De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

Chacha echt blij voor je! Hoe voel je je? 15/10 is al snel, hoop echt van harte dat je een prachtige echo hebt!!  Heerlijk dingetjes gaan kopen en lekker rondneuzen in babywinkels, echt genieten!  Ik probeer wel rustiger aan te doen maar soms gewoon echt drukke dagen, ga misschien nog wat meer pauzes inlassen.  En moet echt even aftellen nog maar 7x een week en dan hoef ik niet meer hele dagen te staan etc. Dat kan ik:) 

@wilkindje, fijn dat het goed gaat! Maar ook wel pittig dus!  Vervelend van dat carpaal tunnelsyndroom ook, kun je daar niet iets van een spalk(nachtspalk) voor gaan gebruiken?  Met jouw werk lijkt me ook behoorlijk pittig, tot wanneer ga je werken? 

Leuk om te zien dat de groep hier uitbreid, hoop dat er nog vele dames bij mogen komen?

Ikbendoutzen: ja het word nu toch wel al zwaarder ? merk vooral met zitten dat me maag wat verdrukt word enzo en strak gevoel om me buik, maar goed in me werk loop ik veel. Ja dat vocht is wel klote maar gelukkig valt het goed mee als ik veel water drink over de dag, dan kan ik veel dingen wel doen met me handen ☺️ Vooral flesjes openmaken of dingen waarbij je kracht uit je vingers nodig hebt door andere laten doen ?
ik heb al bedacht dat ik er met 34 weken wel uit ga, aangezien het verhuizen er nog aan komt en mijn buik nu al in de weg gaat zitten met adl enzo ? zou precies 01-01-2021 eruit gaan dan ☺️

hoi, Dames kan iemand mij alsjeblieft helpen!!
ik ging 5 oktober dus langs de vk en ze zag dus wel een vruchtzakje, maar er was niet duidelijk of er iets in zat.. Ze ging uit van een of hele prille zwangerschap of dat ik al een hele vroege miskraam had gehad, maar niks is dus zeker. Als je kijkt naar mijn laatste menstruatie moet ik ongeveer 7 weken zwanger zijn nu, maar als je naar de test kijkt die ik gedaan had ben ik nu pas 5 weekjes zwanger.. Het is zo verwarrend. Ik heb over 2 weken weer een afspraak gekregen, maar ik ben dus echt benieuwd wat het wordt.. want 2 weken duurt ook wel weer erg lang.. Dacht ik dat het zeker zou zijn moet ik nou weer 2 hele weken erop wachten.. Ik vermoed dat ik een miskraam heb omdat ik nog steeds bloedingen heb sinds 2 oktober.. Het zijn echt maar een paar druppels maar de ene keer is het roze en de andere keernis hel helderrood. Ik heb op youtube filmpjes bekeken en het kwam nogal overeen met mijn sitautie. Zijn er nog andere die dit gehad hebben en hoe verliep het? 

Groetjes, mmm

wilkindje  fijn idee dat je er met 34 uit gaat, goed ook als ik het zo hoor want je hebt best nog wat drukten vooraf! Verhuizing is ook niet niks, jij gaat eruit en rond die tijd ga ik bevallen, ben 2 januari uitgerekend. Wij krijgen de maand erop de sleutels van ons nieuwbouwproject haha, dat wordt ook nog wat .... gelukkig veel klussen uitbesteed. 

Chacha hoe gaat het? Zijn je testen mooi opgelopen? Ben zo benieuwd!! 
Mmm ik denk dat je hiervoor beter een apart topic kunt aanmaken, wellicht zijn er dan dames die zich in je verhaalherkennen, heb er zelf gelukkig geen ervaring mee. 

Ikbendoutzen, ik heb zaterdag voor de laatste keer getest en het streepje sprong eruit?. Bij de predictor expres had de teststreep bijna alle kleurstof gebruikt, dat streepje was echt veel feller dan de controlestreep. Dus hcg loopt in elk geval goed op! Ik ben vooral heel moe, last van maagzuur, pijnlijke tepels en af en toe zo wat steken in m'n borsten, en sinds gisteren met vlagen wat misselijk. Eten is wel een dingetje, heb weer niet veel eetlust?. hoe gaat het bij jou?
Elsiejoy, Dankje!! We zijn best wel positief en dromerig, dus hopelijk een goed teken!

chacha jeej! Kom maar op met al die zwangerschapskwaken, hartstikke zwanger, wat top! Hoop dat je eetlust traks weer wat bijtrekt en natuurlijk dat t kindje goed gezond is!  Hier bijna 28 weken, alles nog prima vol te houden, mijn man ondersteund er goed en is erg lief. 

Heerlijk, stoppen met 34 weken Wilkindje! Ik vond het toen ook echt zwaar worden, en ik werkte niet eens meer ;) En pittig joh, verhuizing er bij! Maar dan kan je daarna wel lekker helemaal cocoonen op jullie nieuwe plek, heerlijk! 
ChaCha, fijn dat jullie er zo positief in staan! De echo komt al in zicht! Met hoeveel weken heb je die dan eigenlijk? 
Ikbendoutzen, wat fijn dat je veel steun hebt aan je man! En 28 weken.. dat gaat al aardig opschieten haha! 

Onze dagen kabbelen hier een beetje door. Milou is wel veel aan het huilen, dat valt me best wel zwaar. Vooral omdat mijn partner weer aan het werk is en alles op mij aankomt (hij gaat om 09.00 weg en is om 01.30 ongeveer weer thuis). Dat wisten we van te voren, maar het beleven is toch een ander verhaal dan het van te voren bedenken ;)
Ons mevrouwtje heeft veel last van krampjes helaas en dat maakt het voor mij ook wel moeilijk inschatten wanneer ik haar even weg kan leggen. Meestal is het meteen krijsen, maar voornamelijk van de kramp.. Dus ze ligt hele dagen en nachten bij me, geeft niet maar wel even puzzelen wanneer ik kan douchen. Of eten :p Voor de nachten heb ik maar geaccepteerd dat we de komende tijd aan veilig samen slapen gaan doen, is voor ieders gemoedsrust beter. Maar overdag is het toch wel fijn als ze in iedergeval 2 slaapjes in een box/nestje zou doen haha!
Nou, dit klinkt allemaal wel heel negatief en dat is absoluut niet zo bedoelt. Want tussen de tranen door knuffelen we ons ook helemaal suf en geniet ik van haar nu ze nog zo klein is

Terug
Bovenaan