Clomid vraag van een onervaren gebruikster

Hoi FB,

Hè wat jammer nou! Ik had 't je zo gegund! Heb heel de dag een beetje aan je lopen denken of je al een positieve test zou hebben gedaan. Je zult wel flink teleurgesteld zijn.
Ook al wordt het goed bedoelt dan komt het nog rot over. Het is nogal makkelijk gezegd dat je er niet teveel aan moet denken. Maar doet dat maar eens. Het is een grote, zo niet een hartewens en zet je gedachten daarover dan maar eens stil. Dat gaat toch niet! Wat zou het makkelijk zijn als dat kon.
Nou op naar de volgende poging maar weer.   Hopelijk heb je dan meer geluk.

Groetjes van Corina

Vanmiddag kwam 1 van mij beste vriendinnen vertellen dat ze zwanger is. Natuurlijk hartstikke leuk. Half januari wordt de baby verwacht, voor haar de eerste. Het lijkt haar/ons zo leuk om samen zwanger te zijn. Maar ik moet nog even geduld hebben. Hopelijk lukt het binnenkort maar eigenlijk heb ik er weinig hoop op. Ik denk gewoon dat clomid niet goed voor me is.

Later meer!

Hoi,

Dat zou zeker ontzettend leuk zijn als jullie tegelijk zwanger zijn. Bij onze eerste heb ik ook gelijk "gelopen" met iemand hier uit 't dorp en zo zijn we eigenlijk bevriend geraakt. We waren 2 dagen na elkaar uitgerekend. Uiteindelijk zit er 5 weken leeftijdsverschil tussen onze kinderen omdat die van ons 4 weken te vroeg en die van haar een week "te laat" kwam. Maar het geeft wel een extra dimensie aan je zwangerschap. Het samen beleven. Inderdaad, hopelijk is het over een paar weken ook raak bij je. Je bent zeker alweer met clomid begonnen? Vond je het moeilijk toen je vriendin je kwam vertellen dat ze zwanger is?

Groetjes!

Ik zit inderdaad alweer aan de clomid. We blijven volhouden!!
Het verbaasde me dat het me niet erg veel deed dat ze vertelde dat ze zwanger is. Ik ben natuurlijk hartsikke blij voor haar. Toen mijn andere vriendin K vorig jaar vertelde dat ze zwanger was had ik er meer "last" van. Vond het oneerlijk dat het bij haar wel zo lukte en dat wij aan het ploeteren waren. Dit was nog voor de miskraam toen    mijn cyclus niets was. Ook toen haar dochter werd geboren heb ik het niet droog gehouden. Ik had het zo leuk gevonden om samen met haar zwanger te zijn. Dit is haar derde kind dus denk ik niet dat ze nogeens zwanger wordt. Maar misschien zal ik nu wel zwanger zijn samen met vriendin H.
Toch proberen optimistisch te blijven ookal heb ik er weinig hoop in dat het zo zal lukken.

Heb jij erg veel last van het warme weer of kan je het nog goed aan? Wij vermaken ons prima. Lekker aan het buiten spelen. Meteen maar aan de zindelijkheids training begonnen. Ze vind de onderbroek erg  leuk, maar heeft gisteren nog haar kinderstoel onder geplast. Ze kan het wel goed ophouden maar de timing moet nog komen. We zien wel, ze is pas 2 1/2 jaar dus nog tijd genoeg. Maar zindelijk zijn zou wel makkelijk zijn.

Alvast een fijn weekend!
P.s. vanavond ga ik aan het BBQen. Manlief is weg dus gaan we samen met mijn ouders en schoonzus BBQen. Hopelijk blijft het weer goed.

Hoi FB,

Zo het forum is weer beschikbaar dus ik kan eindelijk weer reageren op je bericht. Hoe is het nu met je? De clomid weer achter de rug en nu op naar de eisprong?
Gelukkig dat je het nu goed kunt hebben om te horen dat je vriendin zwanger is. Is of wordt de sfeer tussen jullie niet gespannen door de zwangerschap.

Ik heb niet echt erg last van de warmte. Gewoon mijn bezigheden er aan aanpassen. Je kunt het je zo moeilijk maken als je zelf wilt. Heb sinds vanavond wel last van dikke voeten en dat heb ik nog nooit gehad, ook bij mijn zoontje niet, terwijl ik toen op 't laatst liep. Maar goed maar met de benen omhoog.

Ja dat is heerlijk als ze zindelijk zijn. Die kleine van ons is het sinds een maand of 2 en dat is echt een genot. Alleen al dat je die kosten van die pampers niet meer hebt. Dat merk je ook wel hoor.
En net wat je zegt, ze is nog klein genoeg, maar als ze het toch oppikt zou wel mooi meegenomen zijn.

Nou meid hoop gauw weer wat van je te horen.

Groetjes van Corina

Wel even wennen, het nieuwe forum. Heb ook mijn gebruikersnaam moeten wijzigen.
Wij zijn inderdaad weer op weg naar de eisprong. Ronde nummer 3. Misschien 3 keer scheepsrecht??!! Dit weekend maar weer beginnen met klussen.

Heb geen idee of de relatie tussen mijn vriendin en ik zal veranderen. De tijd zal het leren. Mocht ik natuurlijk ook binnenkort zwanger worden dan zal het wel goed blijven gaan tussen ons. Ik denk wel dat ik haar nog aardig wat moet vertellen over het hele zwangerschapsgebeuren. Ze wist namelijk nog niet dat er zwangerschaps BH's bestonden. Ze had al een paar nieuwe gekocht. Morgen gaan m'n dochter en ik een kadootje brengen.
Met de zindelijkheid gaat het redelijk. We houden nog gewoon even vol. Ze had alleen vandaag op het kdv "expres" in haar broek geplast. Er was gevraagd of ze moest plassen en toe zie ze nee maar 10 tellen later ging ze wel plassen. Ze hebben haar toen snel op het potje gezet om te plassen. Alleen toen ze klaar was heeft ze het potje leeggegooid. En toen had ze straf. Ben benieuwd wat ze moergen uitvoert.

Tot later.

Wel even wennen, het nieuwe forum. Heb ook mijn gebruikersnaam moeten wijzigen.
Wij zijn inderdaad weer op weg naar de eisprong. Ronde nummer 3. Misschien 3 keer scheepsrecht??!! Dit weekend maar weer beginnen met klussen.

Heb geen idee of de relatie tussen mijn vriendin en ik zal veranderen. De tijd zal het leren. Mocht ik natuurlijk ook binnenkort zwanger worden dan zal het wel goed blijven gaan tussen ons. Ik denk wel dat ik haar nog aardig wat moet vertellen over het hele zwangerschapsgebeuren. Ze wist namelijk nog niet dat er zwangerschaps BH's bestonden. Ze had al een paar nieuwe gekocht. Morgen gaan m'n dochter en ik een kadootje brengen.
Met de zindelijkheid gaat het redelijk. We houden nog gewoon even vol. Ze had alleen vandaag op het kdv "expres" in haar broek geplast. Er was gevraagd of ze moest plassen en toe zie ze nee maar 10 tellen later ging ze wel plassen. Ze hebben haar toen snel op het potje gezet om te plassen. Alleen toen ze klaar was heeft ze het potje leeggegooid. En toen had ze straf. Ben benieuwd wat ze morgen uitvoert.

Tot later.

Ik zie wel dat jij hetzelfde probleem hebt met het versturen van een bericht als ik. Bij mij staat 't er soms ook 2x hetzelfde bericht.

Als je tegelijk zwanger bent met je vriendin zullen jullie alleen maar hechter worden denk ik omdat je iets intiems met elkaar kunnen delen. Zou wel onwijs leuk zijn. Ik duim voor je dat 3x scheepsrecht is.
Nou nou dan zul je haar inderdaad wel heel wat te vertellen hebben als ze dat nog niet eens weet.

En hoe vond ze jullie cadeautje?

Haha sorry dat ik lach om je dochter hoor. Maar als ik het lees moet ik wel erg lachen. Kan me wel voorstellen dat ze straf kreeg, want het is natuurlijk wel erg ondeugend van haar. Tja ik ben 2 en ik zeg nee hè.

Terug
Bovenaan