Chacha wat super fijn om te horen dat alles goed is met die kleine! Zo geweldig om dan inderdaad te zien dat het echt een klein mensje is hè?!! Dankje, gaat vast goedkomen!
Bobelle wat mooi om te horen, ook dat t weinig slapen je meevalt en dat ook echt vanuit moederliefde gewoon doet. En ook wel dat je nog steeds jezelf bent, voor je kleine ben jij wel echt moeder Bo maar toch ergens ook fijn dat je je nog helemaal jezelf plus 1 voelt toch?! Maar ik snap wel je verwachting van een soort magische switch, denk dat ik die ook soort van heb. Ik ga m in mn oren knopen, geen dag is gelijk!
Hier echt aftellen, vrijdag controle en bevallingsplan bespreken. Ze waren vergeten om de echo in te plannen, dus dat gaan we nu met 37 weken doen. Kleine lag telkens in stuit maar was vorige keer wel gedraaid, dus ik hoop dat ie nu niet is teruggedraaid, mochten ze dat vrijdag wel voelen dan moet er een spoedecho komen ivm versie. Dus ff spannend nog. En de kleine waa vorige keer ook nog niet ingedaald, dus ben benieuwd naar vrijdag! Verder houd ik visite steeds meer af, waarsoor ik lekker thuis ben en niet teveel hoef, elke dag zelf bekijken waar ik zin in heb en dat vind ik echt heerlijk!
Hoe gaat t met de andere dames?