De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

Wauw Bobelle super gefeliciteerd! Wat geweldig! Wat knap dat je het toch nog zonder keizersnede hebt kunnen doen , zeker als het een lange bevalling was, dan ben je natuurlijk helemaal kapot al. Hoe vond je de bevalling zelf? Viel het je mee of tegen? 
Wat een bijzondere week moet jij hebben gehad zeg! Super knap hoe je het allemaal doet! Echt respect.  Ik hoop dat jullie lekker aan elkaar kunnen wennen en veel kunnen genieten, fijn dat Milou goed gezond is en jij ook weer herstellende bent. Zo blij voor jou! 

Wauw Bobelle super gefeliciteerd! Wat geweldig! Wat knap dat je het toch nog zonder keizersnede hebt kunnen doen , zeker als het een lange bevalling was, dan ben je natuurlijk helemaal kapot al. Hoe vond je de bevalling zelf? Viel het je mee of tegen? 
Wat een bijzondere week moet jij hebben gehad zeg! Super knap hoe je het allemaal doet! Echt respect.  Ik hoop dat jullie lekker aan elkaar kunnen wennen en veel kunnen genieten, fijn dat Milou goed gezond is en jij ook weer herstellende bent. Zo blij voor jou! 

Gefeliciteerd BoBelle! Fijn dat het zo goed met jullie gaat! Dat van die drukke kraamweek herken ik! Je krijgt het hopelijk steeds rustiger!
Ons meiske is inmiddels ruim 10 weken. Man man man wat genieten we van haar! Ze is zo lief! Onze droom is echt uitgekomen en het is nog veel mooier dan we ons hadden voorgesteld :)

Ikbendoutzen, superlief dankjewel! Ik mocht idd vandaag testen, maar ik ben er niet wijzer op?. Zondagavond minibeetje bruinverlies, maandag overdag idem (maar in totaal mss de hoeveelheid van een 0,02 eurocentje) dinsdagochtend nog minibeetje en sindsdien niks meer. Ik heb exact 2 weken geleden inseminatie gehad en moest vorige week dinsdag (8d geleden) pregnyl zetten. Volgens verpleegsters en dokters in m'n fertiliteitscentrum mag ik met een gerust hart testen op 8 dagen na de pregnyl, dus op m'n nod. Ik voeg even de test toe: https://www.mupload.nl/img/ljcgpwx7dfm.jpeg
dus nu weet ik het niet?? ik heb geen symptomen, ging er echt vanuit dat het niks was maar dan dit.. Ik hoor verschillende dingen: te duidelijk om van pregnyl te zijn, kan tot 10 dagen wel van pregnyl zijn... dus ik wacht het nog even af?
Bo-Belle, van harte gefeliciteerd met je mooie meid!! Geniet geniet geniet!
Elsiejoy, wat fijn, al 7 maand! En fijn dat je al nadenkt over een tweede! Als je je er klaar voor voelt, waarom niet!
pippalotta, de tijd vliegt he met zo'n klein dropje! Geniet ervan meid!

https://www.mupload.nl/img/v6j4jjh4d00a.jpeg
deze heb ik getrokken ik denk na 2min. Maar dus ruim binnen afleestijd. Mindfuck wel haha?

Elsiejoy wat beschrijf je dat prachtig! Wat super dat jullie zo aan het genieten zijn van jullie zoontje! Voor jullie nu dus weer aftellen totdat je weer mag gaan proberen, hoop dat het jullie nu snel gegund is! Ik hoop dat hij snel gaat doorslapen, lijkt me inderdaad vrij slopend, je hebt t er voor over maar slaap erbij zou natuurlijk ook fijn zijn!   Met mij gaat t erg goed, tel de weken af tot ik met verlof mag, nog precies 7 te gaan na deze week. Kwaaltjes genoeg maar is goed door te komen, soms heb ik wel eens zo n dag dat ik denk pfff die k  u t klachten telkens, maargoed, het is het waard en ik ben echt enorm blij (nu al) met onze kleine man in de buik. 

Pippa Lotta, wat super dat jullie zo genieten! ik word helemaal blij hiervan:)

Chacha wauw!! Ik zie toch echt een mooie streep hoor! Ik zeg gefeliciteerd!! Anders even een clear blue halen??   Zoiets kan toch niet door pregnyl komen? E n dat bloedverlies dat kan gewoon he, dat kan ook als j ee zwanger bent.  Oeh ik ben superblij voor je en ook even heel benieuwd naar de komende dagen!! Houd je ons ff op de hoogte???

Terug
Bovenaan