De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

Ikbendoutzen, denk je?? Ik heb 8 dagen geleden pregnyl 5000 gezet.. In mijn kliniek zijn ze ook 100% overtuigd dat het niet van de pregnyl is. Maar ik heb zoveel schrik, geloof het gewoon niet?

Lieve dames, ik denk dat ik me hier officieel mag toevoegen?
https://www.mupload.nl/img/mbapt5oq.jpeg
Net zoals bij Bo-Belle van de eerste iui raak. Ik kan het bijna niet geloven! 

ChaCha, aaah ik dacht het gister al! Hele reactie getypt, maar iets verkeerd gedaan en daarna geen tijd meer gehad haha. Maar wauw!! Onwijs gefeliciteerd, hoe fijn!! Het is je ontzettend gegund zeg, op naar een baby!
ElsieJoy, wat leuk om weer eens wat van je te horen zeg! :D En 7 maanden alweer, wauw... ik weet nog zo goed dat je de zwangerschap aankondigde! Hoe lang zouden jullie moeten wachten voor je officieel mag starten voor nog een kindje? Wat goed om te horen dat alles zo goed gaat en hoe jullie het ervaren!
PippaLotta, wat een zoete woorden maar ik kan me er 100% in vinden haha! Wat fijn dat jullie zo aan het genieten zijn samen. 
Ikbendoutzen, hoe gaat het met jou? Is de babykamer al af? :) 

Ik ben sinds 2 dagen alleen met Milou en zoals voorspeld gaat alles net een beetje anders dan toen de kraamzorg er nog was... ;) Het is nog steeds een heerlijk kind en zoete baby, maar krampjes hebben hun intrede gedaan en dat in combinatie met borstvoeding maakt me ook wel flink onzeker soms. Slaapt ze niet te kort, eet ze wel genoeg? Heb ik straks een overprikkeld kind dat niet langer dan een uur kan slapen? Eet ze daarom minder? Eet ze eigenlijk wel minder? Naja, ga zo maar door ;) 
De nachten zijn nu ook even pittig, ze kwam eigenlijk om de 3 uur en ik kon haar in ieder geval na 2 voedingen in haar bedje leggen. Door de krampjes is ze wat langer wakker na een voeding en krijg ik haar niet in bed haha. Dus ze slaapt al 2 nachten fulltime op mijn borst. Net zo lekker als pittig :) 
Verder geen klaagzang hoor haha, alleen hersenspinsels van een nieuwe mama

Even snel bijgelezen (drukdrukdruk!)
@Bo-Belle Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje ♡♡ Zo te lezen gaat het goed, heel fijn!
@Cha-Cha Yaaaaay! Dit ziet er hartstikke goed uit. Ik denk dat ik je mag feliciteren hoor. Wat is het jullie gegund. 
Korte update: Met mij en de kleine gaat het goed. Vandaag 24w+4d en tot nu toe mag ik niet klagen. We hebben bijna alle spullen in huis. Een aantal dingen moeten nog worden geleverd. Ik kijk wel uit naar m'n verlof. Ik stop met 36w, dus nog 11 weken te gaan waarvan één week vrij vanwege de herfstvakantie.

[quote quote=10360259]Lieve dames, ik denk dat ik me hier officieel mag toevoegen? https://www.mupload.nl/img/mbapt5oq.jpeg Net zoals bij Bo-Belle van de eerste iui raak. Ik kan het bijna niet geloven![/quote]
Jaaaa!!! Helemaal geweldig! Je bent zwanger! Super gefeliciteerd, wat geweldig zeg, hoe voel je je??

@bo belle, respect voor jou! Helemaal wennen aan elkaar natuurlijk en dat dat niet gelijk van een leien dakje gaat is natuurlijk logisch, maargoed snap heel goed dat je daar onzeker van kunt worden. Ondersteund je man je ook goed in de nachten?  Ik weet zeker dat je met je moederinstinct vast goede keuzes kunt maken en fijn dat je daarnaast ook geniet van je kleine meisje. Hoop dat die vervelende krampjes snel weg gaan en jullie dagen en nachten wwer wat tot rust komen. 

Hier gaat het goed, merk wel wekelijks dat het  fysiek steeds zwaarder wordt, veel harde buiken wel weer tijdens het werken, ribpijn en rugpijn, maar wel vol te houden. Ik tel echt af, nog 7 weken werken... daarnaast geniet ik van de schopjes en de mooie buik,  fysiek blijf ik het wel een ding vinden, daar geniet ik niet van. Kamertje is zo goed als af, nog een paar kleine dingetjes ophangen en kopen, ben er graag even om alle leuke kleertjes te bekijken en weg te dromen:)

Bo-Belle, bedankt meid! Echt onwezenlijk dit? ik moet zeggen dat we er beiden wel heel positief in staan nu. Stap 1 is gezet! En wat is het gewenst dat kleine aapje?. Je hebt trouwens echt een hele mooie naam gekozen! Helemaal fan van?. Ik snap dat het best pittig kan zijn. Jij moet haar leren kennen en zij jou. Maar vertrouw op je moederinstinct! Je kan het!! En idd, genieten maar, voor je het weet kan ze praten?
Zwaantje, thanks! Ik heb nog een predictor gedaan smiddags, die kleurde al toen hij nog aan het doorlopen was?. Dus ik ben best wel overtuigd nu haha! Verder voorlopig nog geen kwaaltjes, maar het is natuurlijk wel early days! Wat goed dat alles goed gaat met jou en de kleine! Geniet er nog van!
Ikbendoutzen, jahaaa het is echt nu? eerste echo gepland op 15/10, hopelijk dan al wat te zien. En dan tussen 10-11w naar het universitair ziekenhuis voor de grote echo voor de neurale buisdefecten. Hopelijk alles gewoon gezond met dit aapje?. Heb je veel last van die harde buiken? Kan je het wat rustiger aan doen op het werk? Ik kijk ook enorm uit naar de kinderkamer! Wordt een gedoe hier, staat nog vol rommel van de verhuis?

Hey meiden, ben weer wat teruggetrokken ? een hele week met mijn bewoners op vakantie geweest, was best wel pittig 24/7 qua verzorging en iedere dag een uitje maar we hebben het overleefd ☺️ Nu 21+1 en heb echt al een flinke buik, staat mooi naar voren maar ook vrij hoog dus zitten is nu al een ding ? verder heb ik vanaf een week of 14 carpaal tunnelsyndroom (ook niet gek toen met 34 graden, raak het nu niet meer kwijt), we zijn nu lekker een weekendje weg met me ouders en de hond en volgende week naar de notaris voor ons eerste huis en dan gaat het klussen en verhuizen beginnen ? allemaal erg leuk maar ook druk nog want ik heb dus geen vrij en werk nogsteeds onregelmatig in de gehandicaptenzorg 1 op 8 dus word vast pittig , maar onze kleine man doet het super! Kan niet wachten tot hij echt sterk genoeg is om door de placenta (aan de voorkant) heen te schoppen, nu af en toe een flinke plop al ??

Terug
Bovenaan