Heerlijk, stoppen met 34 weken Wilkindje! Ik vond het toen ook echt zwaar worden, en ik werkte niet eens meer
En pittig joh, verhuizing er bij! Maar dan kan je daarna wel lekker helemaal cocoonen op jullie nieuwe plek, heerlijk!
ChaCha, fijn dat jullie er zo positief in staan! De echo komt al in zicht! Met hoeveel weken heb je die dan eigenlijk?
Ikbendoutzen, wat fijn dat je veel steun hebt aan je man! En 28 weken.. dat gaat al aardig opschieten haha!
Onze dagen kabbelen hier een beetje door. Milou is wel veel aan het huilen, dat valt me best wel zwaar. Vooral omdat mijn partner weer aan het werk is en alles op mij aankomt (hij gaat om 09.00 weg en is om 01.30 ongeveer weer thuis). Dat wisten we van te voren, maar het beleven is toch een ander verhaal dan het van te voren bedenken
Ons mevrouwtje heeft veel last van krampjes helaas en dat maakt het voor mij ook wel moeilijk inschatten wanneer ik haar even weg kan leggen. Meestal is het meteen krijsen, maar voornamelijk van de kramp.. Dus ze ligt hele dagen en nachten bij me, geeft niet maar wel even puzzelen wanneer ik kan douchen. Of eten
Voor de nachten heb ik maar geaccepteerd dat we de komende tijd aan veilig samen slapen gaan doen, is voor ieders gemoedsrust beter. Maar overdag is het toch wel fijn als ze in iedergeval 2 slaapjes in een box/nestje zou doen haha!
Nou, dit klinkt allemaal wel heel negatief en dat is absoluut niet zo bedoelt. Want tussen de tranen door knuffelen we ons ook helemaal suf en geniet ik van haar nu ze nog zo klein is