Clomid vraag van een onervaren gebruikster

Het is helaas niet anders met de protocollen. Ik werk zelf ook in een zkh dus weet een beetje hoe dat gaat.

Ik zit nu op cyclusdag 9. We mogen dus binnenkort weer aan het klussen. Zal ook eens de bijsluiter van de ovulatietesten doorlezen.

Ik ben van Fieke ook thuis bevallen, dat is erg goed bevallen. Hopelijk lukt het jouw ook deze keer. Lekker in je iegen omgeving, met al je spulletjes. Ik weet nog wel dat ik het traphek heerlijk vond om op te hangen als er weer een wee kwam, een aanrader dus.
Hoogstwaarschijnlijk moet ik de volgende keer in het zkh bevallen. Fieke heeft tijdens haar geboorte haar sleutelbeentje gebroken en daardoor kon ze toen ze een paar maanden was haar arm niet gebruiken. Gelukkig is het allemaal goed gekomen, maar wil niet het risico dat we de volgende keer pech hebben en dat ons kind een verlamde arm heeft.
Maar dat is van latere zorg, eerst zwanger worden.

nesteldrang is wel altijd goed voor je huis, wordt het ineens super schoon en opgeruimd. Ik weet nog wel dat ik met me dikke buik op en kussen zat op de grond om de combi magnetron schoon te maken.
Ook werd, toen ik bijna uitgerekend was, zeer regelmatig het bed verschoont. Normaal liet ik he soms wel eens een paar dagen langer liggen maar toen echt niet meer. Stel dat je moet bevallen en je bed is vies!! Ik zou me dood schamen, ook al zou misschien niemand het merken.

Wij wonen in tiel dus Ouwehand is maar een kwartier rijden.

Veel succes met je poets neigingen en tot later.

groetjes FB

Heb je bij je vorige cyclussen geen ovulatietesten gebruikt, dat je nu de bijsluiter gaat lezen? Dan wordt het begin volgende week weer een intensieve week voor jullie. Daar moet je man toch ook aan merken dat jij in je vruchtbare periode zit? Oh dit is misschien wel een erg persoonlijke vraag, dus als je hem niet wilt beantwoorden is het goed hoor ;-)

Ik wilde bij Gernald al heel graag thuis bevallen, maar ja dat mocht toen niet helaas. Niet dat ik het in het ziekenhuis slecht heb gehad hoor, integendeel zelfs, maar thuis bevallen lijkt me gewoon veel intiemer en persoonlijker.
Ik hoop dat ik nog aan het traphekje denk als ik hard aan het puffen ben :)

Nou ik schaamde me ook dood toen Gernald dus onverwachts 4 weken te vroeg was. Ik was nog helemaal niet klaar in mijn huis! Mijn moeder en zus zijn hier aan het poetsen geweest. Ik vond het vreselijk. Dus ik wil nu eigenlijk wel voor de 36 weken alles een goede beurt hebben gegeven, zodat ik 't daarna alleen nog maar een beetje bij hoef te houden.

Oh dat is zeker lekker dichtbij. Wij wonen tussen maas en waal dus ook niet echt ver weg, maar toch nog wel 3 kwartier rijden.

Nou vandaag heb ik strijkneigingen gehad. Ik wilde vandaag mijn was weggewerkt hebben (2 manden vol) want volgende week vrijdag gaan we met vakantie dus kan me nu geen achterstand permitteren.

Groetjes van Corina

(ik hoop dat ie 'm nu wel plaatst anders ga ik gillen!)

Leuk he, als het forum raar doet. Ik kopier altijd mijn tekst voordat ik op versturen druk. Mocht het dan mis gaan dan hoef ik alleen maar de tekst te plakken en klaar!!

Ik heb nog nooit ovulatietesten gebruikt. Een vriendin had ze over en heeft ze aan mij gegeven. Ik heb er wat aan en anders had zij ze gewoon voor de gein gebruikt. Als ik het goed heb onthouden moet ik er op dag 13 mee beginnen. We zullen zien.
Ik zeg niet te veel erover tegen manlief. Onder druk kan hij misschien slecht "presteren". Ookal merkt hij het wel aan mij. Normaal ben ik nooit zo'n "seksmaniak" en hoeft het van mij niet altijd. Behalve op dit soort dagen, hihi. Helaas is het niet anders en horen dit soort "verplichtingen" helaas bij het medische traject. Je moet er wat voor over hebben.

Zo te lezen gaat het goed met jouw nesteldrang. Straks blinkt je hele huis!!! Het is gewoon een lekker gevoel als je straks weet dat alles klaar en schoon is. Kan je de laatste weken rustig aan doen. Duimen dat je lekker thuis mag bevallen. Al geregeld wat je met Gernald gaat doen tijdens de bavalling? Hij maakt het zeker nu wel allemaal bewust mee dat hij een brusje krijgt.

Jij krijgt trouwens de eer om het 100 ste bericht te type. Ik vind het aan de ene kant wel raar dat je zo'n hele band hebt met een totaal vreemde. Of voor hetzelfde geld zit je te type met je buurvrouw. Misschien hebben wij elkaar wel eens gezien in bv Wamelland. Ik onderteken nooit met mijn naam aangezien het een nogal aparte naam is. Mocht een bekende ook op dit forum dan weet zij niet dat ik hier ook zit.

Nog een leuk weekend. Gaan jullie nog leuke dingen doen? Fieke ligt nu te slapen. Straks nog even boodschappen en dan naar een viendin waar manlief nu aan het straten is. 's avonds nog een verjaardag. Mijn schoonmoeder komt weer oppassen. Ben benieuwd hoe laat Fieke nu gaat slapen.

Tot later,

FB

Oh dat is wel een heel goed idee van je! Kan dat ding wel wat doen als ie 'm niet plaatst terwijl je een heel verhaal hebt getypt!

Ik vond het verschrikkelijk die verplichte "nummertjes" om zwanger te worden. En mijn man ook. Juist dan hadden we allebei geen zin en toch moest het. En dan mogen wij nog niet klagen omdat ik snel zwanger was. Maar ja het is voor een goed doel, alleen als het langer duurt lijkt het me wel steeds moeilijker of ervaar je dat niet zo?

Nou een thuisbevalling hoop ik ook erg op. Ben er al vaak genoeg over aan het mijmeren. Maar ja dat zal de tijd allemaal leren.
Wij wonen naast mijn ouders, dus als het 's nachts begint willen we in eerste instantie hem gewoon laten liggen. Mocht hij wakker worden dan brengen we hem bij mijn ouders. Als ik overdag begin brengen we hem denk ik bij mijn zus. Als hij dan bij mijn ouders is wil hij toch steeds naar mij toe en dan heb ik ook geen rust. Maar ja misschien loopt alles wel heel anders. We wachten het maar af.

Nou bedankt voor de eer hoor! haha
Ja maar dat is denk ik juist hetgeen je "bindt". Doordat je elkaar niet (denkt te) kent durf je ook meer los te laten en omdat je allebei het zelfde meemaakt en meegemaakt hebt schept dat al een band. Omdat je zo goed begrijpt wat de ander doormaakt.
Je hebt gelijk hoor. Daarom zet ik ook nooit mijn woonplaats e.d. op het forum en Gernald zijn naam ook niet direct, omdat dat dus ook een aparte naam is. In combi dan met mijn naam weten ze ook direct wie ik ben. Ik vind dat redelijk anoniem blijven ook wel prettig, want stel dat iemand meeleest die jij totaal niet moet, nou daar ben je mooi klaar mee!

Mijn zwager was zaterdag jarig en daar ben ik 's middags met die kleine man naartoe geweest. We hadden geen oppas dus is mijn man 's avonds geweest. Gezellig hoor op zaterdagavond alleen haha. Maar goed het was niet anders. Ik heb me toch wel vermaakt met een dvdtje. Verder hebben we niks spannends gedaan. Beetje voorbereiden op de vakantie.
Nou ik ga me eens met mijn was bemoeien.

Groetjes Corina

Klopt, de verplichte nummers zijn niets. Maar het is helaas niet anders. Het is voor een goed doel. Hopelijk wordt ik wel snel zwanger, dan zijn we er vanaf. Ik ga er maar vanuit dat het minimaal tot oktober nog moet. We wachten gewoon netjes af. Ik wordt nog erg goed in wachten.

Wel handig dat je ouders dicht bij je wonen. Altijd handig en helemaal tijdens de bevalling. Gelukkig wonen mijn ouders en schoonouders ook in de buurt.

Hier kan je "praten" met lotgenoten. Ookal bedoeld iedereen het goed met adviezen ed maar ze weten nooit hoe het voelt. Hier weten iedereen hoe het voelt, in wat voor traject je ziet en welke onzekerheid het met zich mee brengt.
Een paar goede vriendinnen weten precies in welk traject we zitten. Bij andere hou ik het globaler of zeg ik niets.

Afgelopen weekend was Fieke een beetje ziek. Ze had zaterdag en zondag koorts, maar was wel erg vrolijk en at en dronk goed. Dus geen idee wat het is geweest.

Al druk met de voorbereidingen voor de vakantie? Hopelijk blijft het een beetje lekker weer voor jullie. Wij gaan zaterdag bij mijn schoonzus en zwager + kids op bezoek. Die hebben een vaste staplaats op een camping. Fieke zal het wel erg leuk vinden om haar nicht en neefje weer te zien,ze zijn al bijna 3 weken op vakantie.

Ben benieuwd hoe ik morgen door kom. Morgen zou mijn uitgerekende datum zijn. Merk wel dat ik al iets emotioneler ben.

Vanmiddag met de ovulatietesten aan het stoeien geweest. Je moet wel bijna een atoom geleerde zijn om de uitslag te snappen. Normaal is het positief als je een streepje ziet, maar hier moet je kijken of het streepje sterker of gelijk is als het controle streepje.
Volgens mij was mijn test negatief. Maar dat klopt wel want ik zit pas op dag 13. Normaal is dag 15 mijn ovulatie. Dus morgen zal de test denk ik wel positief worden. Heb jij ze ooit gebruikt?
ben niet van plan om ze altijd te gaan gebruiken, kost kapitalen.

Misschien spreken wel elkaar nog. Anders alvast een hele leuke vakantie gewenst.

Groetjes FB

GGGRRRRRRRR.
Ik word gek van die ovulatietesten!
Heb maandag een test gedaan, op cyclusdag 13 zoals de bijsluiter aan gaf. De controlestreep was duidelijker dan de test streep dus nog geen eisprong. Gisteren en vandaag weer testen gedaan. Nu zijn de controle heel licht en is er helemaal geen test streep of heel licht.
Nu lijkt het net of de ovulatie al is geweest.
Ik snap er niets meer van. Ik dat altijd dat ik rond dag 15 mijn eisprong had. Bij de eerste meting in het zkh was het dag 17 en bij de tweede meting was dag 14-15.

Nu had ik vandaag weer last van mijn been. Dit heb ik ook weleens als ik ongesteld ben. Dus dat zou kunnen betekenen dat ik nu mijn eisprong heb. Vanavond maar weer klussen, gisteren ook al. Zal morgen nog een keer een test doen.

Ik lees op internet wel slechte referenties over de Kruidvat ovulatie test. Misschien toch eens andere proberen? Heb jij ze ooit gebruikt?
Tot volgende week.

Groetjes FB

Hoi Corina.

Lekker vakantie gehad? Lekker gerelaxed? Heeft gernald zich vermaakt met z'n neefjes/nichtjes?
Hopelijk hebben jullie het erg naar jullie zin gehad.

Wij hebben afgelopen weekend onze vakantie geboekt. We gaan 12 dagen naar een stacaravan in Luxemburg. We hebben er echt al zin in. Het is echt een kindercamping dus het moet helemaal goed komen. Alleen hopen dat we lekker weer hebben. We zien het wel. Hier voor de rest weinig nieuws te melden. Het is gewoon weer de gezellige wachttijd. Aankomende donderdag weten we hoe het deze ronde is vergaan.

Tot later.

groetjes FB

Terug
Bovenaan