De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

@zwaantje, wat kwam er uit je test? Ik laat het morgen maar even checken, blijf er maar last van houden.  En moet de verloskundige ook maar even raadplegen want dit lijkt me niet helemaal normaal. 

@Ikbendoutzen Ik had geen blaasontsteking en de pijn bleef. Ik heb gisterochtend contact gehad met de vk en moest verplicht rust nemen (lees: niks doen) en om de zes uur twee maal 500mg paracetamol slikken. Dit leek overdag wel wat te helpen, maar in de avond werd het weer erger en vannacht lag ik voor de derde keer op rij wakker van de pijn. De vk belt mij straks terug om e.e.a. te bespreken. 

Wat vervelend Zwaantje! Met zoveel pijn erbij lijkt mij geen normale zaak, heb je inmiddels met je vk kunnen overleggen?

Ik heb vandaag enorm veel gelegen rn gerust, deed me erg goed, vervolgens wel weer bij elke keer opstaan en lopen harde buiken... ik weet niet wat ik ervan moet denken.  Heb woensdag afspraak met vk staan, dus die wacht ik maar even af en zal dinsdag voor de zekerheid urine inleveren bij de huisarts. Denk dat ik toch meer fysieke rust moet nemen...dat t em toch daar in zit. 

Ja leuk is anders pff! Ik breng al twee dagen door op de bank met zwangerschapskussen, paracetamol en kruik. Dit gaat opzich wel goed, maar bij inspanning komen de harde buiken weer terug en m'n bekken hebben het dan erg zwaar door de verkramping.
De vk gaf vanmiddag aan deze rustmodus minimaal een week aan te houden. Daarnaast moet ik naar de fysio. Toevallig heb ik voor a.s. dinsdag al een afspraak staan. 
De kans is groot dat alle verhuisdrukte e.d. in mijn herfstvakantie naar boven is gekomen en dat dit het gevolg is daarvan. Mijn controle afspraak van woensdag is vervroegd naar morgen, dan gaan ze (ook voor mijn eigen geruststelling) even goed aan mijn buik voelen en naar het hartje van de kleine luisteren.
Pas op jezelf! 

Oke! Dus veel stress bij jou, hoop dat je deze modus nog even vol kunt houden en daarna dat het beter gaat. Ben benieuwd  naar je controle!  Ik heb morgen weee een controlemoment dus even afwachten wat de vk vindt.....  

Hoe gaat t met iedereen hier? 

Zwaantje hoe doet jullie kleine Max het nu? Moet veel aan jullie denken! 

Chacha hoe gaat t met jou? Hoe voel je je?

Bo belle hoe gaat t nu met jou en Milou? 
Hier al weken harde buiken, geenblaasontsteking, ik moet dus eerder stoppen met werken en heb daar nu wel vrede mee, laatste zaken afronden en dan zaterdag mn eerste verlofdag! 

Jeetje zwaantje, ik lees net dat je al bevallen bent van jullie zoon! Allereerst natuurlijk gefeliciteerd! Maar wat zal dat schrikken zijn geweest.. hoop dat je ook kan genieten in deze heftige tijd! 
Doutzen, wat "fijn" dat je het nu rustiger aan gaat doen! Zoveel harde buiken zijn denk ik toch een signaal van je lichaam. Voel je je verder goed? Hoeveel eerder stop je nu met werken? 
Met mij en Milou gaat het goed! Het was echt een hele pittige periode. Uiteindelijk bleken haar lipbandje en tongriem te kort waardoor ze niet goed kon drinken en extreem veel lucht meehapte wat die krampen veroorzaakte. Tegelijk zijn we ook naar een osteopaat geweest die veel spanning voelde in haar nek, bekken en maag. We zijn nu ruim een week verder en Milou is echt een ander kind. Van uuuuuuren lang hysterisch krijsen naar een vrolijke baby, wel een pittige tante met een flinke kop erop haha. Maar wát een opluchting. Ik vond het echt loodzwaar moet ik eerlijk zeggen en kan nu pas weer echt genieten. Vandaag is de bevalling alweer 6 weken geleden... manmanman, wat vliegt de tijd!

Hoi meiden,
Hier nog een oude bekende van het vorige forum!! ;-) (inmiddels ben ik wel Daantjezesendertig)
Ik zat vorig jaar op het forum van "de dames die al wat langer wachten"... In maart ben ik gestopt op t forum omdat ik het wat meer los wilde laten en....die maand ben ik zwanger geraakt!! Hoe bijzonder, na 2 jaar!! Ik ben nu dus alweer 33 weken zwanger
In het begin had geen behoefte om deze nieuwe en bijzondere ervaring online te delen... Ik was er zo door overweldigd!! Maar de laatste tijd heb ik weer wat bijgelezen en had ik toch zin om weer even in de lucht te komen!! ? hihi misschien wel omdat ik me wat eenzaam voel in alle kwaaltjes...
Maar ook om.. Bo belle te feliciteren!! Nu alweer zes weken moeder! En best al wel een pittige starten gehad. Hoe herstel je lichamelijk?
En Doutzen, wij zijn ongeveer even ver!! ;-) hoe leuk!!
Zwaantje.... Gefeliciteerd!! Hij is er al, Max. Zo te horen gaat het goed met hem. Hoe gaat het met jou?
En Cha cha dus, ook zwanger!! Wihoe!
Toch nog best wat van het vorige forum, want volgens mij vergeet ik er nog een paar?
Het blijft een bijzonder iets vind ik!!

Terug
Bovenaan