De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

Zo ik had weer even wat bij te lezen hier ? 
chacha: wat super fijn om te lezen dat ze echo's tot zover iig niets bijzonders aangeven, nu hopen dat de nipt ook goed is en dan echt genieten van jullie wonder! Zakt de misselijkheid wel al wat af?
hier morgen alweer 30 weken zwanger van onze drukke knul ?? alles gaat gewoon goed, kamertje is klaar en kleertjes al gewassen (nesteldrang is een dingetje) we zijn natuurlijk nog verhuist afgelopen maand dus project babykamer was wel van mij ? kan niet wachten tot hij er is!

In de herkansing....
Chacha, wat een ontzettend goeie berichten, echt leuk om te horen!! Fijn hè, gewoon zoals het hoort te gaan :) heb je een bepaald voorgevoel? J/M??
WilKindje, wat een mooi kamertje! Schattig zeg! En al helemaal af, je bent inderdaad vlot! (Of waarschijnlijk was ik ook wel wat traag..) Leuk om mee bezig te zijn hè!
Doutzen, je klinkt nog relaxed ondanks de toename van kwaaltjes. Knap dat je ze kunt relativeren! Is niet mijn sterkste kant...  Ik ben het even vergeten hoor, ziekenhuis of thuis bevallen? Zie jij er tegen op? Jij ook sterkte!! 
Bo-belle, mooi omschreven je eerste ervaringen van het moederschap. Ik vind trouwens dat je daar al snel op kunt reflecteren! Dat betekent volgens mij dat je nu idd wel je draai hebt gevonden.  En heerlijk dat je lichamelijk ook zo snel hersteld bent. Had je daarvoor ook een goede conditie? Rust doet ook een hoop goed hè!!
Hier ook al aardig aan het aftellen, af en toe het gevoel van ongesteld moeten worden..  voorweeën dus!?! Maar ja, die zeggen nog niet veel. Het bloed bij maagzuur is na die ene keer niet meer voorgevallen, gelukkig! Dus ben het ook vergeten te zeggen tegen de VK. Hopelijk blijft het nu ook weg. Iets rechterop slapen maakt ook verschil.

Okee.....ik ga nu op verzenden klikken.......

Hej Daantje, oeh spannend, klinkt  indd als voorween! Hier ligt de kleine man goed en ingedaald,  super blij mee. Ik hoop op een badbevalling en thuis, maar we gaan het meemaken;) waar zet jij op in?  

Daantje, ik was overtuigd van een meisje, maar het blijkt toch een klein mannetje te zijn??. Helemaal in de wolken! Nipt was helemaal goed, dus we kunnen gaan genieten nu! Spannend dat het bij jou toch allemaal begint te zoeken he. Ik duim voor een vlotte bevalling meid!
Doutzen, ik zou ook graag in bad bevallen, maar wel in het ziekenhuis! In Nederland is dat toch iets populairder he, zo'n thuisbevalling? 

Chacha, oh een jongetje.. leuk!!! Nog genoeg tijd om om te schakelen en je helemaal op in te stellen. Vandaag gehoord dus...?
Bij ons is het nog een verrassing, vind het zo spannend!! We hebben een sterk voorgevoel voor een jongen, maar ik wil ook zo nuchter zijn dat ik me gewoon lekker kan vergissen :)
Bij mij wordt het sowieso een ziekenhuis bevalling, omdat ik bepaalde medicijnen gebruik waardoor de kleine 24 uur moet blijven ter observatie. Dus daar ben ik helemaal op ingesteld, prima.
Doutzen, ga je dan een bevalbad huren? Of heb je zelf een groot bad?

Chacha, wat leuk een klein mini mannetje! En belangrijkste dat jullie nipt goed was, het grote genieten kan gaan beginnen! In Nederland is de geboortezorg zo geregeld dat thuisbevallen ook kan, dat is vrij uniek in de wereld. Ze kunnen thuis alles doen ook als het bv niet helemaal goed gaat. Vind zelf thuis heel fijn omdat ik me daar op mn gemak voel en bij het ziekenhuis nare ervaringen heb, relaxen in het ziekenhuis zijn twee dingen die voor mij niet echt samengaan, maargoed, tkan nog zomaar het ziekenhuis worden indien nodig. 

Daantje, leuk dat t nog een verassing is zeg!! Vind ik wel cool dat je daarvoor kiest! We hebben een bevalbad gehuurd, is vrij groot ding ook met handvaten eraan en alles.. ik vind water altijd enorm verlichtend dus lijkt me top. 

Gisteren veel te veel gedaan en vandaag dus echt total los, in combi met forse oefenween, heel maf om te ervaren. Was ook eigenlijk alleen onderin mn buik en rechterzij. Laatste loodjes...

Daantje, ik ben superblij hoor! Als het maar gezond is?. Het schakelen is al helemaal gebeurd Haha! Nooit gedacht dat je zo verliefd kon zijn op iemand?. Mn man is al akkoord met plaatsje nummer 2?. Oh spannend, ik ben veel te nieuwsgierig, kon echt niet wachten Haha! Wel leuk dat het een verrassing is. Kijk je dan bewust weg als ze op echo tussen de benen gaan of draaien ze het scherm ofzo? Want ik denk dat je het vanaf een bepaalde termijn best wel gemakkelijk kan zien, niet?
Doutzen, ja nu met Corona zou ik het ook fijner vinden om op het gemakje thuis te bevallen?. Bevallen met een mondmasker op lijkt me niet aangenaam! In België beval je eerder per ongeluk thuis.

Terug
Bovenaan