De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

Klinkt alsof je goed voorbereid bent! Die corrigerende onderbroek is ook weln idee indd, alleen zou dat ook niet deels vervelend zijn druk op die buik? Ben heel benieuwd wann de kleine zich aandient bij jullie!  Wij zijn bezig metn nieuwbouwproject wat in februari opgeleverd wordt dus daar nog druk mee, zaken regelen en uitzoeken.  En verder echt vanalles en nogwat schoonmaken, naaien, in huis omrommelen, visite krijgen.... weken vliegen om! 

Hey meiden, hoe gaat het met jullie? Doutzen en Daantje, trekken jullie de laatste loodjes nog? Chacha hoe gaat ie bij jou? Vol in de kwaaltjes of valt het een beetje mee?
Hier gaat het ineens echt een STUK beter, zó fijn! 
Doutzen, Milou gaat vanaf januari 3 dagen per week naar het kinderdagverblijf. We hebben helaas niet veel familie in de buurt wonen en degene die er woont kan geen vaste dag oppassen. De andere dagen zijn mijn partner of ik thuis. We zijn inmiddels begonnen om met haar een beetje de drukte op te zoeken. Vanwege Corona is ze amper wat gewend :) we hebben weinig kraamvisite gehad, vonden we heel fijn! Maar als ze straks ineens door allemaal geluid omgeven is terwijl het thuis altijd lekker rustig is... dat leek ons een beetje heftig haha. 

Bo belle, wat super dat het beter gaat!! Klinkt goed! Meer ruimte om te genieten en zelf ook bij te komen, lijkt mij.... De laatste loodjes: tja..ik vind ze pittig!! Die kleine is van de week weer wat omhoog "gekropen" En mijn máág... Het voelt alsof die gewoon volledig plat gedrukt wordt ;-(  Vannacht voor het eerst bloed bij mijn maagzuur!!?! (even zielig doen hoor) Daarna maar rechtop verder gaan slapen. Ik gok op een lang kind...
Merk dat ik er wel steeds meer klaar voor ben, laatste wasjes zijn gedaan... En ik beperk me tot kleine rommel klusjes en ik plan niks meer vooruit.
Doutzen, jij wel nog druk bezig??

Hi dames,  hier gaat t prima, laatste loodjes eissen wat meer kwaaltjes op maar ik kan het toch relatief goed handelen omdat ik weet dat t binnen nu en een paar weekjes zover is, dan zullen die kwaaltjes wel weer wegtrekken. 

Bobelle nog een goede maand te gaan dus!  Wat slim om haar alvast een beetje voor te bereiden;) en super voor jullie allemaal dat het nu beter gaat zeg! Is het moederschap wat je ervan had verwacht? 

Daantje, wow joh, bloed erbij??  Dat vind ik wel heftig, misschien kun je er nog iets voor krijgen?  Pittig is het wel he, fysiek gezien,  denk je ook veel aan de bevalling?  Als ik jou vantevoren niet meer "spreek" wil ik je alvast veel succes wensen en je kunt het! 

Bo-Belle, fijn dat het beter gaat met jullie! Geniet nog maar can de tijd die jullie samen hebben! Bij ons alles oke, helemaal verliefd op dat kleine aapje?. Vandaag onze officiële 12w echo gehad en hij/zij was enorm hard aan het bewegen, meting was lastig in orde te brengen?. Heel speciaal om te zien dat het van een wormpje naar een echt klein mensje gaat dat beweegt! Beentjes waren stevig gekruist, dus geen gokje naar het geslacht kunnen doen. Ineens ook bloedname voor de nipt gehad en normaal eind van de week resultaat. Nekplooimeting enz was al helemaal goed, dus niet veel stress voor! We kunnen eindelijk gaan genieten van ons kleine wondertje?.
Daantje, klinkt heftig joh! Heb je dit met je gyn besproken? Ik duim in elk geval mee voor een vlotte bevalling!
Doutzen, zal wel dat het zwaarder wordt! Ook jij nog veel succes met de laatste loodjes!

Bo-Belle, echt waanzinnig idd! Wij hadden echo's op 6/8/11/12 en dan zie je het echt met grote sprongen vooruit gaan! Gisteren was bij ons jammer genoeg de eerste echo alleen. Gelukkig mocht hij er bij onze echo in het universitair ziekenhuis nog bij zijn. In België hebben ze pas later alles geschrapt in de ziekenhuizen en praktijken dan in Nederland. Wij weten trouwens het geslacht via de nipt! Dus eind van de week al?. Ik ben ook sinds eind oktober al technisch werkloos thuis en dat brengt toch wel wat rust met zich mee. Op het gemakje wennen aan een goede zwangerschap is toch wel fijn!
wat verwoord je dat mooi! Blij dat je je zo goed voelt meid! Milou heeft geluk met zo'n mama?. 

Chacha wat super fijn om te horen dat alles goed is met die kleine! Zo geweldig om dan inderdaad te zien dat het echt een klein mensje is hè?!! Dankje, gaat vast goedkomen! 

Bobelle wat mooi om te horen,  ook dat t weinig slapen je meevalt en dat ook echt vanuit moederliefde gewoon doet. En ook wel dat je nog steeds jezelf bent, voor je kleine ben jij wel echt moeder Bo maar toch ergens ook fijn dat je je nog helemaal jezelf plus 1 voelt toch?! Maar ik snap wel je verwachting van een soort magische switch, denk dat ik die ook soort van heb. Ik ga m in mn oren knopen, geen dag is gelijk! 

Hier echt aftellen, vrijdag controle en bevallingsplan bespreken. Ze waren vergeten om de echo in te plannen, dus dat gaan we nu met 37 weken doen. Kleine lag telkens in stuit maar was vorige keer wel gedraaid, dus ik hoop dat ie nu niet is teruggedraaid, mochten ze dat vrijdag wel voelen dan moet er een spoedecho komen ivm versie. Dus ff spannend nog. En de kleine waa vorige keer ook nog niet ingedaald, dus ben benieuwd naar vrijdag! Verder houd ik visite steeds meer af, waarsoor ik lekker thuis ben en niet teveel hoef, elke dag zelf bekijken waar ik zin in heb en dat vind ik echt heerlijk! 

Hoe gaat t met de andere dames? 

Terug
Bovenaan