PippaLotta jaaa dat komt zeker dichtbij voor jullie haha! Hoe kijk je er tegenaan dat het in feite elk moment kan beginnen? En heb je verder iets van een bevalcursus o.i.d. gedaan? Ik heb ons hier toch maar ingeschreven voor een snelcursus van een halve dag
focus op ontspanning en hoe je partner je kan ondersteunen... naast inderdaad doen wat jij op dat moment vraagt haha! Die heb ik met 36 weken ongeveer.. eerder was daar geen plek meer..
Ikbendoutzen ah wat fijn dat de energie langzaamaan terugkomt! Hier voelde ik me na 12 weken en 1 dag ook echt weer stukken beter! Ik had al een buikje van mezelf, precies dat stuk onder mijn navel én ik had behoorlijk last van opgeblazen darmen... je zag bij mij dus al heel snel een buikje maar dat was nou niet direct de baby...
Met een week of 14 zag je wel echt goed dat ik zwanger was, omdat ik ook echt een zwangere buik had en niet maar een klein bobbeltje. Hoop dat jij ook snel zichtbaar zwanger bent, daar keek ik ook echt naar uit!!
Ik merk hier dat het nu steeds wat zwaarder wordt (28 weken) en dat ik nog wel heel veel kan natuurlijk maar wel een beetje moet gaan doseren. En zware dingen in elkaar zetten moet ik maar even achterwege laten, merk dat mijn buik anders echt naar gaat voelen. En mijn schaambeen doet onwijs pijn als ik even heb gezeten en weer op sta, dat is wel even wennen!
Maar verder voel ik me gelukkig nog hartstikke lekker en kan ik met een waaiertje de warmte goed hebben!