@Zwindo gefeliciteerd! Dat was vast een prachtig kerstcadeau! Ik heb me zelf in het begin wel heel erg zwanger gevoeld, voelde ook al een dag of 3 voor de eerste licht positieve test dat ik me 'anders' voelde, en ben tot een week of 18 flink misselijk geweest en zo moe dat ik wel 16 uur per dag kon slapen. (Bleek achteraf ook bloedarmoede te hebben toen, wat aanvankelijk niet serieus genomen werd door de verloskundige.) Moet ook zeggen dat ik toen rond 6 weken de eerste echo had en dat ik toen met een kloppend hartje al verder was dan met de 3 zwangerschappen die ik daarvoor heb gehad, dus vanaf toen kwam er wel enige opluchting, al bleef het uiteindelijk allemaal spannend. Het wachten houd niet op, zelfs na de bevalling wacht je telkens op allerlei ontwikkelingsstappen van je kindje, maar dan ben je waarschijnlijk zo druk dat het niet echt meer als wachten voelt.
Deze zwangerschap voelde ik me minder zwanger, en misschien was dat dan ook wel een voorbode van dat het niet goed zat deze keer, maar beide keren wisselde het sowieso van dag tot dag hoeveel symptomen ik had.
@Bo-Belle, zolang ik geen koorts krijg mag ik blijven afwachten, en gezien ik nog borstvoeding geef vind ik dat eigenlijk wel het prettigst. Mentaal dan misschien niet, maar dan weet ik in elk geval dat er niks raars bij mijn zoontje terecht komt. Morgen is het wel 2 weken verder en ik denk dat ik wel een keer ga bellen met de verloskundige om te vragen hoe groot de kans is dat het nu binnen een paar weken alsnog op gang komt, en misschien een deadline af te spreken om eventueel alsnog tot medicatie of curretage over te gaan.