook of het geen grap was ;-)

Het lijkt me vrij normaal dat je rond die datum weer last krijgt van sombere of verdrietige momenten. Het is tenslotte niet zomaar "iets" wat je hebt meegemaakt en moet verwerken. Geef het de tijd een een plaatsje.

Bij ons is het nu ook een halve speeltuin. Dat toestel op zich al en we hebben een grote zandbak, dus genoeg vertier, met alle fietsjes en trekkers er nog bij.

Dat is wel lastig ja dat je alles in 1 maand hebt. Dat is het bij ons nog mooi verdeeld. Vond het nu al een drama om voor vrienden een kleinigheidje te bedenken, laat staan dat ik 't voor sinterklaas ook nog eens moest doen.

Nou Gernald heeft maar 2 weken vrij. Hij gaat naar een speciaal kinderdagverblijf en dat valt niet onder het onderwijs. Dus het personeel heeft niet de CAO van het onderwijs. Hij heeft een ontwikkelingsachterstand en die proberen ze daar weg te werken. Komend schooljaar gaat hij daar sowieso nog naar toe en volgend voorjaar wordt gekeken of hij naar het reguliere onderwijs kan of dat hij naar het speciaal onderwijs moet. Hopelijk het eerste maar als dat niet zo is dan zij dat zo. Zou het niet leuk vinden (zo niet verschrikkelijk), maar als het beter voor hem is dan moeten wij ons daar bij neerleggen. Dus 7 augustus krijgt hij vakantie (dan gaan wij ook een weekje weg) en dan 24 augustus mag hij weer naar school.

Hoe gaat het met Fieke met zindelijk worden? Beter of is het nog hetzelfde?

Groetjes Corina

Hoi Corina.

De moeheid is verdwenen. Voel wel hier een daar steekjes in mijn buik. Morgen zal ik het weten.
Wat wel erg grappig was is dat Fieke ineens tijdens het avondeten zei dat mama baby in de buik heeft!!! Hoe komt ze daar weer bij? Er zijn wel een aantal leidsters op het kdv zwanger. Hopelijk heeft ze gelijk.

Wel verevelend dat Gernald maar zo kort vakantie heeft. Maar het is voor een goed doel moet je maar denken. Hopelijk kunnen ze de achterstand weg werken. Iedereen wil toch graag een zo "normaal" mogelijk kind. Fieke was erg laat met lopen (20 mnd) en dat vond ik al vervelend. Je gaat toch lopen vergelijken. We lopen nu nogsteeds in het zkh met haar ivm haar trage motoriek. Ze heeft ook steunzooltjes in haar schoenen. Wij zijn al dolblij met het feit dat ze loopt. dat het er niet helemaal perfect uit ziet nemen wij voor lief.
Wat voor achterstand heeft hij? Is er ook een oorzaak bekend? Hopelijk komt het allemaal goed.

De zindelijkheid van Fieke lijkt iets vooruit te gaan. Gisteren deed ze een paar druppels op de bank plassen en begon toen te piepen. Daarna heeft ze een grote plas op de wc gedaan dus ze had het toch door. 's Avond idem met poepen. Ik heb er dus goede hoop in.

Ik zit nu trouwens lekker op mijn werk te schrijven. Was toch achter de computer bezig.

Tot later.

groetjes FB

Ja spannend joh! 'k Zal aan je denken morgen en ik hoop dat je met goed nieuws komt.
Nou apart zeg! Je hoort het wel vaker dat kleine kinderen voor ze iets weten er iets over zeggen. Zouden ze daar een speciale gave voor hebben?

Nou dat hij maar zo kort vakantie heeft is een keuze van onszelf hoor. Als ik hem 6 weken thuis wil houden dan mag dat gerust, maar ik ben bang dat hij dan volledig uit zijn ritme zal zijn. Hij heeft lang tijd nodig gehad om daar te wennen en daar wil ik liever geen herhaling van. 1 week gaan we met vakantie en de andere week willen we nog wat dagjes uit zoals naar de dierentuin en dan is het denk ik al lang genoeg geweest voor hem. Maar mocht ik er nog een week aan vast willen plakken dan kan dat altijd.
Hij heeft een volledige achterstand. Dus motorisch en verstandelijk. Dat klinkt heel zwaar, maar hij is niet verstandelijk gehandicapt ofzo. Hij loopt gewoon ongeveer een jaar achter. Op dat KDV krijgt hij verschillende therapeën zoals logopedie, speltherapie en fysiotherapie. Een oorzaak is er niet van bekend. En ik heb eigenlijk geen behoefte om allerlei tests op hem los te laten dus we leggen ons er maar bij neer.
Gernald liep pas met de 23 maanden!! Maar hij deed het toen ook gelijk goed.
En wat doen ze in het ziekenhuis aan die motoriek dan? Therapie?

Dus toen ze op de bank plaste wist ze wel dat dat de bedoeling niet was. Wel goed dat ze de rest ophield en dat op de wc deed. Dat is inderdaad wel een stap in de goede richting!

Nou meid. Sterkte morgen. Ik ben morgen de hele dag niet thuis. Naar mijn vriendin dus ik hoop als ik iets van je hoor morgen dat het positief is. Duim voor je!

Groetjes Corina

Klopt, Fieke zeg wel iets vaker iets wat klopt. Bv wat we gaan eten. Hopelijk heeft ze het goed. Je hoort wel vaker dat kinderen meer openstaan voor "paranormale" dingen of zesde zintuig dingen. Laten we het hopen.

Met Fieke moet ik om de zoveel tijd langs de revalidatie arts ivm haar motoriek en steunzolen. Ze willen gewoon kijken of de verdere ontwikkeling in een normaal tempo blijft verlopen.

Veel plezier morgen bij je vriendin. Ik weet morgenvroeg al hoe laat het is. De afgelopen 2 keer was ik 's ochtend vroeg voordat ik naar me werk ging al ongesteld geworden. Zal wel voor alle zekerheid kijken of ik nog een zwangerschapstest heb liggen, anders morgen even kopen. Heb wel nog van een vriendin ovulatietests gehad, die had ze nog liggen. Hopelijk heb ik die niet meer nodig.

Tot morgen.

GRRRRRRRRRRRRRRR

Om 6:30 uur vanochtend was mijn dag alweer verpest.
Even met manlief overleggen of ik al niet deze cyclus (ronde 4) naar de gyn ga. Anders wordt het september (ronde 5). Ik mocht in augustus terugkomen!

Terug
Bovenaan