ChaCha, aaah ik dacht het gister al! Hele reactie getypt, maar iets verkeerd gedaan en daarna geen tijd meer gehad haha. Maar wauw!! Onwijs gefeliciteerd, hoe fijn!! Het is je ontzettend gegund zeg, op naar een baby!
ElsieJoy, wat leuk om weer eens wat van je te horen zeg!
En 7 maanden alweer, wauw... ik weet nog zo goed dat je de zwangerschap aankondigde! Hoe lang zouden jullie moeten wachten voor je officieel mag starten voor nog een kindje? Wat goed om te horen dat alles zo goed gaat en hoe jullie het ervaren!
PippaLotta, wat een zoete woorden maar ik kan me er 100% in vinden haha! Wat fijn dat jullie zo aan het genieten zijn samen.
Ikbendoutzen, hoe gaat het met jou? Is de babykamer al af?
Ik ben sinds 2 dagen alleen met Milou en zoals voorspeld gaat alles net een beetje anders dan toen de kraamzorg er nog was...
Het is nog steeds een heerlijk kind en zoete baby, maar krampjes hebben hun intrede gedaan en dat in combinatie met borstvoeding maakt me ook wel flink onzeker soms. Slaapt ze niet te kort, eet ze wel genoeg? Heb ik straks een overprikkeld kind dat niet langer dan een uur kan slapen? Eet ze daarom minder? Eet ze eigenlijk wel minder? Naja, ga zo maar door
De nachten zijn nu ook even pittig, ze kwam eigenlijk om de 3 uur en ik kon haar in ieder geval na 2 voedingen in haar bedje leggen. Door de krampjes is ze wat langer wakker na een voeding en krijg ik haar niet in bed haha. Dus ze slaapt al 2 nachten fulltime op mijn borst. Net zo lekker als pittig
Verder geen klaagzang hoor haha, alleen hersenspinsels van een nieuwe mama