De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

Wat leuk dit!!! Heb ook een tijdje meegelezen en geschreven op het forum bij de dames die al wat langer wachten. Wat leuk en mooi om te lezen dat een aantal ook zwanger zijn! Gefeliciteerd allemaal. Hier ondertussen 14 weken. Over 10 dgn alweer de geslachtsbepaling, spannend! Hopelijk gaat het goed bij iedereen. 

Taraa wat fijn dat je de baby ook zo voelt, en wat leuk een jongentje!!  Voel je je goed?
MR wat goed! Heb je ook een lichte voorkeur? Wij ontlopen elkaar niet zoveel! Ik zit vandaag op 12 weken:) 

Wat leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat! Elke fase van de zwangerschap is bijzonder en heeft leuke en minder leuke kanten!
Hier gaat het goed. Nog 3,5 week tot de uitgerekende datum.. komt nou wel dichtbij hoor! Heb nu bijna alle spulletjes klaar staan dus mevrouw mag van mij ook best eerder komen! :)

Aan dat schiet ook al op Taaraa! En wat leuk, een jongetje! :) ben je al uit de naam? Ik ben ook zo aan het genieten van het getrappel...al merk ik wel dat ze met de week sterker aan het worden is dus dat wordt nog wat ;) 
MR leuk, de geslachtsbepaling! Wij moesten door corona tot de 20 weken wachten.. dat duurde eindeloos haha! Heb je een idee wat het zou kunnen zijjn? Ik heb me toen helemaal gek gegoogeld naar ramzi/nub theorieën haha
Ikbendoutzen wat fijn, toch magisch hè die 12 weken? 
Pippalotta ooooh echt de laatste loodjes dus! Voel je je goed, of toch wel pittig met het warme weer? Ik vind het nu soms al zwaarder worden (27 weken) en als ik dan denk aan hoe lang ik nog "moet" en hoeveel zwaarder het fysiek nog gaat worden dan knijp ik hem wel even haha..

Pippa lotta succes met de laatste loodjes en hoop een voorspoedige bevalling voor jou! 

Bobelle zeker een magische grens:) kan niet wachten tot ik echt een buik krijg:) 

Bo-Belle: Ik voel me gelukkig nog heel goed! Tis idd allemaal echt wel eens stukje zwaarder, maar met een aangepast (bejaarden)tempo kan ik dit prima volhouden :) Ik vond het twee weken geleden nog wel echt lastig dat ik niet alles kan doen wat ik me bedenk, maar nu ik het geaccepteerd heb, voel ik me weer helemaal happy :)
Ikbendoutzen: dankjewel meis! Vandaag hadden mn man en ik een gesprek met verloskundige over de bevalling.. Het komt nu wel echt dichtbij hoor! Hihi, ze zei heel "streng" tegen m'n man: alles wat je vrouwtje zegt, moet je gewoon doen, niet in discussie gaan.. :) Hoe is het met jou? Heb je nog veel last van je kwaaltjes?

Pippalotta hahah prachtig die uitspraak! Hoe kijk je tegen de bevalling aan?  Ik voel mij gelukkig weer stukken beter, ook weer wat meer energie en vanaf deze week ook weer gestart met sporten. Dus voelt wel goed!! 

Wanneer kregen jullie een buikje? 

PippaLotta jaaa dat komt zeker dichtbij voor jullie haha! Hoe kijk je er tegenaan dat het in feite elk moment kan beginnen? En heb je verder iets van een bevalcursus o.i.d. gedaan? Ik heb ons hier toch maar ingeschreven voor een snelcursus van een halve dag ;) focus op ontspanning en hoe je partner je kan ondersteunen... naast inderdaad doen wat jij op dat moment vraagt haha! Die heb ik met 36 weken ongeveer.. eerder was daar geen plek meer..
Ikbendoutzen ah wat fijn dat de energie langzaamaan terugkomt! Hier voelde ik me na 12 weken en 1 dag ook echt weer stukken beter! Ik had al een buikje van mezelf, precies dat stuk onder mijn navel én ik had behoorlijk last van opgeblazen darmen... je zag bij mij dus al heel snel een buikje maar dat was nou niet direct de baby... 
Met een week of 14 zag je wel echt goed dat ik zwanger was, omdat ik ook echt een zwangere buik had en niet maar een klein bobbeltje. Hoop dat jij ook snel zichtbaar zwanger bent, daar keek ik ook echt naar uit!! 
Ik merk hier dat het nu steeds wat zwaarder wordt (28 weken) en dat ik nog wel heel veel kan natuurlijk maar wel een beetje moet gaan doseren. En zware dingen in elkaar zetten moet ik maar even achterwege laten, merk dat mijn buik anders echt naar gaat voelen. En mijn schaambeen doet onwijs pijn als ik even heb gezeten en weer op sta, dat is wel even wennen! 
Maar verder voel ik me gelukkig nog hartstikke lekker en kan ik met een waaiertje de warmte goed hebben! 

Terug
Bovenaan