De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

Goed om te horen @Ikbendoutzen ? Ik las het toevallig vanmiddag in het andere draadje. Geen idee hoe ver ze ondertussen is. 

ikbendoutzen: nahw wat lief dat je het hier verteld ?
Ik ben weer hartstikke zwanger voor nu dan, hopelijk is 3x scheepsrecht en mogen we dit wondertje nu echt eens krijgen!! ?❤️ Testen zijn van gister mijn nod, zou vandaag dan 4+1 zijn pas ? heeeeel pril! 

[quote quote=10330949]ikbendoutzen: nahw wat lief dat je het hier verteld ? Ik ben weer hartstikke zwanger voor nu dan, hopelijk is 3x scheepsrecht en mogen we dit wondertje nu echt eens krijgen!! ?❤️ Testen zijn van gister mijn nod, zou vandaag dan 4+1 zijn pas ? heeeeel pril! [/quote]
Jaa echt zo super Wilkindje,  hoe voel jij je?

Cardiozuster: thanks Meis ☺️
ikbendoutzen: ja ik voel me eigenlijk prima ☺️ Had verwacht dat ik banger en meer ongerust zal zijn maar voel me goed, hopelijk is het dan nu ook een keer goed ? hoe gaat het met jou Meis?

Wat fijn! Ook fijn dat je je happy voelt, dat dit maar een mooi plakkertje mag zijn. Heb je al een echo gepland staan? 
Ik ben nu 11 weken en voel me blij maar fysiek wel wat kwaaltjes, zenuwbeknelling en vooral moe maargoed, ik ben vooral mega blij met die kleine dat is hoofdzaak, die kwaaltjes gaan wel weer over! 

@WilKindje Oh het is je zo gegund! Ik duim voor een plakker. Je testen zien er mooi uit. Ik hoop dat je snel een goede echo hebt!
Ik ben ondertussen alweer 8w+3d. We hebben volgende week woensdag het intakegesprek en 29 juni de termijnecho. 

Terug
Bovenaan