Zwaantje, gefeliciteerd met de geboorte van je mooie, sterke zoontje! Goed om te horen dat hij het zo goed doet, maar wat een spannende periode heb je achter de rug joh! Dikke knuffel en ik gooi heeeeel veel steun jullie kant op! Dat Max maar snel dichter bij jullie kan komen?.
Ikbendoutzen, ik ben Idd wat minder aanwezig geweest, de misselijkheid was tot hiertoe behoorlijk pittig en kon niet veel meer doen dan op de zetel hangen en slapen en af en toe een pitstop bij de wc?. Dat eerste trimester is me toch pittig hoor! Ondertussen 9w, afgelopen maandag nog een mooie echo gehad met een sterk hartje en groei mooi op schema! Nu aan het aftellen tot onze vroege 12w echo op 18 november, ben dan 10+5w. We hopen zo hard dat dit eindelijk eens goed mag gaan! Al weet ik niet goed hoe ik ga reageren dan, een automatische reactie in mn lichaam is al dat het stopt na 18/11. Echt heel bizar hoe je omgaat met zon dingen na verlies..
Daantje, gefeliciteerd! Die kwaaltjes zijn toch pittig he, ik snap de vrouwen die graag zwanger zijn niet zo goed?. Bij mij is het echt een noodzakelijk kwaad ofzo?. Jaa, bij ons direct van de eerste iui raak, totaal onverwacht! Loopt wel goed nu, dus we proberen positief te blijven?. Jullie kunnen al bijna aftellen tot je je kleintje in je armen hebt!