De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

Zo ik moest ver zoeken naar dit groepje....!!
Haha, het is stil gebleven.... Bij mij kwam dat...omdat ik afgelopen maandag ben bevallen!!! Van een hele mooie gezonde jongen!!! We zijn net sinds donderdag thuis en we maken het goed! Het is heel bijzonder en tegelijkertijd heel vertrouwd zo'n hummeltje!! 
Tijdens de weeën in het ziekenhuis heb ik nog even snel het berichtje van Bo belle gelezen over de ruggenprik, dat stelde me terplekke gerust. En idd ik kreeg hem binnen een half uur. De bevalling was bizar qua duur (3 dagen in totaal!!) En uiteindelijk is hij via een keizersnede geboren. Het was heel intensief vooral omdat je 3 x een nacht doorgaat! En daarna giga moet herstellen en alles nieuw is, maar toch kijk ik terug op een goede week. Gek idee... precies een week geleden begon het en nu ligt hij hier heerlijk bij me :) 
Hoe gaat het met de andere meiden??
Doutzen, spannend hè. Rommelt het al? Of nog?

Daantje wauw, gefeliciteerd! Ik hoop dat je goed hersteld en kan genieten van een fijne kraamtijd! En wat een uitputtingsslag, 3 dagen! Kan het me niet eens voorstellen zeg, ik vond 19 uur al lang ;) 
Heel veel geluk als gezinnetje! 

Daantje wat super, gefeliciteerd met jullie zoon! Hoop dat je een hele fijne kraamtijd hebt en dat jullie kunnen genieten! Wat een lange bevalling zeg, lijkt me erg heftig!  

Hier ongeduldig aan het wachten, hier en daar oefenween maar zet nog niet door. Mag om mij nu wel losgaan. Vandaag 38.1. 

Dankjulliewel!!
De reden waarom het zo lang duurde bij mij was dat mijn voorweeën heel erg regelmatig kwamen een paar uur lang. Na een halve dag stopte dat, maar was al wel het hele circus opgestart en waren we in het ZH... Langzaam kom ik nu een beetje bij, vandaag is hij een week!!! Ben nog steeds helemaal de kluts kwijt qua dagen....
Doutzen, zet hem op met de laatste loodjes!! Hopelijk vind je wat afleiding? (Bij mij was dat een puzzel van 1000 stukjes.... ?)

Gefeliciteerd Daantje! Jeetje, heftig hoor 3 dagen! Mijn bevalling duurde 27 uur en eindigde ook met een keizersnede, ik was helemaal gesloopt, haha, maar het is het allemaal dubbel en dwars waard als je dan eindelijk je kindje in je armen mag sluiten. 

Dat is wel echt lang Daantje, hoe heb je de eerste week ervaren?  

Dankje! Ik ben wel wat ongeduldig aan het worden, veel oefenweeen en omdraaien in bed in tempo oma, maar verder voel ik me vrij prima hoor. Geduldgeduldgeduld....  vandaag maaltijden gemaakt en ingevroren( kunnen 8 dagen vooruit) 

Daantje, van harte gefeliciteerd! Wat een kanker joh, zo'n lange bevalling??. En nu genieten!?
Doutzen, spannend he, komt toch dichterbij dan! Snap je ongeduld wel, zo lang gewacht en dan nu die oefenweeen. In duim voor een vlotte bevalling!
Bo-Belle, bedankt voor het delen van je bevallingsverhaal! Klinkt idd best heftig, zo lang wachten op je epidurale?. Mijn plan is voorlopig om het zonder te doen, maar we zullen zien als het zo ver is?. 

Wij zijn ondertussen 16w ver en kleintje doet het goed! Ik begin eindelijk wat vertrouwen te krijgen, kleine is goed beweeglijk al laat hij zich niet graag zien op echo?. Kruipt altijd in een bolletje weg en zn benen helemaal opgetrokken?. Maar alles ziet er wel perfect uit!

Chacha aaah wat fijn dat alles goed gaat! Op naar de 20weken :) mogen jullie die echo samen doen? Pfff ik kan me die van mij nog goed herinneren. Midden in de eerste lockdown met hooikoorts... ik moest dus naar een speciale locatie en werd door compleet ingepakte mensen behandeld, met mijn vriend aan de telefoon haha. 
Daantje oh die eerste week gaat zo bizar snel voorbij! Hoe gaat het met jullie? 
Doutzen poeh ja dat omdraaien in bed. Drama! Voelde me net een aangespoelde walvis. En mijn hemel wat was het toen heet. Ik sliep tussen 2 ventilatoren en onder een natte handdoek haha! Hoe kom jij de laatste loodjes door? 
Elsiejoy jeetje! Ook al zo'n lange bevalling! Hoe is het nu trouwens met jou? Gingen jullie niet al voor een 2e? 
Ze is van de week gaan wennen op het kdv en dat was geen succes ;) mijn coronababy is niks gewend en was eigenlijk heel moe. Ze hebben het slapen wel geprobeerd maar was gedoemd te mislukken... thuis deed ze alle dutjes namelijk ook nog op mij ('s nachts ging al wel goed, vanaf 19u in de co-sleeper).  
Dus, we zijn sinds vrijdag aan het oefenen met ook alle dutjes overdag boven. En: ze wilt nu niet meer anders! Haha wonderlijke wezens die babies. Het in slaapvallen gaat de ene x beter dan de andere, maar heb wel het vertrouwen dat het steeds makkelijker zal gaan. Heb gewoon ineens een beetje mijn leven terug! Dat klinkt heel Dramatisch maar met een baby die alleen op jou slaapt kom je aan erg weinig toe haha ;) 

Terug
Bovenaan