quote: cootje78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-06-2009 12:10:31&apos

);
Hoi FB,
Dus het worden nu weer even een paar spannende dagen voor je. Heb je zelf al een idee of het goed is of niet of durf je daar niet aan te denken?
Wel lekker dat de druk van 't ziekenhuis nu even van de ketel is. Hopelijk heb je die 3x clomid niet nodig en ben je voor je terug moet naar 't ziekenhuis zwanger. Dat zou wel erg mooi zijn natuurlijk.
Ik ben nog steeds geduldig aan het wachten! Ik ben nog niet ongesteld dus we gaan de goede kant op. Morgen is het dag 31, op die dag werd ik de vorige cyclus ongesteld. Dus morgen wordt het spannend. Even tot morgenavond afwachten. Mocht ik nog niet ongesteld zijn dan ga ik een test doen. Het zou het mooiste verjaardagskado zijn, ben namelijk morgen jarig.
Nee gelukkig niet ernstig, maar wel heel vervelend. Hij heeft oorpijn gehad. 's Nachts lag ie te springen in bed van de pijn. Zo zielig!
En nu ben ik zelf niet erg lekker. Keelpijn en vannacht maagkrampen gehad. Kroop over de vloer van de pijn. Dus het gaat wat dat betreft allemaal niet zo lekker momenteel hier. En dan vieren we vandaag ook nog eens de verjaardag van mijn man, dus het komt allemaal erg ongelegen. Maar goed ik laat het allemaal maar wel doorgaan, want anders heb ik alle boodschappen voor niks in huis gehaald.
Toch nog een beetje een leuke verjaardag gehad ondanks de zieke? Vandaag vier ik mijn verjaardag. Dus dat word weer gezellig maar ook druk.
Maar dat is denk ik heel menselijk dat je een tikje jaloers bent. En iedereen met een gezond verstand heeft daar ook begrip voor. Dus voel je daar maar niet schuldig over.
Fijn weekend!
Groetjes Corina
Ik hou je op de hoogte. Het zou bijna te mooi voor woorden zijn als ik zwanger blijk te zijn. Nog even volhouden tot morgenavond. En dan kunne we aan het testen gaan.
Nog een leuke vaderdag gewenst voor jullie.