Chacha, wat super!! Gewoon nóg een keer gefeliciteerd! Hij zit er en het zit goed!!! Heerlijk joh. Ik hoop dat je een goeie tijd tegemoet gaat. Waarschijnlijk met wat kwaaltjes, maar wel met een gerust hart.
Bo-belle, douche wissels heb ik als 1 vd weinige dingen nog niet geprobeerd... Durf ik niet zo goed. Gna gna, heb een hekel aan kou! Maar misschien moet ik me er dan toch maar eens aan wagen. Zat laatst wel, tijdens het kijken van een film, met een ijskoud koel-element op mijn ene been en een hete kruik op mijn andere been. En dan elke 4 minuten wisselen. Ik kon toen in ieder geval de hele film blijven zitten!!
Vandaag ben ik op 'intake' geweest bij de spataderen-dokter en heb ik meteen een steunkous tot aan mijn lies gekregen. Hij vroeg waarom ik niet eerder was gekomen! aiii ... Tja nooit zo'n last van gehad, tot nu dan. Na de bevalling en ws ook na de borstvoeding kan het behandelt worden. En voor nu zei hij over alle tips en trucs: dat helpt minimaal, je moet nog even een paar weekjes doorbijten.
Doutzen, ja de kleine zit al met zijn (of haar) koppie in t bekken. Nog niet super laag, maar wel wat... Ik begin al een beetje te waggelen merk ik. Vanaf volgende week mag het officieel geboren worden... Gevoelsmatig duurt het nog wel iets langer, maar we gaan t zien. Ik heb al een stapeltje klaarliggen voor mijn ziekenhuis-tas: 2 bevallings pyjama's (zo'n lang shirt) en voedingsshirtjes, bh en joggingbroek voor na de bevalling. Gisteren kreeg ik nog een goede tip om een corrigerende onderbroek te dragen na de bevalling... Omdat je buik opeens zo leeg is, dan voelt dat wel prettig... Dus die ga ik ook regelen.