Clomid vraag van een onervaren gebruikster

Oh nee dat is dan wat vroeg. Raar iets toch dat vrouwelijke lichaam. Gelukkig hoef je niet zo heel lang meer te wachten tot je weer naar 't ziekenhuis kunt. Die onzekerheid vreet ook aan je. Het gaat nooit snel genoeg, maar altijd te langzaam.
Wel fijn dat je man meegaat ja. 2 weten later altijd nog meer dan 1. Wat jij vergeet weet je man nog en anders om.

Groetjes!

Vanochtend weer bij de gyn geweest. Uit het bloed bleek dat ik weer een goede eisprong heb gehad. Dus de clomid werkt goed voor mijn eieren. Nu moeten we toch met clomid doorgaan tot augustus. Ik had eigenlijk verwacht dat we gingen switchen van hormonen. Nu moeten wel blijkbaar toch verder met clomid. In augustus moet mijn man ook weer z'n zaad laten nakijken. Dus nu nog 3 maal clomid. Toch enigsinds raar aangezien mijn slijmvliezen slecht reageren op clomid. Blijkbaar gaat hij er toch van uit dat mijn man maar eenmalig een slechte anayse heeft gehad. En dat het dus niet onmogelijk is om zwanger te raken als normaal zijn zaad wel goed. Blijkbaar moet het dan de "hobbel" kunnen nemen om door mijn slechte slijmvliezen heen te kunnen zwemmen.
We zijn in ieder geval wel even af van de ziekenhuisbezoeken.
In augustus gaan ze weer een keer naar mijn eiren kijken en krijgen we weer een samenlevingstest.
Hopelijk is het niet nodig en ben ik nu al of anders de komende maanden zwanger geraakt.

Alles goed bij jouw?
Groet FB

Hoi FB,

Nou afwachten maar weer voor je dus. Hoever zit je nu in je cyclus?
Augustus klinkt nog erg ver weg, maar ik realiseer me dat dat over een week of 7 al is. Je hebt qua ziekenhuisbezoeken nu in ieder geval wel even rust. Nu maar hopen dat moeder natuur je gunstig gezind is.

Met mij gaat alles prima. Behalve dan dat mijn zoon ziek is. Dat is minder. Gisteren nog naar de vk geweest en alles was prima. Mooie bloeddruk en ik groei zoals ik zou moeten groeien. Dus kan eigenlijk niet beter. Soms word ik daar weleens bang van, maar dat moet ik maar niet doen en gewoon er van genieten.

Groetjes van Corina

quote: cootje78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-06-2009 20:11:31'));

Hoi FB,

Nou afwachten maar weer voor je dus. Hoever zit je nu in je cyclus? Ik zit nu op dag 26. Vorige cyclus werd ik op dag 30/31 ongesteld. Dus nu is het afwachten. Het zou leuk zijn als ik zwanger zou zijn, dan kan ik mooi op mijn verjaardag (cyclusdag 31) een test doen. Afwachten dus de aankomende dagen.
Augustus klinkt nog erg ver weg, maar ik realiseer me dat dat over een week of 7 al is. Ik zou nog 3 keer clomid moeten gaan slikken voordat we terug gaan naar het zkh.Je hebt qua ziekenhuisbezoeken nu in ieder geval wel even rust. Nu maar hopen dat moeder natuur je gunstig gezind is.

Met mij gaat alles prima. Behalve dan dat mijn zoon ziek is. Dat is minder. Hij is toch niet ernstig ziek hoop ik. Altijd lastig, een ziek kind. Gisteren nog naar de vk geweest en alles was prima. Mooie bloeddruk en ik groei zoals ik zou moeten groeien. Dus kan eigenlijk niet beter. Soms word ik daar weleens bang van, maar dat moet ik maar niet doen en gewoon er van genieten. Klopt, gewoon lekker genieten van je zwangerschap. De tijd gaat toch al zo snel als je zwanger bent.

Vanochtend kwam mijn collega met baby op het werk trakteren. Wel leuk zo'n kleine lieve meid. Ik vind het tegenwoordig soms vervelend om al die zwangere vrouwen te zien. In de zomer valt het natuurlijk altijd wel meer op dan in de winter. Dat steekt soms toch een beetje, als je al die zwangere ziet lopen. Ookal gun ik het natuurlijk iedereen van harte. Tikje jalozie misschien.

Tot later en natuurlijk hou ik je op de hoogte.

Groetjes FB

Groetjes van Corina

Hoi FB,

Dus het worden nu weer even een paar spannende dagen voor je. Heb je zelf al een idee of het goed is of niet of durf je daar niet aan te denken?
Wel lekker dat de druk van 't ziekenhuis nu even van de ketel is. Hopelijk heb je die 3x clomid niet nodig en ben je voor je terug moet naar 't ziekenhuis zwanger. Dat zou wel erg mooi zijn natuurlijk.

Nee gelukkig niet ernstig, maar wel heel vervelend. Hij heeft oorpijn gehad. 's Nachts lag ie te springen in bed van de pijn. Zo zielig!
En nu ben ik zelf niet erg lekker. Keelpijn en vannacht maagkrampen gehad. Kroop over de vloer van de pijn. Dus het gaat wat dat betreft allemaal niet zo lekker momenteel hier. En dan vieren we vandaag ook nog eens de verjaardag van mijn man, dus het komt allemaal erg ongelegen. Maar goed ik laat het allemaal maar wel doorgaan, want anders heb ik alle boodschappen voor niks in huis gehaald.

Maar dat is denk ik heel menselijk dat je een tikje jaloers bent. En iedereen met een gezond verstand heeft daar ook begrip voor. Dus voel je daar maar niet schuldig over.

Fijn weekend!
Groetjes Corina

quote: cootje78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-06-2009 12:10:31'));

Hoi FB,

Dus het worden nu weer even een paar spannende dagen voor je. Heb je zelf al een idee of het goed is of niet of durf je daar niet aan te denken?
Wel lekker dat de druk van 't ziekenhuis nu even van de ketel is. Hopelijk heb je die 3x clomid niet nodig en ben je voor je terug moet naar 't ziekenhuis zwanger. Dat zou wel erg mooi zijn natuurlijk.
Ik ben nog steeds geduldig aan het wachten! Ik ben nog niet ongesteld dus we gaan de goede kant op. Morgen is het dag 31, op die dag werd ik de vorige cyclus ongesteld. Dus morgen wordt het spannend. Even tot morgenavond afwachten. Mocht ik nog niet ongesteld zijn dan ga ik een test doen. Het zou het mooiste verjaardagskado zijn, ben namelijk morgen jarig.
Nee gelukkig niet ernstig, maar wel heel vervelend. Hij heeft oorpijn gehad. 's Nachts lag ie te springen in bed van de pijn. Zo zielig!
En nu ben ik zelf niet erg lekker. Keelpijn en vannacht maagkrampen gehad. Kroop over de vloer van de pijn. Dus het gaat wat dat betreft allemaal niet zo lekker momenteel hier. En dan vieren we vandaag ook nog eens de verjaardag van mijn man, dus het komt allemaal erg ongelegen. Maar goed ik laat het allemaal maar wel doorgaan, want anders heb ik alle boodschappen voor niks in huis gehaald.

Toch nog een beetje een leuke verjaardag gehad ondanks de zieke? Vandaag vier ik mijn verjaardag. Dus dat word weer gezellig maar ook druk.
Maar dat is denk ik heel menselijk dat je een tikje jaloers bent. En iedereen met een gezond verstand heeft daar ook begrip voor. Dus voel je daar maar niet schuldig over.

Fijn weekend!
Groetjes Corina
Ik hou je op de hoogte. Het zou bijna te mooi voor woorden zijn als ik zwanger blijk te zijn. Nog even volhouden tot morgenavond. En dan kunne we aan het testen gaan.

Nog een leuke vaderdag gewenst voor jullie.  

Hoi!

Nou in ieder geval (alvast) GEFELICITEERD!!!
31 ben je nu ook geworden toch? Het zou inderdaad een waanzinnig mooi kado zijn voor je verjaardag als je morgen een positieve test in handen hebt. Ik ga vandaag nog en morgen voor je duimen hoor! Hopelijk helpt 't .
Jawel de verjaardag was wel gezellig. Met paracetamol heb ik me redelijk goed op de been kunnen houden en sinds vandaag is die kleine ook weer aan de beterende hand.
Heb jij een leuke verjaardag gehad? Wel lekker dat je vandaag door je verjaardag de afleiding had. Nu morgen nog......
Ik hou met spanning 't forum in de gaten. Laat me gauw iets weten.

Groetjes van Corina

Helaas geen positieve test op mijn verjaardag.
Ik ben vanochtend weer "netjes" ongesteld geworden. Leuk om te weten dat alles weer werkt .
Wel balen. Moet je gemaakt blij doen als iedereen je feliciteerd op  je werk. Daar had ik eigenlijk helemaal geen zin in. Zegt ook nog een collega (die op de hoogte is van de situatie) dat ik er niet teveel aan moet denken . Ze bedoelt het natuurlijk goed maar . Dus nu op naar ronde 3!
Heb wel een hele mooie tekening van mijn dochter gehad, vol met glitters. Als ik haar zie ben ik super blij dat ik al een dochter heb.
Ga nu even manlief helpen met het planten van een plant die ik heb gekregen.
""Spreek" je later en nog bedankt voor je felicitaties.

Terug
Bovenaan