De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

Ja qua testen was het nooit een probleem die liepen steeds goed op ? alleen nu wel erg vroeg dan, vind ik. Vandaag 4+2. Maandag komt vrouw van moeders voor moeders voor de 3e keer dit half jaar ? de volgende maandag mag ik dan starten ☺️ Mijn eerste echo heb ik voor 02-07 staan in het ziekenhuis, hopelijk dan eens alles goed ? voor nu gaan we proberen te genieten zolang ik me goed voel en geen zorgen maak ?

@WilKindje Dit keer moet het gewoon goed zitten zodat jij eind februari (denk ik?) mama wordt van een heerlijk kindje!
Ik hoop dat de tijd tussen nu en 2 juli een beetje snel voorbij gaan voor je!

Wauw, gefeliciteerd wilkindje! Dat zijn mooie knaltesten! Ook ik duim heel hard mee voor een goede zwangerschap... 
Wat knap van je dat je dan toch elke keer zo vroeg begint met moeders voor moeders! Dat vind ik nou echt doorzettingsvermogen haha! Ik vond het zelf best spannend om ze in te schakelen, maar ivm stop heb ik het uiteindelijk ook maar kort kunnen doen. Een maandje ofzo, t/m week 16 dacht ik. 
Hier gaat alles prima, gister de 26 weken aangetikt :) ik heb aan het eind van de dag wel een moe lijf haha. Beetje rugpijn en onwijs gespannen buik. Trekt gelukkig allemaal weg zodra ik een nachtje heb geslapen. 
Ik heb nu een weekje vakantie maar mijn partner is druk aan het werk. Denk dat ik lekker de kinderkamer ga afmaken en allerlei to-do schoonmaakklusjes die ik gedaan wil hebben voor de baby komt. Mijn verlof is midden in de zomer dus dit lijkt me relaxter qua temperatuur haha ;) 

Mooi bobelle, alweer 26 weken! Maar lekker rustig aan doen ook! Heerlijk dat je nu in alle rust je kluslijstje kunt afwerken. Snap dat dat nu prettiger is dan je straks met een nog grotere bolle buik moet lopen zweten.  Hebben jullie al namen? En wanneer begint voor jou het verlof?

ikbendoutzen, volgens mij zijn we eindelijk uit de naam haha! Een jongensnaam hadden we zo maarja het is een meisje en dat vonden we een stuk moeilijker. 
We hebben heel lang een naam op het oog gehad, maar toen kwam er een nieuwe collega bij mij die zo heette. Dat werd uiteindelijk een ex-collega maar is nu een goede vriendin. Lang over nagedacht of we dat nou wel of niet willen. We gaan nu voor een andere naam, maar die is wel aan populariteit aan het toenemen.. vonden we ook lastig haha. Maar we hebben een weekje binnenshuis geoefend met de naam en dat vinden we toch wel echt het mooist, dus we gaan er nu gewoon voor! 
Ik ben 18 september uitgerekend, dus zou rond 18 augustus met verlof gaan. Echter, mijn tijdelijke contract loopt tot 20 juli en wordt niet verlengd... ik moet nog alles met uwv regelen maar ik ga dus denk ik een maandje eerder met verlof (zelf betaald van spaargeld zeg maar). 
Hoe is het hier met de rest?

Ah echt lastig dan he?! Inderdaad als je eenmaal iemand kent ga je altijd bij die naam aan die persoon denken. Vervelend dat jij zelf dat laatste stukje moet betalen... iets eerder vrij om dingen te regelen daarentegen misschien wel weer fijn. 

Hoe gaat het met de rest? 

Superleuk dit topic! Zoveel bekende namen. Gefeliciteerd allemaal. Ik ben zo blij voor ons allemaal, het is voor velen toch nog gelukt!
Ik ben momenteel 25 weken en 5 dagen. Voel de baby al flink trappelen. Het is ZO bijzonder!! Krijg een jongetje ♡
Hoe gaat het met jullie?

Terug
Bovenaan