De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

bo belle je klinkt helemaal niet negatief hoor, is gewoon heel realistisch ook toch, zal in het begin echt pittig en wennen zijn en vind echt dat je het heel knap oppakt en ook accepteert. Wat super sneu dat Milou last heeft van krampjes en ook zwaar voor jou is dat!  Hoop dat ze daar snel vanaf komt zodat t jouw rust overdag en snachts ook een beetje ten goede komt,  en wat heerlijk dat je ook zo van haar geniet! 

Bo-belle, rond de 6w denk ik! Hopelijk valt er al iets te zien?. Ik ga sowieso ook een echo op 8w vragen, voor men eigen gemoedsrust. En dan onze grote echo op 10-11w in het universitair ziekenhuis. Als we die dan voorbij zijn, hoop ik wat te kunnen genieten!
En ik snap je echt wel hoor! Het is een enorme aanpassing! Gelukkig kan je het op je gemakje doen. En vooral doen waar je je goed bij voelt! Niemand kent je kind beter dan jijzelf, dus jij voelt ook wel aan wat ze nodig heeft! 
De misselijkheid begint toch serieus op te komen, ik kom de dag ook niet door zonder een dutje te doen?. Borsten zijn enorm gevoelig, geen zin in seks?. Allemaal wel herkenbare symptomen! 

Ikbendoutzen, dat gaat idd goed vooruit! Spannend he! Ik kijk er zo naar uit om alles in te richten en volop kleertjes te kopen?

Wat een stress joh! Maar een mooi kloppend hartje gezien?? volgens de meting zou ik 5w5d zijn, dus nog heel oké qua termijn die ik berekend had! Op naar de volgende?

Chacha wat heerlijk zeg! Helemaal in de wolken? Geniet ervan! En snap dat die termijn echo ook erg belangrijk is voor jullie? 

Hier telkens harde buiken, dus probeer even wat rust te pakken. Hopenlijk gaat t weer over, heb het nu al zzo n 5 dagen. 

Hoe gaat t met de andere moeders hier? 

Ikbendoutzen, ja echt onwezenlijk joh! Voor nu zijn we helemaal blij?. 
En zeker rustig aan doen! Die harde buiken zijn toch een teken dat je je rust moet nemen idd. Dikke knuffel!

@Ikbendoutzen Herkenbaar! Ik heb ook al paar dagen last van harde buiken, meerdere keren per dag. De harde buiken zorgen bij mij ook voor kramp in m'n bekken en onderrug. Dit kan flink pijn doen!
Mijn vk heb ik vanochtend gesproken en ik moet mijn urine laten checken op blaasontsteking. Zoiets kan blijkbaar een trigger zijn voor je baarmoeder om samen te trekken. Mocht dit het niet zijn en het blijft aanhouden, dan moet ik weer bellen.

Terug
Bovenaan