quote: cootje78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-06-2009 20:11:31&apos😉);
Hoi FB,
Nou afwachten maar weer voor je dus. Hoever zit je nu in je cyclus? Ik zit nu op dag 26. Vorige cyclus werd ik op dag 30/31 ongesteld. Dus nu is het afwachten. Het zou leuk zijn als ik zwanger zou zijn, dan kan ik mooi op mijn verjaardag (cyclusdag 31) een test doen. Afwachten dus de aankomende dagen.
Augustus klinkt nog erg ver weg, maar ik realiseer me dat dat over een week of 7 al is. Ik zou nog 3 keer clomid moeten gaan slikken voordat we terug gaan naar het zkh.Je hebt qua ziekenhuisbezoeken nu in ieder geval wel even rust. Nu maar hopen dat moeder natuur je gunstig gezind is.
Met mij gaat alles prima. Behalve dan dat mijn zoon ziek is. Dat is minder. Hij is toch niet ernstig ziek hoop ik. Altijd lastig, een ziek kind. Gisteren nog naar de vk geweest en alles was prima. Mooie bloeddruk en ik groei zoals ik zou moeten groeien. Dus kan eigenlijk niet beter. Soms word ik daar weleens bang van, maar dat moet ik maar niet doen en gewoon er van genieten. Klopt, gewoon lekker genieten van je zwangerschap. De tijd gaat toch al zo snel als je zwanger bent.
Vanochtend kwam mijn collega met baby op het werk trakteren. Wel leuk zo'n kleine lieve meid. Ik vind het tegenwoordig soms vervelend om al die zwangere vrouwen te zien. In de zomer valt het natuurlijk altijd wel meer op dan in de winter. Dat steekt soms toch een beetje, als je al die zwangere ziet lopen. Ookal gun ik het natuurlijk iedereen van harte. Tikje jalozie misschien.
Tot later en natuurlijk hou ik je op de hoogte.
Groetjes FB
Groetjes van Corina